2011. április 9.

Bella élete . 8.fejezet

Edward szemszöge:
Miután elindultunk a suliba senki nem szólt semmit a kocsiba. Amikor megérkeztünk
szokásunkhoz híven a parkolóba álltunk még egy kicsit miután elindultunk befelé. Mikor   besétáltunk azt ajtón láttam , hogy Ben és pár táncos jöttek felénk. Láttam , hogy pásztázta a szemével , hogy Bella hol van.  Mikor odaértek mind köszöntünk nekik.

       - Sziasztok!Mi újság?- kérdeztem tőlük
- Sziasztok. Semmi extra nincs tegnap óta . És veletek mi újság .?-kérdezte Ben
- Itt se sok. Tegnap óta semmi különös nem történt . – mondta Alice.
- És Bella, hogy-hogy nem jött ma.?- kérdezte az egyik táncos.
- Bella nem érzete jól magát és apánk mondta , hogy maradjon otthon. – válaszoltam a kérdésükre. Mire megmentet a csengő és mindenki elköszönt mi Sofival és Alicékkel elindultunk az angol óránkra , Emmett és Rosalie pedig irodalom órára mentek.
Ezen a napon , hogy Bella nem jött kb. az egész iskola megkérdezte minket , hogy miért nem jött. Csak ebédnél volt egy kis nyugtunk de ott se sokáig. Egész nap csak a kérdésekre válaszoltunk. Mikor következet a testnevelés óránk tudtam , hogy csak akkor tudnám felhívni Bellát , hogy megtudjam kérdezni, hogy van ezrét ellettem  a mobilomat a zsebembe. Mikor sikerült átöltöznünk, mindenki beért torna sorba álltunk . A tanár is besétált elmondta , hogy lehet választani a futás és a röplabda  közül . Mindenki a röplabdát választotta én egyedül a futást de nem is volt baj , hogy nem jöttek ki futni legalább tudtam telefonálni. Úgy , hogy senki ne hallja   meg.
Kisétáltam a pályára és elkezdtem emberi tempóba futni kb. 2-3 kört megtettem miután elő vettem a mobilt és tárcsázni kezdtem Bella számát már kicsöngött de nem vette fel még vártam amikor egyszer csak valaki felvette de azt tudtam , hogy nem Bella.
- Szia Edward Esme vagyok.! – szólalt meg jó anyám.
- Ohh Sziia Esme ! Bella?- kérdeztem
            - Bella még alszik épp ezért vettem fel a telefont én mert már majd nem  felkelt.-Ja értem. Épp éppen testnevelésen vagyok csak gondoltam felhívom , hogy. Hogy van ?
- Hát nem nagyon jól most néztem meg és láza is van .
- Carlisét hívtad már?- kérdezte mert ha igen akkor lefog bukni már most Bella .
- Nem-nem hívtam majd ha Bella felkel felhívja ő jobb is az.
- Értem .
- Na de Edward én megyek mert takarítanom kell és főznöm valamit Bellának. Majd át adom neki , hogy hívtad. Szia fiam.
- Jó persze . Szia anya.
Miután elköszöntünk csak futottam körbe-körbe egész órán mikor vége lett az órának . Gyorsan át öltöztem és mentem a következő órámra ráadásul még legalább 5órát végig kell ülnöm mire haza mehetek Bellához és ott lehetek a közelébe. Csak erre gondoltam egész végig.

Bella szemszöge:

Mióta elmentek csak aludtam ,olyan sokéig azért nem aludtam. Mert egyszerre csak arra mocorogtam , hogy csörög a mobilom de nem volt erőm megmozdulni , hogy felvegyem azt halódtam , hogy anya bejött és felvette de utána már megint mélyen elaludtam és szerintem azért mert lázas lettem és ilyenkor olyan vagyok mint akit kiütöttek ami igaz is félig a bordáim is lüktetem meg a lábam is .
Másodjára meg akkor keltem fel de akkor már mozogtam is . Amikor anyám bejött hozzám és elkezdet pakolászni meg csörögni. Nem tudom , hogy miért jött be miért nem tudott addig várni még felkelek. Kinyitottam a szememet lassan felültem az ágyba és körbe néztem. Láttam ahogy anyu pakol mindent minden fele. Tudtam , hogy ha most elpakolja a dolgaimat nem fogok megtalálni semmit. De ez éppen nem érdekel olyan fáradt voltam még mindig és ideges is , hogy miért jöttbe .
- Anya nem tudtál volna várni amíg felkeltem volna?- kérdeztem őt mi közbe kikószálódtam az ágyból .
- Jaj ne haragudj csak nem bírtam.
- Jó mindegy csak nem értem miért?! . – mondtam neki mi közbe felvettem a telefonomat és a laptopot. – Anya semmi baj pakolássz csak én át megyek Edward szobájába aludni és akkor már felhívom apát is.
   -  Ne haragudj tényleg Bella. Jó menj.
Kisétáltam és rögtön amint beértem Edward szobájában olyan hideg szél csapot meg , hogy majdnem meg fagytam ezét felvettem azt a pulcsit amit az ágyon hagyót rajta volt azt illata és olyan érzésem volt mint ha ott lenne úgy se fog érte haragudni gondoltam. Bemásztam az ágyba befészkeltem magamat ahol ő szokót relaxálni .- ezen mindig nevetni szoktam amikor ezt mondja-  majd bekapcsoltam a laptopot amíg vártam , hogy bekapcsoljon felhívtam apát.
Két csöngés után fel is vette a telefont.
- Szia Kicsim ! – szólt bele apám olyan boldogan. Gondolom már várta , hogy hívjam.
- Szia apa.! – válaszoltam neki mi közbe ásítottam egy nagyot amit ő is hallót és nevetni kezdet.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Bocsi, hogy csak most jövök, de most tudtam leülni a gép elé. :)
    Volt egy kis időm, így leültem és elolvastam a fejezeteket.
    Tetszik a történet, és a blog is nagyon szép. :)
    Csak így tovább!
    Szia!

    VálaszTörlés
  2. Szíía!
    Semmi baj a lényeg az h elolvastad.! :)
    Nagyon szépen köszönöm :):):)
    Szíía!

    VálaszTörlés