2011. augusztus 25.

Új történet. Bevezetője ....:D

Sziasztok! Hát döntöttem és meg csinálom az új történetet viszont ugyan ide írom. csak a címe lesz majd más!
De azt is mondanom kell , hogy mivel nem sokára itt a suli lehet kevesebbszer lesz friss. De lesz ígérem lesz csak nem ilyen gyakran max. péntek és hétvégénket. NA mindegy itt egy kis Ízelítő az új törimből :D
Sokat gondolkodtam és remélem tetszeni fog , nektek... ha minden jól meg akkor ma még az első rész is meg írom és fel teszem .  Jó olvasáss és Pusz :D



Isabella McCarthy Cullen élete.
A nevem Isabella McCarthy Cullen , a vér szerinti bátyám Emmett McCarthy Cullen. Már egy jó ideje a Cullen családnál élünk. Egyik vadászatnál találkoztunk velük és hát mondhatom ha akartam volna se tudtam volna onnan Emmett elráncigálni , fülig szerelmes lett Rosaliebe aki tényleg nagyon csinos és helyes lány a maga sajátos kis modgyán. Imádom Roset nincs vele semmi bajom ,de néha azért az agyamra megy. Mint ahogy Alice a kis kobold nővérem . Ott van még Jasper aki folyamatosan a nyugtató képességévet használja mert soha , de soha nincs egy nyugodt perc ebbe a családban. Aztán ott vannak Esme és Carlise én őket a szüleimnek tekintett , soha nem ismertem az  igazi szüleimet csak Emmett volt nekem , még akkor is amikor vámpírok lettünk igen hát külsőre rendes normális lány vagyok. De belül nagyon nem az . Az egyetlen egy különbség köztem és a többiek között , hogy én Fél vér vámpír vagyok . Mikor ezt meg kérdeztem Em mindent elmondott. Hogy mikor én születtem anya még ember volt apán meg vámpír csak, anyut már nem tudták meg menteni apánkat meg , megölték. Így egy fél vér gyerek pottyant Emmett nyakába a kis húga. Soha nem értettem , hogy Ő miért nem fél vér mint én. De soha nem foglalkoztam vele annyira .
Ohh és kihagytam egy embert Edwardot, vele nagyon közel kerültünk egymáshoz. Csak egy nap minden meg romlót a barátságunk és én már nem bírtam ott így Volterrába mentem egy vámpír Kalánhoz  aki éppenséggel nem állta vérrel táplálkoznak. Nehezen hagytam ott őket főleg a bátyámat de most már lassan két éve Arovel és az ő " családjával " élek. A hiány a szívemben ott van de nagyon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése