2011. április 2.

Bella élete . 5. fejezet


Bella szemszöge:

Ültem az ágyba és vártam Sofira . Miközben vártam megéheztem nagy nehezen kimásztam az ágyból felvettem a laptopot és a telefont és elindultam lefele. A lépcsőig nem volt nehéz eljutni de onnan már lemenni nehéz volt. Ráadásul a bokám is kificamodott és a bordáim is fájtak. Gondolkodtam , hogy most ,hogyan tovább…
  - Most mi legyen , hogy jussak le innen.??- kérdeztem magamtól hangosan .
Ott álltam a lépcsőtetején nem jutottam semmire így elindultam lefelé legyen ami legyen. Nagyon lassan lépkedtem lefelé már majdnem lett voltam volt még 2 lépcsőfok.
Miután sikeresen leértem bementem a konyhába letettem az pultra a laptopot és a telefont. Zenét akartam hallgatni mi közbe csinálok magamnak valamit. El bicegtem a  stúdió felé amit a konyha közelébe csináltak nekem minta táncstúdiót azt meg pont a ház mellé építették.
Bebicegtem az ajtón és kerestem azt a kábelt amik a kinti tévéhez és a hifihez kell de sehol sem találtam .  Már morogtam , hogy már Emmettet megint pakolt a stúdióba . Nagyon mérges lettem rá mivel mondtam neki, hogy nem pakolja és ha mégis akkor legalább szólna nekem. Az idegességtől gyorsabban vettem a levegőt és már majdnem szétrobban a mellkasom a fájdalomtól. Kimentem a szobából gyorsan a konyhába mentem töltöttem egy pohár vizet , hogy le nyugodjak. Miután sikerült lenyugodnom fel vettem a telefonom és kikerestem  Em számát és már hívtam is. Tudtam , hogy nála lesz a telefonja mindig náluk.  Csörgött a negyedik után felvette a telefont nem is hagytam , hogy megszólaljon már letámadtam.
 - Emmett megmondtam , hogy ha pakolsz a stúdióba akkor legalább szólnál nekem . De nem-nem szóltál és megint nem találok semmit. Ezt meg magyaráznád nekem..???- kérdeztem mérgesen.
- Őőőő bocsánat Bells elfejtem szólni csak reggel már nem jutott eszembe. Ne haragudj.
- Jó mind1.  Csak máskor szólj kérlek.
- Jó persze de amúgy mit kerestél ..?- kérdezte . Még jó, hogy mert már el is felejtetem
- Ja tényleg . A kábelt ami a kinti hifihez és a tv-hez kell.
- Ohh , hogy azt az ott van a keverőpult alatt.
- Okés. Köszönöm. Na akkor megyek megkeresem mert nem sokára itt van Sofii. Na sziasztok puszilok mindenkit.
- Oké menj csak . szia átadom mi is téged.
Lettem a telefont besétáltam lassan óvatosan . Ahogy beértem letérdeltem kotorásztam csomó kábelvolt ott de még mindig nem  találtam itt nem találtam meg. Mérges lettem pedig Emmett azt mondta , hogy ide tette. Csak ültem és bámultam amikor megszólalt a telefonom Sms jött. Sofii üzent. Hogy késni fog egy kicsit. Gondoltam jobb is ha késik lesz időm keresgélni . Még mindig nem találtam gondolkoztam de semmi. Ott ültem néztem ki a fejemből. Amikor meg szólalt a telefonom és majd nem szívrohamot kaptam. Kivettem a telefont a zsebemből nagy nehezen. Felvetem anélkül , hogy megnéztem volna ki az.
- Halo.?- szóltam bele halkan .
- Szia Bella! Edward vagyok. – szólt vissza a csilingelő hang amit annyira szeretek hallani.
- Áá Sziaa. – válaszoltam gyorsan. Amitől már megint fájtak a bordáim. - Miért hívtál.?
- Csak azért mert Emmett kérdezi sikerült megtalálnod?
- Nem mert nem volt ott. – válaszoltam duzzogva.
- De ott kell lennie. – üvöltötte a háttérből Emmett.
- De nincs itt. Értsd meg nem találtam már megnéztem legalább ötvenszer. - magyaráztam már idegesen.
- Pedig ott kell lennie. Bella. – most már közelebbről mondta de még mindig Edwardnál volt a telefon.
- De nem volt ott Emmett . – mondtam neki és közben  amikor megakadt a szemem azon amit eddig kerestem . Ahogy megláttam a nagyon megörültem és belesikítottam a telefonba amitől persze megijedtek . – ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ igeeeeeeeeeen.
- Úristen ne ez már fájt. Mi az ? – mondta Edwárd.
- Semmi csak megtaláltam a  de nem ott volt hanem a szekrény tetején van . Igen Emmett ott van a keverőpult alatt.
- Jól van na rosszul emlékeztem. – magyarázta Em.
- Jó semmi baj. Várj Edward kihangosítalak és leszedem onnan nagy nehezen.
- Jó de biztosan eléred ne, hogy lessél onnan.
- Nem lesz semmi bajom jó??. Nyugodj meg. – nyugtattam telefonon keresztül.
Kihangosítottam és felálltam a kanapé szélére, ami oda volt téve, hogy aki bejön meghallgatna minket le tudjon ülni vagy csak hogy, el tudjak bújni. 
Mi közbe nyújtózkodtam érte meghoztam a bordáimat amik éppen el voltak törve és persze felsikítottam. 

-ÁÁÁúúú a francba.
- Bella Bella Mi a baj. Minden rendben …?- kérdezte Edward.
- Persze minden rendben van csak be ütöttem  az oldtam semmi gond .- próbáltam a tudomására adni úgy , hogy megértse.
- Mondtam, hogy vigyáz.
- Vigyáztam is . Na jó nincs kedvem veszekedni inkább kimegyek megcsinálom ezt a valamit és csinálok valami ételt mert kilyukad a hasam.
- Jó menj. Majd még otthon befejezem. Sofi még nem ért oda.?
- Nem még nem azt mondta késni fog de már szerintem mindjárt itt lesz. Na én megyek Szia.
- Oké menj . Mi is majd megyünk haza .
- Jó majd holnap. Beszélünk mert szerintem mi már aludni fogunk. Puszi és jóét nektek. Szeretlek titeket.
- Nektek is mi is szeretünk. – ezt úgy egyszerre mondták.
Elköszöntem tőlük letettem a telefont .  Lassan óvatosan sétáltam és levegőt vettem .  Kisétáltam a napaliba meg csináltam . Rá kapcsoltam a laptopot és betettem  valami zenét mi közbe kaját csináltam magamnak. Mire megcsináltam hallottam , hogy valaki csöngette. Tálcára tetem a rántottámat útközbe lettem a tálcát az asztalra  és intetem neki , hogy jöjjön.
- Szia Bella..
- Szia. Már azt hittem nem is jössz. Zárd be az ajtót kérlek.
- Jaj de csak apa épp csinált valamit és csak most tudott elhozni. Oké bezárom.
- Ja értem én is épp most végeztem a vacsimmal kérsz belőle..?- kínáltam neki mosolyogva de látta rajtam , hogy azért fáj.
- Persze farkas éhes vagyok. – mosolygót vissza. – De jól vagy minden rendben?
- Persze most már minden csak még fáj . Ja és még el nem felejtem ne szólj senkinek erről. Ha bárki kérdez valamit nem tudsz semmiről . És itthon meg főleg ne említsd  meg se . Jó.?? Kérlek!!
- Bella  meg ígérem nem mondom el senkinek.
- Köszönöm.
Miután meg vacsoráztunk ott ültünk a napaliba és beszélgetünk meg filmet néztünk.
Már biztos aludtunk amikor csak arra ébredtem fel , hogy egy hideg kézfoglya meg a derekamat és emel fel. Rögtön kinyitottam a szememet Edward volt az aki engem vitt fel.
- Hé, Szia nem akartalak felkelteni .
- Semmi baj. – válaszoltam és már aludtam is. Nagyon fáradt voltam elég volt a mai napból. De azért volt a mai napban valami jó is Edward csókja ezzel a gondoldattal aludtam tovább.
Másnap…
Kora reggel jött Carlisle ébreszteni minket .  De nem volt sok kedvem menni . Álmos is voltam fáj ha mozogtam . Ezért megpróbáltam kihúzni magamat , hogy ne keljen mennem.
Éreztem ahogy az ágy megmozdul.
- Lányok ébresztő elfogtok késni.
- Apa ne már.
- Bella ébred .
- Nem. – válaszoltam neki és elfordultam . Az láttam ahogy Sofi kikelt az ágyból. De nekem nem volt sok energiám hozzá.
- Bella de iskola.
- Apa nem megyek ma be nem érzem magamat olyan jól.
- Mi a baj.? – kérdezte aggódó hangon.
- Semmi csak fáradt vagyok és fáj a bokám is meg a hasam. – valamit kikellet találnom.
- Biztos , hogy jól vagy.?
- Igen minden rendben csak most nem megyek be. Jó.?
- Oké . De akkor pihenj Esme itthon lesz és ha bármi van akkor hívj fel.
- Oké Apa hívlak. Majd ha nincs baj akkor is jó?- mosolyogtam rá
- Remélem is . – nyomot egy puszit az arcomra és elindult kifelé emberi tempóba.
- Apa ?
- Igen. Szólj Edwardnak , hogy hozzák nekem a leckét. És, hogy Sofit vigyék el.
- Oké. Beszélek velük de pihenjél . Szia kicsim.
- Jó apa pihenek szia  majd hívlak.
Mosolyogva kisétált az ajtón én meg vissza feküdtem . Addig nem aludtam el míg Sofival nem beszéltem. Meg vártam még vissza jön megbeszéltem vele. Megígértem neki , hogy majd beszélünk ma még. Elköszöntünk én meg vissza feküdtem. Tudtam ha anya itthon lesz akkor ma még takarítani fog itt nálam is úgy , hogy jobb ha most alszom. Két perc se kellet és már aludtam is . Azt azért még éreztem , hogy egy hideg ajak  puszit nyom a homlokomra utána már olyan mélyen aludtam.


1 megjegyzés:

  1. Szia!! Én ma kezdtem el olvasni és nagyon jó a storid... Csak azt sajnálom, hogy az ilyen fehér betűs részeket nem tudom elolvasni, mert összeolvad a háttérrel.. De még próbálom követni a fonalat... :D Amúgy remek ez az oldalad!!! :D

    VálaszTörlés