2011. április 8.

Bella élete . 7 . fejezet

Edward szemszöge:

Este mikor Carlisevel felvittük Belláékat. Egész este csak arra a pillanatra gondoltam ami ma történt köztünk.” Bella csókja „  De azt nem értetem , hogy miért tette hiszen azt mondta nekünk , hogy neki nem tetszik senki semmi. Ezt nagyon nem értettem de miért mondta azt ha még is az nem lehet… hogy mégis érez valamit irántam… hiszen az nagy butaság lenne ... mert ő ember én meg vámpír. Még akkor is ha halálosan szeretem és csak vele akarok lenni és védelmezni akarom de… de nem-nem nem fogok butaságot csinálni.
Ezen törtem a fejemet egész este . Már-már nyolcvanszor is át rágtam addig gondolkodtam ezen mire reggel lett és Alice jött szólni , hogy készüljek.
Elkezdtem készülni lementem már mindenki ott kivéve Bella és Sofii.
- Hát a lányok..??- kérdeztem ahogy beértem a konyhába a többiekhez.
- Még alszanak ,de már megyek és felkeltem őket. – mondta Carlise mi  közbe elindult felfelé a lépcsőn.
- És neked öcsi pók milyen volt az éjszakád..?- kérdezte Emmett és mindenki rám szegezte a szemét.
- Úgy mint a többi. – gyorsan lezártam a témát és elindultam kifelé az erdő felé vettem az irányt. Gondoltam jobb ha elmegyek gyorsan vadászni.


Carlise szemszöge:

 

Már épp indulni készültem fel , hogy felkeltsem a lányokat. Amikor Edward jött le a lépcsőn és rögtön feltűnt neki , hogy Bella és Sofi nincs itt. Szóvá is tette.
- Hát a lányok..?- kérdezte Edward.
- Még alszanak, de már megyek és felkeltem őket. – mondtam és elindultam a lépcsőn felfelé. Azt még halódtam amikor Edward elment az erdőbe gondolom vadászni.
Lassan és óvatosan nyitottam be az ajtón oda sétáltam az ágyhoz és leültem a szélére és néztem , hogy milyen hamar felnőtt még csak most volt kicsi most meg már nem sokára 17 éves. Ott ültem és simogatni kezdtem a fejét , hogy ébredjen de semmi meg se mozdult olyan mélyen aludt. Elkezdtem szólongatni hát ha sikerül.
- Lányok ébresztő elfogtok késni. – mondtam nekik sokkagyára        
- Apa ne már. – mondta Bella
- Bella ébred . – kérleltem . Éreztem , hogy nem sok sikerem lesz,
- Nem. – válaszolt  és elfordult . Sofii már felkelt az ágyból és elindult kifelé de Bella még nem.
- Bella de iskola. – mondtam neki
- Apa nem megyek ma be nem érzem magamat olyan jól.- válaszolt
- Mi a baj.? – kérdeztem aggódó hangon. Miért nem  tűnődtem mi baja van.
- Semmi csak fáradt vagyok és fáj a bokám is meg a hasam. –mondta Bella
- Biztos , hogy jól vagy.? – kérdeztem mert mostanában sokkal több baj éri szegényt.
- Igen minden rendben csak most nem megyek be. Jó.? – kérlelt  látszót rajta .
- Oké . De akkor pihenj Esme itthon lesz és ha bármi van akkor hívj fel. – mondtam neki nem is mondtam hanem parancsoltam
- Oké Apa hívlak. Majd ha nincs baj akkor is jó?- mosolyogtam rám.
- Remélem is . – nyomtam egy puszit az arcára és elindultam kifelé emberi tempóba.
- Apa ?
- Igen. Szólj Edwardnak , hogy hozzák nekem a leckét. És, hogy Sofitt vigyék be. 
- Oké. Beszélek velük de pihenjél . Szia kicsim. – köszöntem el
- Jó apa pihenek szia  majd hívlak.
Ahogy leértem mindeni ott volt mér Edward is visszajött.
- Bella nem jön.?- kérdezte Edward
- Nem . Nem érzi jól magát ezért itthon marad és pihen.
- Mi baja van.?- kérdezte Jasper.
- Hát fáj a lába hasa és fáradt .
- Érthető is , hogy fáradt. – mondta Rosalie.
Miután ezt is megbeszéltük és szóltam neki, hogy hozzák Bellának a házit mindenki szét vált és elmentek.
Edward szemszöge:

Mikor lejött Carlise és mondta , hogy Bella nem jön . És mondta nekünk, hogy megkért minket hozzuk nem ki a házit és , hogy Sofit vigyük el. De mielőtt elmentünk  volna még utoljára bementem hozzá és nyomtam egy puszit a homokára.

Bella szemszöge:


Arra emlékszem , hogy Edwardot láttam amikor felkeltem este. De utána már semmi olyan jól és mélyen aludtam , hogy az jól eset de még mindig nagyon fáradt leszek ha reggel felkelek.

Reggel miután apával beszéltem és Sofival is rögtön aludtam is tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése