2011. április 22.

Bella élete . 13.fejezet

Carlise szemszöge:

Mind annyian a konyhába voltunk  Emse éppen főzött Bellának valamit . Amikor Edward is megérkezett hozzánk és oda jött beszélgetni .
- Szia Fiam!- mondtam neki
- Sziasztok!
- Hát te hol voltál.? – kérdezte Rosalie
- Csak sétáltam az erdőben és gondolkodtam .
- Min is gondolkodtál..?? –kérdezte Emmett miközben kotorászott a  salátás tálba .
- Mindenen főleg azon ami ma történt a suliba … - mondta, és mind az öten nevetésbe kezdtek , mi meg Esmevel ott álltunk , fogalmunk se volt, hogy most mi is történt de jó volt látni a gyerekeinket nevetni csak kár , hogy Bella nincs itt.
- Miért mi történt oda bent.???- kérdezte  Esme.
- Bella elintézte Jessicat. – mondta Rosalie nevetés közben.
- Mi az, hogy elintézte.??- kérdeztem eléggé le sokkolt ez minket Esmével.
- Ne ijedjetek meg nem úgy csak kicsit kiosztotta…- mondta Jasper – Végre valaki !!- ezt is hozzá tette…
- Oké. De valaki elmondaná nekünk , hogy mi is történt valójában. – mondtam
- Igen el. – mondta Edward.
- Akkor! – válaszolt gyorsan Esme
- Jól van na. – mondat Alice – Az egész ott kezdődött, hogy…. –mondta volna csak Edward közbe szólt.
- Bocsi Alice, De én most megyek és megnézem Bellát, hogy mi van mert rossz érzésem van .- mondta Edward.
 - Jó, de ez nem lenne jó ötlet utána kémkedni. –mondtam Fiamnak.
- Tudom de meg örülök, nem érdekel . Na de én megyek. – már indult is de még oda szóltam neki.
- Edward!
- Igen !
- Ha Bella rá jön, hogy kémkedtél utána nagyon mérges lesz. Úgy e tudod.?- kérdeztem
- Igen tudom de nem izgat. Na majd jövök. Sziasztok- és el is tűnt . Mind annyian csak néztünk a semmibe.
- Ennek nem lesz jó vége!!- mondtam – Na mind1 , Alice na folytasd mit csinált Bella.
- Oké. Hát az úgy volt…. – elmesélte , hogy mi történt Jess és Bella között oda bent.
Nagyon meg lepődtem , hogy Bella ilyet csinált , habár tudtuk ,hogy őő mindig is kiált azokért akiket szeret .
Még mindig a konyhába beszélgetünk amikor hallódtuk , hogy két kocsi jön.
- Úgy látszik Edward le bukót. –mondat Em.
- Hát ja …- válaszolt Jas.
Bella berontott a házba egyenesen a szobájába ment gondoltam , hogy valami megint nem stimmel. Edward egyenesen a konyhába jött. Ezért mielőtt le jött volna Bella gyorsan faggatni próbáltuk.
- Edward mi baja Bellának .- kérdezte Esme
- Fogalmam sincs . Én csak a kocsi elől rántottam el utána meg rögtön beült a kocsiba és haza jött.
- Mi az , hogy a kocsi elöl rántottad el.? – sápadt el Esme
- Megint elgondolkodót de most fájdalmas dologra gondolt mert még sírt is. - mire be fejezte a mondatot Bella már jött is le egyenesen a hűtőszekrény felé ment kivett egy üveg vizet és meg állt a mosogató előtt .Mindannyian őt néztük. Nem bírtam és beszélni kezdtem hozzá.
- Szia Kicsim mi a baj?- kérdeztem
- Hogy mi a baj . Tán nem tudjátok talán Alice most nem látta vagy Edward most nem olvasott a gondolataiba a barátaimnak. Amikor ott kémkedett utánam . ??!!- mondta elég idegesen  és már-már ordítva .
- Nem – válaszolt Alice neki
- Nem – válaszolt  Edward is  – És nem is kémkedtem utánad.
- Ohh kérlek ne hazudj  már. –mondta Bella még mindig mérgesen . Ennek semmi értelme mi baja lehet.
- Én nem is ha…- nem tudta befejezni a mondatot mert Bella belé fojtotta a szót.
- Persze tényleg akkor sem hazudtatok nekem  , hogy ti vámpírok vagytok … és a legjobb , hogy abba sem , hogy a legjobb barátom is az. – mondta nekünk mikor már megfordultam és szembe néztem velünk.
Mind annyian kővé dermedve álltunk , de hogyan és mikor és mint tudta meg ….


