2011. április 24.

Bella élete . 16.fejezet


Edward szemszöge:

Nehezem re eset Bella elé állni és megmondani neki , hogy Tanyával vagyok . De csak azért , hogy ő biztonságba legyen , nem bírom nézni ahogy Emmettel harcol. Azt meg nem is tudnám elviselni , ha egyszer itt , hagyna még ha félvér is akkor. Ezét döntöttem úgy , hogy Tanyával leszek még ha nem is szeretem , mert akt szeretek az csak Bella mind örökre de érte meg kell tennem .
El mentem Tanyáért a szállodába ahol addig szállt meg még ma nem találkoznak Bellával utána oda költözik , hozzánk.
Egész úton nem beszéltünk, csak az járt a fejemben , hogy Bella szenvedni fog és miattam.
Pont mikor haza értünk halódtam , hogy Bella ott van a konyhába . Éppen elindult kifelé amikor megtorpant. És csak nézet engem és a mellettem álló Tanyát. Már most fáj.
Oda mentem
 és nyomtam az arcára  egy puszit vissza lépetem és elkomorodtam nem tudtam , hogy kezdjem. Mikor észre vettem , hogy mindenki ott van a szobában.
Még mindig nem tudtam ,hogy kezdjem amikor Alice megszólalt.
- Ezt nem most kéne !- mondta nekem és ebben nagyon is igaz volt hiszen ma van a szülinapja de ha meg kell tennem .
- Tudom de meg kell tennem . –mondta neki
- Mit is?- kérdezte Bella
Mielőtt megszólalhattam volna Tanyá már megtette. Én csak álltam és néztem.
- Szia Tanya vagyok Edward barátnője. – elindult Bella felé , hogy kezet nyújtson neki el is fogata . Láttam rajta , hogy itt rögtön össze esne , de nem nagy levegőt vet és megszólalt. Csak néztem arra
 várva hogy mit fog mondani reagálni  de ahogy vettem észre mindenki.
- ŐŐ oké én most úgy érzem fel megyek a szobámba. –mondta és már indult is fal felé. Nem hagyhatom ,hogy így menjen el ,hogy nem magyarázzam el neki.
- Bella én ….- kezdtem
 volna de intetett egyet és már ott se volt. Hallódtuk ahogy csukja az ajtót onnan meg megint semmit.
Mindenki engem nézet én meg sajnáltam ezt az egészet de mit kellet volna csinálnom….
Ezen gondolkodtam amikor egyik családtagom nekem nem rontót volna..
- Miért csináltad
 ezt az egészet… Mondtam , hogy ne de te mikor hallgatsz bárkire is , most remélem örülsz tönkre tetted Bellát de nagyon…- mondta Alice mi közben  jött felém elég mérges volt és igaza is volt. Nem tudtam , hogy mit mondja neki…
- Na mi van most nem tudsz semmit mondani de már tönkre tenni igen Még ha az a valaki nagyon szeret téged…- most
  már Ros is mondta .
- Sajnálom … - ennyit bírtam mondani
- Edward nagyon csalódtam benned- mondta anyám.
 És leültek a kanapéra mindenki nagyon mérges volt rám , de nem csak ők hanem én is saját magamra.
Ott ültünk már mi is és csak bámultam a családomat de senki nem szólt hozzám se Tanyához meg is értem őket inkább a tv nézték, halódtam
 ahogy anyám és Ros meg Alice Belláról beszélnek. Amikor csak hallódtuk, hogy Bella ajtója kinyílik és rohan le felé és csak azt mondogatja magában
- Neeemm nem az nem lehet.- mindannyian néztük
- Bella mi a baj.?- kérdezte Jas
  ránézet látni lehetett valami nincs rendben .
- Én most megyek!- mondat és már a kocsiba ült és ott se volt.
Mindeni érthetetlenül ült .
- Ez mi volt. – kérdezte Em.
- Nem tudom de valami van és nagy baj… éreztem . –mondta Jas
- Mi lehetett ? – kérdezte Esme
- Fogalmam nincs…- mondta Jas
- Szegény Bella. –mondta Alice és meg semmisítő nézést küldött felénk.
Vettem az adást és úgy döntöttem jobb lesz ha mi most elmegyünk az erdőbe.. Már álltam is fel.
- Jobb ha mi most elmegyünk az erdőbe. – mondtam
- Szerintem is .- mondta Ros.
Tanyával az oldalamon
 már az erdőbe futottunk.

