2011. augusztus 25.

Isabella McCarthy Cullen élete .1 rész.


Irány Forks újra.


Bella szemszöge :

Nem bírtam már a várban ülni és egész nap azt hallgatni ahogy Demetri kérged Felixel együtt. Istenem ilyen kor jobban lenne otthon , a családommal nem ezekkel itt . Ezért is menekültem el egy kis időre csak egy hely volt amikor ilyenkor mehettem és az nem volt mást mint egy eldugott is ház az erőben. Valamikor akkor találtam rá mikor ide jöttem és az első vadászatomra mentem egyedül. Ha valamit nem szeretek hallani vagy csak a magány kell nekem akkor szoktam ide jönni és ülni a kis verandán nézni az erőt. A nagy fákat ahogy még nagyobbra nőnek ahogy közöttük, a nap sugara kicsit besüt. Vagy csak a mókusok mászkálást a fán. A madarak énekét ahogy egymással társalognak. Szerettem itt ülni egyedül és csak magamba lenni , de néha otthon még jobb lenne.
Mostanában nagyon ritkán beszélek Emmettel nem , nagyon veszem fel a telefont. Próbálok egy kicsit oda bent helyre rázódni. De ez nehezen meg , ha mindig a telefonom csörgésre kell fel kelnem , vagy épp egész nap csak a családom nevei váltakoznak a kijelzőn. De egy ember soha nem hív két év alatt egyszer sem , Edward mintha el is felejtette volna , vagy csak lehet , hogy az elválás volt az ami nála is betette a kulcsot mint nálam .
Nem szeretek vissza emlékezni , de nem tudok ellen állni az emléknek minden nap újra és újra magam előtt látom ahogy elmentem otthonról. Ott hagytam az a helyet amit sok idő után otthonomnak tekintettem.
Majdnem minden reggel már három teljes napja csak veszekszünk. Ezt rossz szemmel nézi mindenki de , ellene nem tudnak semmit sem tenni. Fogalmam sincs miért vagyunk mostanában ennyire egymás ellen Edwarddal , de egy percig nem tudunk egy léktérbe lenni. Főleg , hogy Tanya is itt van és mintha csak még egy lenne Edwardból csal NŐI változatban .
Még ha meg sem szólalok akkor is belém köt. Vagy ha véletlen neki mentem már akkor is olyan lesz mint egy nagy óvodás aki kiakadt mert majdnem fellökték.
Na igen ma is" véletlenül" mentem neki a nagy sietségben amitől ki eset a kezéből két könyv .
- Miért nem tudsz jobban figyelni !- szó szerint már megint kiabált velem. Meg torpantam az ajtóban és vissza fordultam épp nyitottam volna a számat mikor Bátyám a védelmembe állt. Ő se tudja már ezt nézni ahogy egymást marjuk.
- Fejezd be a kiabálását a húgommal . - azt hittem neki meg Emmett. Nem akartam , hogy összeverekedjenek , de nekem is elegem volt. Arrébb toltam Emmett és Edward dühös szemébe néztem.
- Rosszabb vagy mint egy kis óvodás Edward. Ohh ne haragudj.- vertem ki megint a kezéből a könyvet amit fel vette.
- Vedd fel.- szűrte dühösen a fogai közül.
- Nézd , van két hosszú kezed ami seggig ér VEDD FEL TE.- gúnyos mosollyal néztem rá. Amitől még nagyobb düh lett a szemeiben.
- Azt mondtam , vedd fel.- próbált higgadt lenni de nem  ment neki.
- HA piros , hó esik. - fordultam meg és indultam el kifelé még meg nem ragadta a kezem csak , hogy kitettem a pajzsom amitől nagy lendülettel a falnak csapódott.  Lassan nagyon lassan álltam meg az épp fel tápászkodó Edward előtt.- Vissza fognám magad a helyedben Edward. Ne hogy ki merülj a sok civakodásban , maradjon még erőd az én Bátyámnak a csípős meg jegyzéseire valami okos kis választ adnod. De várj ...- itt meg álltam és nagy mosolyt húztam a számra.- ...neked nem megy. Úgy , hogy légy higgadt . Na pá én megyek pakolni ...- sétáltam el mellette. Már a szobámba pakoltam mikor Emmett és a család többi tagja nagy erővel csapták ki az ajtót és jelentek meg a szobában. Nem fejeztem be a pakolást már mindent össze szedtem és már csak a cipzárt húztam össze mikor meg fordultam és szembe néztem Bátyám értettel tekintetével.
- Miről beszéltél oda lent?- kérdezte kicsit ingerülten .
- Jól , halottad elmegyek Arohoz és a családjához . Olaszországba. Sajnálom Emmett, de egy balfácánnal és a balfácán barátnőjével , nem maradok egy házba. Téged nem akarlak elszakítani Rose-tól ezért még kérdni se akartam , hogy gyere velem. - kicsit szomorú lettem .
- De ez a családunk , végre találtunk egyet és te elmész Húgi?!- félig kérdésnek szánta félig pedig csak mondta azt ami épp a szívében volt.
- Igen , és a családom marad most már ÖRÖKRE .De bekatatni nem szeretnék. Sajnálom . - öltem meg röviden, majd mindenki végig öleltem és elköszöntem . Meg álltam az ajtóban hátra néztem utoljára rá mosolyogtam a családomra majd kiléptem és ott hagytam őket..
Telefonom csörgése rángatott ki az emlékek közül, meg se néztem ki az csak fel vettem . Még félig az emlék között voltam mikor a telefonba szóltam.
- Igen ?- szóltam bele .
- Bella .- bátyám éles örömteli hangja vízhangzót a másik oldalon.
- Tudtam , hogy meg kelet volna néznem ki az .- dörmögtem a telefonba.
- Nem , mert akkor megint nem vetted volna fel a telefont. Bella az isten szerelméért gyere már HAZA .- könyörgött a vonal másik végén Emmett. Rá jöttem , hogy haza akarok menni haza de nagyon.
- Em...me...ttt- tettem úgy mintha rossz lenne a vétel.
- Isabella meg ne próbáld letenni . Bella..- kiabált Em.
- N..e..m .. ha..lla..k  Jó...l  Em...- csaptam le gyorsan a telefont. Tudtam , hogy ezt még nagyon meg fogom bánni azért mert lecsaptam , de na már elegem volt BELŐLE. Vissza dugtam a zsebembe a telefont és elindultam vissza . Ahogy sétáltam az erdőben elgondolkodtam , vajon tudom nem-e kezelni az otthoni helyzetet. Az egyszer már biztos , hogy erősebb lettem és , hogy másik képességét is le tudom másolni. Még egy olyan Edwarddal is eltudnák bánni.
Belépve az szobámba döntöttem vissza megyek a családomhoz Forksba. Összeszedtem minden dolgomat és egy táskával a kezemben indultam el Arohoz , hogy elmondjam neki.
Mikor oda is beléptem minden szem rám szegeződőt. Én csak felemelt fejjel sétáltam Aro elé.
- Aro. Köszönöm a vendéglátást de én most haza megyek. - könnyedén és gyorsan mondtam. Aro felállt és felém jött, egyik kezével meg fogta az én kezemet és készségesen kezet rázott.
- Bármikor szívesen látunk Isabella . - az a mosoly a száján mindig félelmetes volt.
- Köszönöm.- kicsit meg hajoltam , majd kisétáltam az ajtón és onnan már a várból is. A jövőmet elrejtettem Alice elől , hogy semmi képen se tudjon semmiről már mikor eljöttem.
Beültem a kocsimba és Forks irányában indultam útnak.....



Bella kocsija .


Bella telefonja .

2 megjegyzés:

  1. Szia kedves, kreatív kislányom! :P
    Szóval eddig azt gondoltam, hogy én történetek szempontjából nehéz eset vagyok és csak kevés dolog tetszik... hát az utóbbi időben rá kellett jönnöm, hogy ez nem így van, főleg ha a te történeteidről van szó. Mindig kitalálsz valami olyat, amire eddig én még nem gondoltam és ez teljesen elvarázsol, és meglep. NA most ez is egy ilyen töréntet/ fejezet. Már nem is tudom mit írhatnék úgy, hogy ne ismételjem saját magam. REMEK vagy IMÁDTAM vagy ZSENIÁLIS vagy ESZMÉLETLENÜL JÓÓ ááá mind1 ez nem fog menni inkább egyszerűbben. Az összes, amit eddig leírtam.
    Szorgosan írd a folytatást, mert nagyon kíváncsi vagyok :)
    puszi Katie <3<3<3

    VálaszTörlés
  2. Szia Anyám !:D
    Köszönöm szépen és uhh most komolyan szenvedtél amikor két kicsi szó is megfelelt volna. De nagyon nagyon nagyon nagyon szépen köszönöm. És rajta leszek a témán.
    Puszi Melii :D

    VálaszTörlés