2011. július 27.

28, fejezet

Volturival és Forks !
Bella szemszöge
Itt vagyok a Volturinál már egy hete feladtam mindenem megint és miért csak is azért , hogy békén hagyták a családomat és a barátaimat és a szerelmemet . Nem birnám ki ha bántanák és miattam kínoznak őket. Inkább feladtam a boldogságomat. És itt ragadtam a borzalom küszöbén. Nem tudtok sehogy sem kommunikálni a többiekkel de ez jobb is így elég ha én látom mi történik otthon. Minden este csak Edward jövőjét nézem ... csak őt akarom látni . De tudom , hogy Alice látja , hogy velem mi történik és , hogy ekkor még Edward is .

Már megint csak a szobámba feküdtem és néztem a plafont. Semmi többet nem csináltam vagy itt vagy a nagyteremben éppen Aro örült ötleteit védtem ki mint , hogy Demetri és Felix nekem esik és addig harcolnak velem míg én földre nem kerülök . Csak is azért csinálom ezt és nem használok semmit a képességeim közül mert érzem , hogy jobb ha még titokba tartok egyszer még jól fog jönni ha ez még titok.
Majdnem elaludtam mikor kivágott az ajtó és én ijedve ültem fel az ágyon. Nem más állt az ajtón mint Demetri a hülye mosolyával az arcán. Legszívesebben letöröltem volna azt a hülye vigyort a képéről. Már nagyon az agyamra ment az a pasas. 
- Aro hívat MOST !- szűrte a fogai közül. Gondolom már megint annyira várja , hogy megalázzon . Undorral az arcomon suhantam ki mellette egyenesen a nagyterem felé mentem . Demetri egész végig a nyomomba jött. Mikor beléptem  Aro a székében ült és rám mosolygott ahogy beléptem . Én még mosolyra sem húztam a számat amióta itt vagyok , csak sírni lett volna kedvem .
- Isabella ! - állt fel és elém sétált.
- Miért hívattál Aro ? - kérdeztem amint elém ért.
- Szeretnénk ha megint kicsit gyakorolnál Demetrivel és Felixel ! - mondta én meg lehajtottam a fejem mert tudtam , hogy ez most már fájni fog. - Ajj Isabella ennyire rossz itt nálunk? - ezt komolyan kérdezi tőlem ha poklot keresem és oda akarok menni akkor elég ha a Volturihoz jövök.
- Ha poklot keresed akkor ez az !- szűrtem a fogaim között miközben a szemébe néztem .
- Cssshhh Isabella ez nem volt szép tőled ... pedig mi milyen kedvesek vagyunk veled.... - hátrált el Aro.- DEMETRI!- kiáltotta Aro nekem meg  időm se volt felfogni , hogy mi jön. Csak a súlyt éreztem ami nekem csapódik és a falnak lök. Térdre rogytam ahogy megérkeztem , próbáltam felállni remegtek a térdem és már éreztem a szívemben a fájdalmat . Mikor sikerült felküszködnöm és láttam , hogy Demetri megint felém igyekszik. Elugrottam de nem sokat segítettem magamon ő megint nem jött és megint csak a falnál találtam magam . Fél órán keresztül csapkodott ide- oda párszor sikerül eltérnem előle és ilyen kor vagy a falnak rohant vagy csak a semmit kapta el. Ezekben a percekben volt időm és egy kicsi erőm , hogy össze kapjam magam .
Demetri épp a kőlépcsőhöz csapot amikor Aro felkiáltott.
- ELÉG LESZ ! - kiáltotta és Demetri kiegyenesedett és elsétállt előle. Felálltam remegő térdel , de fel álltam . Majd Aro elé sétáltam aki mintha csalódót lenne egy kicsit. - Isabella azt hittem sokkal jobb , nekem nem ezt mondták !-rázta a fejét csalódottan.
- Sajnálom Aro de Tanyaban nem lehet megbízni az csak hazudik mindent össze vissza !- jelentettem ki mert már próbáltam kiszedni ki mondta de eddig nem sikerül .
- Tanya honnan veszed , hogy ő beszélt rólad.??- szólalt meg Marcus .
- Nem veszem , hanem tudom senki más nem utál engem annyira mint ő , nincs senki aki de száműzni csak Ő!- néztem Marcusra aki csak figyelte mit mondok neki. Nem válaszoltak , mert egy vörös hajó nő rohant be a terembe .
- Úram azonnal beszélnünk kell ! -hadarta a nő.
- Isabella kérlek!- nézet rám Aro.
- Elmentem vásárolni és vadászni!- jelentetem ki és már indultam is el. Mivel nem mehettem haza és mivel megígértem , hogy itt maródok így csak vásárolni mentem el. Fura mert itt meg követelik a ruhát és a magassarkút . Dehogy minek én azt nem tudom , minden nő csak ebbe jár a férfiak meg öltönyben. Untam , hogy minden nap így kell öltöznöm , de most na nem akarok még vitát is . Inkább csak figyelek és várom , hogy mikor mutathatom meg az igazi Isabella Swan Cullent akivel jobb ha nem került egy léktérbe.
Elindultam az bevásárló központba rendes ruhába le vettem a köpenyt , hogy ne legyek olyan feltűnő. Csak egy órát voltam távol vettem egy fekete koktélruhát amin egy fehér masni volt egy hozzá illő fekete cipőt. Ezeket már akkor fel vettem és elmentem vadászni is azt is hamar meg oldottam és most teljesen úgy éreztem magam , hogy képes leszek megölni bárkit aki most keresztbe tesz. Most már sokáig bírtam ezeket amiket Demetri és Felix tett velem. Beléptem a szobámba fel vettem  a köpenyt és sétálni kezdtem a nagy várba vagy mi is ez. De minden olyan kihalt volt, elindultam a nagyterem felé de amikor beléptem ott se találtam senkit vissza mentem a nőhöz aki Aro és a többiek titkárnője ha ezt lehet így mondani .
- Hol vannak ??- álltam meg a nő előtt ő meg engem nézet ijedt arccal. Egyszer csak a semmiből látomásom lett ahogy Aro és  többiek Froksban vannak a családom és a farkasokkal . Harcra készülnek.!- NEM !- kiáltottam el és már rohantam is Forks felé . . . .
Edward szemszöge
Már egy hete , hogy Bella megint elhagyott engem . És miért , hogy megvédjen engem és a családunkat . DE miért tudja jól, hogy meg tudnánk védeni magunkat. És még i elment. Bella annyira hiányzik.
Minden nap látom Alice látomásait ahogy Bella szenved mert Demetri és Felix miatt .

Megint a nappaliban ültünk mint eddig minden nap , mindenkinek nagyon hiányzik Bella , teljesen össze omlottunk de főként én . Én elveszítettem a nőt akit szeretem már másodjára.
Alicnek egy újabb látomása lett amint Bella megint HARCOL Demetrivel és megint ő kerül alulra.
- Alice !Mit látsz ? - riadtam fel Emmett mély hangjára. Alice mozdulatlanul ült és maga elé bámult üveges tekintettel.
- Bella ...- mondta Alice de még mindig a látomása között volt.
- Hogy van ? - kérdezte Rosali. Alice nem válaszolt én nem is tudtam volna válaszolni ha engem kérdeznének.
- Hogy van ? Te hogy lennél amikor folyton a földre teper Demetri és Felix és megint nem csinál semmit csak hagyja én ezt nem értem ...- tört ki Aliceből. Én már hallgatni nem bírtam nem , hogy látni felálltam és az erőbe rohantam . Ott arra a helyre futottam ahol vadászni szoktunk leültem a fűre és csak ültem egyedül voltam. Nem bírom már ezeket a látomásokat nem elég , hogy Bella nélkül vagyok de még lássam is mi történik vele . - Edward Szai ! - halódtam meg Jake hangját mögöttem . Hátra fordultam és ő ember alakban ült le mellém a földre. Jobba lettünk és ez volt a fura. - Szia ! Miért vagy itt?- kérdeztem és tovább néztem a semmit.
- Ja járőrözünk és csak mondani szeretnék neked valamit amiről jobb ha tudsz !- mondta és felé fordultam . - Hmm ?? - néztem rá.
- Hallgass végig. oké? -kérdezte én meg bólogattam majd bele kezdet a mondandójába. - Mikor Bellával találkoztam még mielőtt nem mentél . Akkor beszélgetünk és én mondtam neki hogy ha előbb találkoztunk volna biztos el hívtam volna randira.- mondta én meg össze rezzentem .- De erre ő azt mondta , az lehet és el is mentem volna de már a szívemet akkor el raboltál mikor ide kerültem.... a lényeg ez volt Edward szeret téged ja és még ezt is mondta Ahogy segített nekem gondoskodott rólam na csak akkor hittem teljesen annak az érzésnek , hogy még az életemnél is jobban szerettem . Még akkor is amikor hibákat követünk el. Ohh bocsi KÖVETETT el!  De én akkor is szeretem és szeretni is fogom . MINDIG !  Ezeket mint szó szerint idéztem . És szerintem higgy benn Edward ...- fejezte be Jake amint fel fogtam mindent egy kis mosoly húzódott a számra mert minden eszembe jutott amit eddig éltünk át.
Majd egyszer csak Alice és a többek jelelnetek meg majd meg láttam a látomást de már nem volt idő Aro és a többiek jelentek meg és még a farkasokat se tudtuk elüldözni . Ők is meg jelentek és mögénk álltak. Fel álltam és Aro elé álltam Emmettel és Jasperrel na meg Ericcel apánk mögénk állt.
Rögön szemlélni kezdtem de Bella nem volt ott.
- Hol a lányom ? - kérdezte apánk.
- Ő nincs itt !- szólat meg Aro.- Ez nem volt szép tőled Carlise mert eltitkoltad előttem , hogy a vérkarkasok léteznek és itt vannak...
- Én nem titkoltam csak nem mondtam el.- mondta apám.
- Hát akkor sajnos most veled is végeznem kell nem csak a farkasokkal!- szűrte a fogai között Aro. - Jane !- intette a kis szőkének aki halál kedvesen elindult elénk és ránk nézet azokkal a vérvörös szemeivel.
- KÍN!- mondta de fura volt most nem éreztünk semmit majd mint villám csapásból jött a megoldás miért nem .
- Csalódtam benned Aro a nagy ARO megszegi az ígéretért.!- sétált ki Bella az erdőből csukjával a fején. Egyenesen elénk sétált nem érzet a szembe se csak megállt előttem háttal és Aro szemébe nézet .
- Isabella te , hogy ....- dadogta értetetlenül Aro.
- Tudod Aro elég ha csak a jövőt pásztázod!- nevetett fel félelmetesen Bella amitől mindenki nagyon megijedt.
- Mi ?- kérdezte Aro.
- Itt most én kérdezek ! Én úgy emlékszem meg egyeztünk , hogy elkerülöd Forksot a családom és a barátaimat  és akkor nálatok maradok , de Aro ezt meg szegted és engem is elveszítettél. - mondta Bella
- Isabella te tudtál a farkasokról? - tette fel a kérdést Marcus.
- Szerintetek lettem volna olyan hülye , hogy farkasokat mondok barátok helyet...- vette le a csukját Bella.
- Rosszul tetted !- mondta mérgesen Aro. - JANE! - kiáltott Aro . Jane Bella felé fordult Bella is Jane felé így mind ketten egymással szembe álltak .Jane ugyan úgy nézet Bellára mint ránk de semmi addig amíg Bella meg nem szólt.
- Hát ez nem sikerült Kicsi Jane , de most tudod mit én jövök!- mondta Bella és gonosz mosolyával nézet Janre. - KÍN!- kiáltotta Bella és Janere nézet aki fájdalmas sikollyal rogyott földre. Jane a földön vonaglott a fájdalmak között mint mi ahogy én is voltam.
- Jane ne hagy békén a ... ne már a lányomnak tekintem !- kiáltotta Bella felé Aro. Bella még mindig Janet nézte. Aki csak szenvedett.
- Adok neked egy választási lehetőséget Aro! Egy elhúzol innen békén hatsz mindenkit engem a családomat és  farkasokat elkerülöd Froksot La Pusht mindet. Itt maradok és ti csak akkor jöttök , ha szükséges ! Kettő ha harcolni akarsz velünk akkor itt helyben megölöm a fogadott lányodat. És csak szólok engem nem lehet meg hitetni ha ezt nem tartod be a saját képességével fogom megölni. Na hogy döntesz én sietnék a helyedben . - mondta Bella ,Jane meg még mindig a földön feküdt kínok között. Aro pár perc múlva válaszolt. - Elmegyünk!-mondta Aro és Jane kínzása abba maradt mert Bella Arora fordította tekintet.
-TŰNÉS!- kiabálta rájuk Bella. Jane összeszedte magát és már mente is Aro felé aki megölelte és hátatfodítva elment. Mi csak álltunk és bámultuk ezt az egészt majd egy mocorgást halva megdermedtünk.
Bella a hang irányába tohant meg e mozdultunk csak álltunk , majd egy alakot láttunk aki felénk repűl és a lábam előtt landol nem voltmás mint Tanya.
- Na mi van Tanya jöttél meg nézni a végzetet ? - futott felé Bella , Tanya meg próbált felálni de késő volt Bella már a torkánál fogava födhö szegezte. - Én most legszívesebben meg ölnélek téged ...- mondta Bella majd körebeénézet és meg állt a tekinete Katen és a családján akik őket nézte.- De nem teszem mert nem akarom , hogy fájon  családodnak , de ha még egyszer kerezdbe teszel nekem én meg talállakés meg öllek . Csak szólok még nem öltem meg vámpírt és szívesen meg teszem úgy , hogy nem érzek majd búntudatott.- mondta Tanya szemébe majd elengedte és egy könnyű mozdulattl a fához vágta . Tanya ahoyg felegyenesedet elrohant. Bella meg ott maradt velünk és végre találkozott a tekintunk.....

3 megjegyzés:

  1. Jáj..de jó
    örülök,hogy visszament bella a családjához
    remélem hamar békülnek eddel :)

    VálaszTörlés
  2. Wááááááá Melii... IMÁDTAM! Érted... IMÁDTAM!... :D Nagyon nagyon jó lett... Bírtam, hogy Bella ennyire a kezébe vette az ügyet! Nagyon jól sikerült! Siess a kövivel!
    Puszi: Minie95 (: <3
    xoxoxo

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Linda Cullen !
    Köszönöm és örülök , hogy tetszet. Ők már akkor kibékültek ... :D csak a sorok között kell olvasni néha :D
    Pusz

    Minie 95 !

    Wáááá Értem imádtad értem én fel tudom fogni a dolgokat. :D És köszönöm ...
    ahogy tudom hozom.
    Puszi

    Meliii :D

    VálaszTörlés