2011. augusztus 31.

Isabella McCarthy Cullen élete .8. rész.

Sziasztok!! Uhh nagyon szeretném meg köszönni azt a sok pipát amit kapok mostanában ... nagyon jól esik. Tényleg köszönöm mindenkinek. Hát akkor most jöjjön a friss ..:D


Fájdalmas Emlék!


Bella szemszöge :
Mikor a sötétségbe kerültem úgy éreztem mintha béke és nyugalom lenne körülöttem . Semmi harag , düh vagy épp kiabálás. Csak a sötétség és én . Mint egy világ ahol senki de senki nincs csak te és végre van időd gondolkodni, ahol senki nem köt beléd ,ahol senki nem tipor földig. Vagy ahol nincs szerelem !
Ott ültem a földön és sehol senki egy árva lélek se volt, csak meredtem bele a sötétbe ami előttem volt.
De egyszer csak a sötétben vakító fény támad ami csak egy kis pontnak látszott ahol én vagyok. De nagyon felkeltette a kíváncsiságom , fel álltam és elindultam a világosság felé. Nem tudtam mi van ott , de valami fontos lehet ha ez most itt bukkant elő nekem. Már majdnem ott voltam , de mikor beléptem a világosságba váratlan és egyben érthetetlen dolgokat láttam.
Egy régi kisvárosi házba voltam  valahol azt nem tudom , hol! Fura érzésem támadt mintha ismerném ezt a helyet, de honnan ismerhetném én. Ott álltam egy tágas de még is otthonos hangulatú nappaliba. Előttem egy nagy tágas és jó meleget árasztó kandalló. Nem láttam a falon lévő képeket . Bárhogy is kutattam az emlékeim közül sehonnan nem ugrott be , hogy nekem miért ismerős ez a hely.
- Anya !- egy ismerős mély dörmögő hangot halódtam meg. Rögtön a hang felé kaptam a fejem és Emmett állt előtte. Az nem lehet hiszen nem vagyok ébren Emmett miért van itt.
- Emmett!- mondtam  a nevét de nem hallotta oda mentem és épp megfonni készültem a kezét de nem tudtam mert mintha szellem lennék ment át rajta az enyém. Meg ijedtem mi történik itt ! Hol vagyok egyáltalán .
- Anya hol vagy ?- megint csak kiabált mint az előbb, de miért kiabál és anya!
- Itt vagyok kis fiam .- egy vékony nő hang amiben fájdalom volt. Emmett rögtön futni kezdet követtem , de nem tudom hová. Egy kis szobába ment ahol egy nő szenvedve feküdt a földön. A fájdalom teljesen beterítette az arcát. Megtorpantam az ajtóba és éreztem ahogy a könnycseppek a szememből elő törnek. Ő lenne az anyám. Azok a barna hajak a szeme nem volt olyan barna mint az enyém az övé kék volt. De az arca teljesen mint az enyém. De mért fáj neki annyira , mi történik vele ?! Nem akarom , hogy fájjon neki. Mosolyogva akarom látni. Miért nem mosolyog. Egyáltalán miért látom anyámat mikor soha sem ismerhettem meg .
Figyeltem ahogy Emmett gyengén felemeli és az ágyra teszi. Csak akkor láttam a nagy gömbölyű hasát. Az nem lehet , hogy miattam én okozok neki fájdalmat.
- Anya mi a baj ?- bátyám sürgető kérdése zökkentet ki és figyeltem újra rájuk.
- Semmi...csak - próbált beszélni.- ...kis húgod úgy érzi jobb lenne neki már ide kint.- végül sikerült befejezni-e a mondatott.Nem tudtam meg mozdulni csak álltam az ajtóban és sírtam.
- Mit csináljak anya ...?- kapkodott össze vissza bátyám.
- Csak vedd ki és neveld fel... Vigyáz rá Emmett , ő marad csak neked vigyázz rá nagyon kérlek !- könyörgött neki.
- Nem anya te fogod fel nevelni . Nem engedem , hogy te is elmenj mint apa. Nem hagyhatsz itt minket. - mintha nagyon biztos lett volna benne de nem egészen.
- Nem fiam. Én már ezt nem élem túl de ő igen , vigyázz és óvd meg mindentől ami bajt hozna rá. Ő nem lesz olyan mint te ő fél vér még nem át nem változtatja valaki teljesen. - a végén egy nagy sikítással zárta a mondatott. El akartam futni el innen miért kell nekem ezt látnom én nem akarom látni , hogy az anyám miattam  hal meg . Nem akarom látni.
Próbáltam futásra bírni a lábaimat de nem ment. Emmett se mondott semmit csak tette azt amit anyánk nehezen de kimondott.
Minden vér volt és anyám már nem is volt nagyon magánál ,  mikor engem Emmett a kezében tartót. Oda hajolt és anyám elé tett.
Nagy mosoly terjedt anyám száján , felemelt remegő kezét és végig simította a kicsi fejemen.
- Isabella McCarthy tud , hogy nagyon szeretlek .- ez volt az utólsó mondata, nyomot egy puszit az arcomra majd végleg elaludt.
- Anya anya!!- egyik kezével amivel nem engem szorongatott anyát rázogatta de ő nem reagált semmit. Mintha meg éreztem volna ott és most is a szívem fájdalmas lüktette , sírni kezdtem Emmett kezébe .
A fájdalmas részre szorítottam a kezem és erősen szorítottam mintha azzal eltudnám űzni a fájdalmat ami nem ment. - Cshh Bella  minden rendben lesz vigyázni fogok rád. Örökre...- nem bírtam tovább végre úgy éreztem futni tudok. Futásnak is eredtem vissza a sötétsége ahol voltam. Kirohantam az ajtón de nem a sötétségbe érzetem mag  hanem a saját szobámba voltam körülöttem a családom. Én meg sírva és zihálva ültem az ágyamon.
- Bella mi a baj ?- halódtam meg Esme aggódó hangját. Rá meredtem Bátyámra aki nem tudta mi bajom de mintha érezte volna.
- Miért kellet nekem látnom? Miért akarta anya , hogy ezt lássam? Nem akartam látni , hogy miattam hal meg.- sírva másztam ki az ágyból és sétáltam bátyám elé aki végig a szembe nézet.- Miért akarta anya ? Emmett miért??- püfölni kezdtem a mellkasát majd a kezébe rogytam . Bele temettem az arcom a mellkasába és úgy írtam .
- Úgy gondolta itt az ideje .- suttogta a fülembe.
- Minek van itt az ideje ?- néztem rá .
- Hogy meg ismerd!- nézet bele a szembe . Nem értettem mit akar ezzel mondani.
- Meg ismerjem , anyát?
- Igen .- válaszolt.
- Nem !- másztam ki az öleléséből.- Ha nekem így akar anyám bemutatkozni , nem akarom. Nem tudod mit éltem át ott. Láttam , hogy MIATTAM..- ütöttem az egyik ujjammal a mellkasom miközben kiabáltam vele.- ...hal meg MIATTAM és még nem is tehettem semmit. - én nem akarom , hogy anyám ilyeneket mutasson.
- Bella de ...- kezdte volna.
- Nem fejeztem be.- szóltam közbe.- Nem akarom érts meg . Nekem ez fáj , Emmett fáj nagyon. Miattam halt meg anya és nem tehettél te se semmit és én se ...- vettem halkabbra magam . - Menjetek ki most!- mutattam az ajtó felé. El is indultak de nem akartam egyedül lenni teljesen nem . - Edward maradj kérlek.- szóltam neki, mire ő meg állt rám nézet . Csodálkozva , de maradt velem a szobába. Nem tudom miért pont neki szóltam , de úgy éreztem szükségem van rá. Így ketten álltunk a szobámba egymással szembe....



7 megjegyzés:

  1. Melii!

    Őszinte leszek veled! imádtam ezt a fejit is! Nagyon jól megírtad és bár eléggé szomorú volt... De nekem nagyon tetszett! Nagyon sajnáltam benne szegény Bellát, mert végig kellett néznie az édesanyja halálát... És bár nem direkt tette mégis benne van a tudat, hogy miatta halt meg ,mert hogyha ő nem lenne akkor az anyjának nem kellett volna meghalnia... És őszintén be vallom nem csodálom, hogy így reagált a látottakra a helyében én is kiborultam volna. Az pedig, hogy a feji végén megkérte Edwardot, hogy maradjon vele biztos jelen valamit... Nagyon kíváncsi vagyok, hogy most, hogy Edward vele maradt mit fognak csinálni talán megbeszélik a történteket... Esetleg Ed megvigasztalja Bellát? Ezt én nem tudhatom de te annál inkább... Úgyhogy kérlek siess a folytatással, mert már nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezek ketten mit fognak most csinálni... :D
    Na mind1 a lényeg, hogy a feji nagyon jó lett! :D Grat hozzá! :)

    Puszillak Minie95 (: <3
    xoxo (L)(K)


    Ui: Most is sikerült összehoznom egy kisebb regényt.. xP Remélem, hogy nem bánod.. :D

    VálaszTörlés
  2. Szia Minie95!
    Igen most is kitettél magadért és egy kisebb fajta regény második részét kaptam tőled amit nagyon de nagyon szépen köszönök !!!:$
    Még én se tudom mi lesz a kövi részbe de az lehet , hogy csak pénteken este lesz. még nem tudom , hogy ma lesz - e erőm megírni.

    Na de addig is puszi :D<3

    VálaszTörlés
  3. Hát Melii Nagyon de nagyon jó lett.
    Sajnálom szegény Bellát de attól függetlenül imádtam siess a kövivel már nagyon várom
    Puszi Beky

    VálaszTörlés
  4. Szia !
    Hát Beky nagyon szépen köszönöm :$
    Örülök , hogy ennyire tetszett.
    Ahogy tudom hozom :D
    Puszii

    VálaszTörlés
  5. Szia Csicserii Gurll. ^-*!

    Köszönöm szépen ... hát elég sokszor fogalmaztam meg ... :D
    nem tudom még lehet ma de ha nem ma akkor holnap lesz friss.
    Persze , hogy benézek és bennem is nyersz egy rendszeres olvasott.!
    Puszi Melii :D

    VálaszTörlés
  6. Szia:)
    Nagyon jó lett...tűkön ülve várom a következő fejezetett...
    Ha gondolod nézz be hozzám is...(katt a nevemre...) :):D

    Timy

    VálaszTörlés
  7. Szia Timy!
    Köszönöm szépen és be fogok nézni :D
    Puszi Melii

    VálaszTörlés