Bella szemszöge:

Mind annyian ott álltak előttem m mozdulni nem tudtak ,mint akik lefagytak.
- Pontosan , ennyit vártam tőletek .- mondtam mert már meguntam , hogy ott áljak inkább elindultam kifelé , de nem sok sikerrel mert Edward elém állt.
- Edward menj innen most!!!- förmedtem rá
- Nem megyek.
- Akkor ne menj de én megyek.- és megpróbáltam kikerülni de nem sikerült.
- Elegem van ebből. Vagy hazudtok nekem vagy eltitkoljátok az igazságot. De mért is ? Hiszen meg ígértétek nekem, és ha jól tudom még az előtt mikor beszéltél Bennel.??- mondtam de már úgy , hogy apám előtt álltam a szemébe néztem .
- Bella kérlek ne haragudj ránk és teljesen igazad volt,csak…- nem engedtem ,hogy befejezze.
- Hogy ne haragudjak rátok…ezt most komolyan kérdezed Apa ?
- Igen komolyan.
- Bella nagyon sajnáljuk. Nem akartuk.!- mondat Alice mi közbe közelebb sétált hozzám , hogy meg öleljen de én elhúzódtam és neki csapódtam a falnak. Amitől megint beütöttem a bordáimat és az ami eddig csak elreped már el is tört. Ettől sírva rogytam a földre.
- Bella !!! –rohant oda mellém Edward és apám.
- Ne érjetek, hozzám. –mondtam
- Meddig akarod ezt csinálni, te is hazudsz most!! – fakadt ki Edwardból, mi közbe én felkászálódtam  olyan mérgesen néztem rá elárult. De ebből nem jön ki jól.
- És ha igen akkor , ti is ugyan ezt csináltátok velem . Csak emlékez vissza. – mondtam neki már-már úgy , hogy előtte álltam úgy mint aki meg akarja csókolni ,de most ez lett volna a legutolsó amit perpillanat kívánnék.
- Emlékszem de ez nem te vagy Bella!!- mondat
- De én vagyok az !
- Bella miről is hazudtál nekünk?- kérdezte apám felháborodva  és egyben meglepődve.
- Jajj kérlek ne gyere ezzel. –mondtam és felé fordultam
- Bella azonnal fejezd be és mond el. –mondta anyám.
- Ohh most fejezem be de ti nem fejeztétek be nekem az igazság el titkolását. Ugye,?
- Isabella Cullen ! Azonnal mond el !!!!!! – szólt rám
- Elegem van ebből. Hallani akarjátok , hogy én mit nem mondtam el és miben Edward is benne van mert úgy-e nem tud ellen állni annak aki meg csókolta és megkérte , hogy nem mondja el. – megsemmisítően néztem Edwardra „ Na most meg vagy!!” mondtam magamba. Mindenki úgy nézet ránk de persze Em nem tudta ki , hogy nem szóljon bele..
- Te meg csókoltad és nem ma elsőként.??- nézet rám édes nagy Medve testvérem
- Igen . –mondtam
- Miben volt benne Edward és mi az amit nem mondtál el nekünk vagy is hazudtál..?- mondta apám már idegesen
- Ohh, hogy én hazudtam ez túl nagy szó ehhez azt Ti csináltátok én csak eltitkoltam.
- Bella ez nem titkoltad el! –mondat Edward
- Nem nem titkoltam el tényleg ?- mondtam neki a gonosz mosolyommal amit ma már egyszer Jessnél is bevetettem
- Nem . És ha nem mondod el elmondom én.!
- Jajj de megijedtem na ne nevettess kérlek. –mondtam
- Nem nevettetlek komolyan mondtam .
- Jó legyen elmondom de csak azért , hogy ne legyen dicsőség érzeted . Annyit titkoltam el vagy  hazudtam , hogy a próbára azért kellet Edwardnak eljönnie mert egy kisebb baleset volt és nem tudtam meg mozdulni és nem akartam egyedül lenni és gondoltam egy valakiben megbízhatók de úgy látszik nem . –mondtam
- Bennem megbízhatsz .- mondta
- Látom- válaszoltam
- Bella mi történt veled milyen baleset. ??- kérdezte apám
- Semmi nagy dolog meg ne ijed nem hallok bele. Csak eltört pár bordám és egy megreped de nem már az is eltört most.
- BELLA!!! Hogy képzelted , hogy ezt nem mondod el nekünk .- mindenki kiborult de legfőképpen anyám
- Pont így ahogy ti is csináltátok.
- Bella!- mondat Alice
- Ne Bellázzatok  már most inkább megyek és felhívok valakit NA pá család. –és el is mentem semmi kedvem nem volt tovább ebben a percben vitatkozni, úgy is amint meg hallják, hogy mire kérem Bent újabb vita lesz érzem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése