2011. augusztus 27.

Isabella McCarthy Cullen élete .4 rész.


Térj észhez!

Bella szemszöge :

- Igen ...- mondtam és az ajtó kinyílt egy nem várt személlyel együtt....
Edward állt az ajtóban és meredt rám . Nem tudtam nem döbbent arcot vágni. Hiszen nagyon is megdöbbenten mit keres itt és miért jót egyáltalán fel. Ha megint veszekedni akart akkor tuti , hogy megölöm itt helyben .
- Nincs kedvem veled bájcsevegni se veszekedni úgyhogy zárd  be magad után az ajtót és szia ...- fordultam vissza  az ablakhoz. Az ajtó becsukódott de ő nem ment ki.- Komolyan modnom Edward mi a fészkes fenéért jöttél ide?- kicsit idegesebben kérdeztem mint ahogy akartam .
- Beszélni ...- állt meg mellettem . Nevetnem kellet ezen amit mondott.
-Ohh , hogy beszélni te velem ...- álltam fel , hogy kb. egy magasba legyek vele. - Mi nem tudunk beszélgetni csak kötekedni és ha nem haragszol MÉG meg hallgatni sem akarlak most.- vámpír sebsebéggel az ajtóhoz mentem és kinyitottam neki.- Most meg told ki rajta a segged.  - kedvesen mutattam kifelé de belül őrjöngtem. Nem nagyon akart sietni , kivánszorgót én meg rögtön re csaptam az ajtót és lefeküdtem az ágyamba . Aludni nem igazán tudtam még mindig nem értettem miért jött és mit akart. Ha meg tudtam volna hallgatni mert, meg tudtam volna de nem úszta volna meg egy váza hozzá vágással és egy sincs a szobámba sajna így most nem volt kedvem ehhez. Le menni meg nem akartam .Annyit töprengtem ezen , hogy a végén sikerült elaludnom végre.
Reggel nyomot fejjel keltem ki az ágyból , komásan sétáltam le a lépcsőn egyenesen a konyhába ahol már mindenki ott volt. Ahogy beléptem meg csapott a friss tojásrántotta és a narancslé illata.
- Szia Törpilla ...- köszönt bátyám a hátam mögött.
- He..lló.- dadogtam ijedtemben. Vigyorogva ült le az asztalhoz , én is követtem egy ásitást nyomtam el mikor leültem az asztalhoz. Török ülésbe ahogy szokta. Majd Esme elém volt egy tányért és egy poharat. Hálásan néztem fel rá ő meg csak homlokon csókolt és elment. Azonnal habzsolni kezdtem a tojást. Miközben mindenki engem nézet. Fel néztem amikor épp bekapni készültem az utólsó falatott ami leesett a villámról vissza a tányérba.
- Most ezt kötelező volt kinézni a számból.?- fordultam bátyám felé aki nagy nevetés közbe volt.
- Nem is néztem ki...- tagadta ahogy szokta.
- Aha nem akkor edd is meg ...- tömtem a szájába, sajnos nem volt ideje kiköpni ezért lenyelt . Azt a fintort ami az arcán volt hát istenem olyan nevető görcs jött rám amit még soha abba nem lehet hagyni.
- Fújj ez valami ....- nyújtogatta a nyelvét.
- Finom...- vigyorogtam rá mint a tejbe tök.
- Nem undorító...- persze , hogy kijavított.
- Neked az nekem meg finom és itt kész is ... ne köteged velem..- álltam fel , hogy az üres tányért és majdnem üres poharat a mosogatóba tegyem. Kiittam az összes narancslét majd a mosogatóba tettem és vissza fordultam a családhoz aki még mindig engem nézet. Kicsit kezdtem furcsállni ezért jobbra balra dülöngéltem ők meg még mindig követtek a szemükkel. Meg ráztam a fejem és még meg is vakartam.
- Ez olyan fura mint egy repülő tehén ...- mormogtam magam elé. Jobbnak láttam a inkább fel megyek és elkészülök a suliba.
Fel érve a szobámba a meglepetéseknek soha nem lesz vége már. Megint Edwarddal találtam szembe magam aki kényelmesen az ágyamon elhelyezkedett. Eddig fel se tűnt , hogy ő nem volt lent. Úgy éreztem most már tudok kötekedni ...
- Talán rossz szobába jöttem és ez itt az idióta telep...- néztem meg az ajtót.- Ohhh nem én jó  helyen vagyok de TE nem ...- álltam Edward elé.
- Én remek helyen vagyok...- mosolygót ugyan azzal a mosolyával amit régen nagyon szerettem.
- Biztos vagy benne.? - álltam az ágyam mellé , meg fogtam a takarót ami annyira elterült és egy nagy legyitéssel kirántottam alóla mire ő a földre esett. Nagyot nevettem , majd megigazítottam és a szekrényemhez.mentem .
- Ez mire volt jó ?- törte meg a pár perces csöndet.
- A bogarak elűzésere...- vágtam hátra majd vissza fordultam és kivettem egy fehér melltartót amit rögtön fel is vettem. Nem törődtem Edwarddal tudtam , hogy csorog a nyála. Mikor fel vettem egy bugyiba és melltartóba álltam és néztem a ruháimat. Fel vettem egy farmert egy kék felsőt egy borszínű kabátot vagy mit is volt az egy barna cipőt és egy majdnem ugyan olyan színű táskát mint a kabátom .
Teljes harci díszben fordultam meg és hát Edward még mindig ugyan ott állt csak nyitott szájjal és teljesen lesokkolva. Oda sétáltam és becsuktam a száját.
- Édes téged nem tanítottak jó modorra nem kukkolunk ...- gúnyosan vigyorogtam a képébe majd elindultam lefelé.
- Bella meddig teszünk úgy mintha utálnánk egymást.?- kérdezte mikor már lent álltam az ajtóban. Mindenki indulni készült. Már megint nevetnem kellet ahogy hátra fordultam és Edward szemébe néztem .
-Édes és nem úgy teszek mintha utálnálak téged , utállak is ...- világosítottam fel amitől olyan volt a szeme mintha egy világ omlott volna össze benne . - Azt hiszen én csak tettem , akkor nagyot téved. El mentem és vissza jöttem de az amit meg változott még mindig ugyan olyan.- bőgtem mellkason majd sarkon fordultam és kimentem a többiekhez akik , csak bámultak .
Beültem a kocsimba , meg vártam még mindenki helyet foglalta a saját kocsijába és már a suli felé vettem az irányt.
Elsőként értem oda így leparkoltam oda ahol tegnap álltam . Kiszálltam és a kocsim csomagháztetőjére ültem és vártam . Nem sokára a Volvo is meg érkezdet amivel a többiek jöttek. Emmett és Alice rögtön mellém ültek és néztek. Edward már pont került volna el engem mikor megszólaltam.
- Összeomlót a kicsike világ oda bent és inkább elkerülsz ?- kérdeztem gúnyosan.
- Nem omlót össze semmi .Sem csak te nem a Bella vagy akit én ismerek...- na ez amit mondott hozott ki a sodromból . Le szálltam és elé sétáltam , nem akartam itt jelenetet rendezni .
- Ohh , hogy nem az a Bella vagyok ... igen nem az a Bella vagyok . Csak tud azt a BELLÁT te üldözted el és nem én ...- egy kicsit pofon vágtam mire mindenki minket nézet.- Remélem ezzel miden eszedbe jutott...- sarkon fordultam és bementem a terembe ahol már épp becsöngettek. Leültem az egyik üres helyre és ni csak mekkora mázli Edward is oda ült. Hát ez oltárai. Mindenki minket nézett, csak is az előbbi pofon miatt. Az össze vissza sugdolózás ami erről folyt a hátunk mögött. Én csak mosolyogva dőltem hátra székemben.
Mikor bejött a tanár szerencsére nem kellett bemutatkoznom mivel mindenki ismer engem .
Ültem és hallgattam az unalmas mondókát már majdnem be aludtam mikor egy papírt toltak elém. Szétnyitottam és Edward kézírása virított rajta.
Én üldöztem el ?
Ez állt a lapon a kéz írása még mindig ugyan olyan gyönyörű volt mint eddig. Fel vettem a tolat és írni kezdtem , fogalmam sincs miért tettem de tettem.
Te voltál az amikor elkezdtél velem 2 évvel ezelőtt kötekedni és mindig pórig aláztál Tanyával.Előtte nagyon sokat éreztem irántad, de az akkor és ott amikor kiléptem az ajtón GYŰLÖLETTÉ változott. Meg védem magam és nem vagyok már olyan kis pisis mint akkor.
Amint leírtam oda toltam elé és szerencsémre ki is csöngettek. Fel kaptam a dolgaimat és más rohantam is a másik órámra .
A nap továbbá elég jól telt. De a még jobb akkor volt mikor haza értem és egyedül voltam a szobámba egyedül én és senki más....

http://img3.indafoto.hu/7/7/113767_04ffa9271faf54ddbfc41f5d9b02aa1b/11108409_f08521e781e60bceb2d9cec6e8157daf_s.jpgBella ruhája .

4 megjegyzés:

  1. Szia!Nagyon tetszett ez a rész :)
    Bella viselkedését megtudom érteni
    Nagyon tetszett ahogyan próbálja Edwardot kikerülni,de azért jó lenne ha összejönnének
    Csak így tovább

    VálaszTörlés
  2. Szia Szandii !
    Köszönöm szépen és örülök , hogy tetszett. ne félj össze fognak jönni de semmi nem megy egy csapásra :D
    Pusz

    VálaszTörlés
  3. Szia Melii!
    Wááááááááááááá... Nagyon nagyon tetszett... Bár nagyon sajnálom szegény Edwardot, hogy Bella ennyire "undok" vele... Vagy nem is tudom, hogy mondhatnám... De valamilyen szinten Bella viselkedését is megértem, mert ha a helyében lennék én sem biztos, hogy egy könnyen megtudnék neki bocsájtani, bár nem tudom, hogy mivel is alázhatta meg Ed Bellát de biztos vagyok benne, hogy Bellának jó oka van a mostani viselkedése miatt... Azért drukkolok, hogy Bella megbékéljen és ismét jóba legyen Eddel.Siess a köviel.
    Már nagyon várom. :D

    Puszi: Minie95 (: <3
    xoxoxo

    VálaszTörlés
  4. Szia Minie95.
    Köszönöm és örülök , hogy tetszett.
    Minden ki derül a megfelelő időben :D
    Ahogy tudom hozom .
    Puszi Melii <3:)

    VálaszTörlés