Bella szemszöge:


” - Nem miért ??- kérdeztem magamtól.
- Jézusom Bella – jött oda Ro és Em rögtön és magukhoz öleltek.
- Meg hallat itt hagyott. - mondtam
- Bella miről beszél?- kérdezte Em.
Én meg csak a képet mutattam és tovább sírtam ott az ölükben. „


- Bella mit történt…?- jött oda és kérdezte apám mi köze oda jött.
- Itt hagyott .!!!!
- Bella ki hagyott itt.??- kérdezte
- Angel … - mondtam és megmutattam neki a képet
- Jajj kicsim … Mi történt.?
- Leeeeee…zuhant a gépe! Apa itt hagyott ő is …- mondtam és sírva dőltem az ő ölébe .
- Saajnálom kicsim . Jobb lesz ha te most ide ülsz a kanapéra…- mondta apám és oda tett. Jött oda anyám és a többiek mind megöleltek és meg csak sírtam nem hittem el .
Alice betakart a képet még mindig nem engedtem el csak szorítottam. Nem tudtam , hogy mit csinálja elsőnek Edward hagy el most itt hagyott Angel a legjobb az lenne ha nem élnék. Ezt járt a fejembe mikor megszólalt apám.
- Kicsim jobb lesz ha mi most itt hagyunk egyedül kint leszünk a konyhába .. Nagyon sajnálom. – mondta én meg csak bólogattam
 .De a sírást még mindig nem bírtam abba hagyni.
Már vagy egy órája ott ültem amikor halódtam , hogy Edward és az újdonsült barátnője jött és egyenesen elém ültek le . Edward csak engem nézet én is néztem de a sírás ezután már nem könnyekben hanem mintha dézsából öntenék.
 
Edward nagyon szenvedhetett én meg nem bírtam tovább nézni ezért a képet amit szorongattam arra néztem vissza .
Tudtam , hogy meg fog szólalni de nem voltam rá felkészülve …
- Bella sajnálom… - mondta
Nem tudtam mit mondani még mindig a képet bámultam .
- Bella mondj valamit kérlek…- mondta és egyben kérlelt
 nagy nehezen felnéztem a képről…
- Hogy mondjak valamit. Tessék mondok: remélem boldog leszel vele , és egyáltalán nem érdekelsz mostantól Edward Cullen a legjobb az lenne ha nem is szólnál hozzám én ezt fogom veled tenne. – mondtam és felálltam már lépcsőnél jártam amikor még vissza szóltam- Jaa és még ellnem felejtem .. Úgy érzem az lesz nekem a legjobb ha elmegyek innen , hogy ne kelljen látnom egy ekkora nagy.. úristen nem is mondom ki mi vagy. –mondta
 és már a szobám felé vettem az irányt direkt  nem húztam magam köré pajzsot csak ezt mondtam az ablakhoz mentem
- Miért , hagytál itt… Nem most kellet volna el menned. Angel.- és ott az ablak be leültem és csak sírtam .
Ott ültem és csak bámultam ki az ablakon, amikor halódtam , hogy kopogtak
még mindig nem néztem az ajtó felé.
- Ki az?- kérdeztem
- Én vagyok az Bella bejöhetek .- szólt Alice
- Igen gyere. - mondtam és már előttem ült .
- Bella annyira sajnálom.
- Én is de miért pont most és még…- folytattam volna de eszembe jutott , hogy pajzs.
Alicenek is lesett és várta még oda húzom.
- És még Edward is de miért csinálta ezt tudja jól , hogy szeretem erre …- nem ment a folytatás megint sírni kezdetem .
- Tudom Bella ez nagyon nem volt fair a bátyámtól. De hagy kérdezzek valamit…- mondta
- Igen ! –mondtam
-Mi volt ez az egész elmegyek dolog…
- Nem tom de tényleg az lenne
  a legjobb nem tudnám nap minden nap őket nézni képtelen lennék rá. – mondtam
- Megértelek de gondolkozz rajta ha neked ez a legjobb én és mindenki melletted van .- mondta Alice és jól is eset tényleg ez lenne nekem a jó..???? –kérdeztem magamtól.
Még beszélget tűnk egy ideig és megkértem , hogy egy szót se amit itt beszéltünk. Végül le ment a többiekhez én meg még mindig ott ültem és bámultam ki az ablakon de már pajzs nélkül hallani akartam , hogy oda lent mi történik…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése