2011. augusztus 25.

Isabella McCarthy Cullen élete .2 rész.

Sziasztok! MA még egy rész írtam túlságosan unatkoztam így gondoltam meg írom a második részét is . Kérek írjatok komit sokat jelentene nekem ... Puszi.


Otthon 1.rész.

Bella szemszöge :

Elhaladtam az Üdvözöljük Forks-ban tábla mellett. Kicsit még örültem is , hiszen újra itthon vagyok nem kéne szomorúnak lennem . Miért is kéne? Edward miatt vagy épp Tanya miatt ? Áá nem azok senkik a számomra.
Meg álltam az egyik benzinkútnál és át vettem a ruhámat , egy fekete szoknya egy fehér felső és egy magassarkú rá egy bőrkabát. Próbáltam kicsit olyat csinálni magamon , hogy ne lehessen felismerni még.
Majd vissza ültem és a Forks-i suli felé vettem az irányt a pajzsom még mindig fent volt. Tudom , hogy senki sincs otthon és ez egy jó meglepi lesz . És hát tömeg előtt nem kapok annyira ki Emmettől sem .Jajj a mamlasz bátyám nagyon hiányzik már.
Beparkoltam a két Cullen kocsi mellé. Mindegyik közül elismerem ezt a két kocsit. Senki nem volt kint a suli parkolajba. Halódtam oda bent a nyüzsgést. Még nem csöngettek be de már majdnem . Kiszálltam össze kócoltam a hajam , hogy jól az arcomba borzoljam. Vettem egy nagy levegőt majd zsebre dugott kézzel indultam el befelé. Lehajtottam a fejem amikor beléptem , de mivel embernek akartam látszani ezért lehúztam a kabátom cipzárát. És úgy sétáltam végig  lehet , hogy nem néztem fel de azért éreztem a fiúk szemét magamon. Még mindig rajtam volt a pajzs ezért Emmett és a többiek nem tudták , hogy én ott vagyok . Pedig előttük is elmentem.
Befordultam az igazgatói irodába. Beléptem  és egy nővel találtam szembe maga .
- Jó napot . Szeretnék vissza iratkozni?- vontam a nő köré is pajzsot.
- Igen és hogy hívják?- mosolygót kedvesen . Na itt már mindenki elfelejtett engem .
- Isabella McCarthy Cullen .- néztem a szemébe , ami rögtön ki is nyílt jó nagyra ahogy meg hallotta a nevem.
- Bella , örülőnk , hogy újra itt van nálunk.- pont az igazgató sétált ki az irodájából.
- Én is .- ráztam kezet vele.
- Jöjjön körbe vezettem .- biccentett az ajtó felé.
- Máris elsőnek a papírokat alá szeretném írni.- amit miközben a nő elém tolt. Gyorsan oda firkantottam a nevem , fel vettem ami az enyém. És mosolyogva indultam meg az ajtó felé.- Köszönöm. - biccentettem a nőnek. Majd kiléptem a folyosóra az igazgatóval együtt.
- És , hogy hogy vissza jött Bella ?- kérdezte miközben a folyóson sétáltunk.
- Nagyon hiányzott a családom . - most az igazat mondtam .
Még kérdezősködőt egy ideig , mikor már végig jártuk a suli minden egyes pontját utamra engedte. Én át mentem az ebédlőn ki az udvarra és leültem az egyik padra vártam , hogy kicsöngessenek. Elő vettem a mobilom és hát mikor rá néztem az órára láttam , hogy még bő fél óra van a kicsöngetésig.
Elgondolkodtam , hogy vajon cukkoljam egy kicsit Bátyámat  vagy ne . De úgy döntöttem igen , ha nem tenném szét unnám az agyamat addig míg várok.
Gyorsan meg nyitottam egy Sms ablakot és pöttykölni kezdtem a betűket.
Emmett helló . Mizu?
Nem valami regény mi .Elküldtem neki és már két perc múlva hát egy regényt kaptam válasznak.
Hogy mizu ? Komolyan meg kérdezed , hogy mizu. Hát nem is tudom nem beszélünk csak pár szól két éve nem láttak. És még a telefont is lecsapod mikor végre elérlek. Csak kerülj húgi a kezeim közzé. Aztán bánni fogod Bella.
Jó nevettem ezen az Sms-en , direkt nem írtam vissza neki. Nem írtam neki így csak úgy kaptam az Sms özönt egyszerre.
Most meg nem is válaszolsz Bella . Én uhh nagyon dühös vagyok rád nagyon. Emmett.
Rá két másod perce a másik.
Bella istenem na írj már vissza ISABELLA McCARTY CULLEN ...
Istenem olyat röhögtem , hogy huu komolyan ideges lett Emmett . De én ezt nagyon is tudtam, imádtam ezzel szekálni. Ő is imád engem és én csak vissza adom ami jár neki. Még ültem és néztem ahogy a felhők fent az égen lebegnek. Majd meghalódtam a csöngött és az ebédlő felé kaptam a fejem . Füleltem ahogy az ebédlőt elárasztják a diákok. Láttam ahogy Emmett és a többiek egy tálcával a kezükben ülnek le a megszokott helyükre. Jobban hallgatóztam , hogy halljam amit mondanak.
- Uh egyszer kitekerem a húgom nyakát...- dühöngött Emmett.
- Miért is ?-- Alice csilingelő hangja.
- Ír egy Sms-t az órán Emmett Mizu? Válaszolok , de ő már nem . - még mindig tiszta pipa volt. A többiek nem bírták nevetés nélkül.
- Aj Emmett nyugalom ...- csókolta meg Rose.- Amugy látatok az új lány ? Vajon ki lehet?- uhh hamar szoba kerültem.
- Fogalmam sincs...- rázták egyszerre a fejüket. Úgy gondoltam ideje kitisztitani az urt. Felálltam és besétáltam az ebédlőbe persze minden szám rám szegözönt. Kivéve a Cullen családé. Ők levegönek néztek. Elő vettem a mobilom és írni kezdem egy Sms.
Fordulj meg !Ennyit írtam Emmettnek. Nem hittem , hogy tényleg meg fordul. De amikor meg tette nagy mosoly és döbbenet volt az arcán. A többiek is engem néztek és csak most tűnt fel , hogy Tanya nincs ott. Alice már alig bírta a seggén maradni , mint ahogy a többiek is.
- Hát itt vagyok és most mi lesz ?- tártam ki a karom.
- Ez lesz..- ölt meg . Bele bújtam  nagy ölelésébe és el se akartam engedni őt.



Bella Ruhája.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése