2011. július 4.

24.fejezet

Sziasztok .... hát itt lenne a friss kicsit tökmagnyi lett ...:D Bocsi ...
De jó olvasást nektek .... Puszi Melii :D

B
ella szemszöge
Nagyon sok erő kellet hozzá , hogy végre tudjak mondani valamit Edwardnak gondolatban. Sokáig hezitáltam és féltem mi van ha nem fogja meghalni és itt rekedtem mind örökre .De én nem akarok itt lenni én oda kint látni akarom a napot és szeretteimet főleg egyvalakit de nagyon . . . ezért nagyon koncentráltam , hogy sikerüljön. . . nem hiába tanították nekem. . . - Gyerünk Isabella sikerülni fog !!! - mondtam magamnak biztatás ként.

Edward szemszöge

Ott ültem mellette kezére hajtottam fejem és úgy reménykedtem , hogy kinyitja a szemét és láthatom újra a barna szemeit és a mosolyár is amit annyira szeretek .Már minden hitemet elveszítettem egészen addig a pillanatig amikor meg hallottam édes és lágy hangját. Ahogy arra kér , hogy maradjak és , hogy szeret.
Rögtön fel kaptam a fejem és körül néztem .
- Ti is halódtatok??- kérdeztem gyorsan egy mosollyal az arcom.
- Mit Edward még is mit ??- kérdezte izgatottan anyám .
- Bella hangját!!!- mosolyogtam rá.
- Nem nem mondott semmit.- jelentette ki apám az nem lehet hiszen én halódtam .
- De én hallottam . . . - néztem rájuk majd Bella felé fordulta.- Bella kérlek nyisd ki a szemed vagy mozgasd meg a kezed . . . nem bolondulhattam hiszen halódtam a hangod. - mondtam neki és ekkor megint halódtam és most hangosan is mondtam.
- Azt mondja nem tudja . . .- néztem anyámékra.
- Bella a gondolata alapján szól hozzád!? - kérdezte és egyben ki jelentet Alice.
- Igen! - mosolyogtam . 
- De hogyan hiszen eddig semmit nem halódtál. . .- csodálkozót Emmett.
- Bella kérlek küzdj és nyisd ki a szemed . . . szeretlek !!! - mondtam majd közelebb hajoltam hozzá és megcsókoltam . Ahogy eltávolodtam és szemügyre vettem láttam  ahogy  a szemem megmozdul és szép lassan kinyílik majd csak a rég várt barna szemek tárultak elém.
- Szeretlek !- suttogta .
- Szeretlek!- mosolyogtam rá mire ő is viszonozta.
- Bella istenem !- szólalt meg Esme és már ölelte is . - Bella kicsim én vagyok az Esme és mindenki itt van még apa is . . . - mutatta Bellának anyám nagy mosolyával és örömével.

Bella szemszöge

Anyám nagy örömmel az arcán ujjongott és ölet meg . Majd a többiekre néztem akik szintén így reagáltak.Edwardról ne is beszéljek a csókja és a szerelme segített , hogy ki tudjam nyitni a szemem. Körbe néztem még egyszer és a szemem meg állt apám tekintetén aki ha tudna most biztos sírna örömében.
- Apa!- mondtam és fel nyújtottam a kezem.
- Kicsim !- jött közelebb és nyomot egy nagy puszit a homlokomra.- Istenem nagyon megijedtünk az hittük , hogy már nem fogsz felébredni. . . - makogtak ott nekem .
- Apa ssss. . . itt vagyok nyugi!!- mosolyogtam rá.
- Igen itt vagy !!! - mosolygót vissza .
Mindenki nagyon szorosan és persze óvatosan megölet és megpuszilt majd már csak az maradt , hogy megtudjam mi a végeredmény a Tanya álltam kiadót parancsnak és , hogy ők tudják - e , hogy ki tette ezt.
- Mennyire súlyos??- kérdeztem ahogy mindenki elmondta mennyire fél. Edward még mindig a kezemet fogta csak , hogy már mellém ült az ágyon így közelebb tudtam , hozzá bújni.
- Sok vért vesztettél , töröd bordáid vannak , zúzódásod és . . . - nem folyatta ami megrémisztet.
- És. . .? - kérdeztem már zihálva.
- Nyugalom Bella ! - suttogta Edward a fülembe amitől meg is nyugodtam. - Tudod az a kés . . .  a hasadban majdnem a méhedbe szúródót de nem így apa csak azért hagyta abba mert nem tudta , hogy mondja el . . . de én elmondom . . . lehet gyereked ! - mosolygót rám a mondat végén.
- Szeretlek! - csókoltam meg Edwardot . Örültem , hogy nem a méhembe szúródót az a kés. De hamar rám változott a boldogságom át dühé. . .
- Bella miért vagy mérged??- kérdezte Jasper amitől rögtön eszembe jutott persze az érzelem.
- Tanya !- sziszegtem mérgen.
- Tanya tette ezt veled. . .  ?- kérdezte kedvesem.
- Igen . . . de megölöm most már én ezt komolyan mondom!!!- mondtam nekik.
- Bella mond el miért tette ez Tanya? - kérlelt mérgesen Edward.
Elmondtam nekik minden , hogy miért jöttem haza és , hogy előtte Tanyával találkoztam és az is amit mondott. Meg ami itthon történt ..

Egy héttel később otthon.

Végre itthon vagyok itthon a családdal az életem értelmével és a boldogsággal.
Nem akartam fel menni a szobába mert ahhoz lépcsőznöm kellet volna így inkább a kanapét választottam.
- Én inkább a kanapéra ülnék!!- mondtam Edwardnak aki segített nekem leülni. Nagy nehezen ment is betakart egy nagyon meleg pokróccal .
- Mindjárt jövök !- mosolygót majd el is tűnt. Többiek helyet foglaltak körülöttem .
- Hogy vagy ??- érdeklődőt apám.
- Jól vagyok tényleg nyugi!!! - mosolyogtam .
- Ezt jó hallani nem akarunk újból ott látni ha nem kell inkább nem egy kórházba tölteném az időmet Húgi!!! - mosolygót Emmett
- Ohh csak  nem ennyire nehéz volt?- néztem rá.
- De nagyon !- fújta ki a levegőt én meg nevetni kezdtem amitől fájni kezdte a hasam.Apám rögtön észre vette a fintort.
- Mi fáj?- kérdezte aggódva.
- Apa ! - mondtam morcosan. Miért aggódik ennyire. Majd egyszer csak Edward lépet le a lépcsőn egyenesen felém jött majd letérdelt elém és csak mosolygót. Majd elő vette egy kis dobozt a zsebéből és felém nyújtott. Teljesen meg dermedtem a mosollyal a számon. Úgy nem ??-kérdeztem magamtól.
- Isabella Cullen leszel a feleségem ??- kérdezte én meg végre le vettem a szemem a gyűrűről és egyenesen Edward szemébe néztem . Döbbent arccal néztem rá amitől megijed.- Nem akarlak elveszíteni és még egyszer át élni ugyan azt amit nem rég. Szeretlek Bella és ezért kérem meg a kezed . Na szóval . Leszel a feleségem ??- kérdezte megint. Én meg csak mosolyogtam és a mosoly egyre nagyobb lett a számon.
- A mi Bellán megnémult !!! - nevetett Emmett.
- Bella mondj valamit mert Edward kezd kétségbe esni . Hihetsz nekem én érzem !!! - mondta Jasper éreztem ahogy mosolyog.
- Igen !!! - mondtam ki érthetően és mosolyogva.
- Tessék??- kérdezte vissza .
- Igen leszek a feleséged Edward Cullen és én is szeretlek !!!- mondtam most már a szemébe . Ráhúzta a gyűrűt a ujjamra majd azzal a lendülettel megölet és megcsókolt.
- Szeretlek !- mondta
- Én is téged !- mondtam én is.
- Yeaaaa!!! - sikított fel Alice rögtön rá kaptam a fejem és csak akkor vettem észre , hogy jó formán öröm táncot jár Alice Rose és anyám. Majd Alice máris előttem termet és szólásra nyitotta száját de meg előztem mert tudtam , hogy mit akar.
- Igen Alice a kérdésemre a válasz !!! - mondtam és már a nyakamba is ugrót.
- Köszönöm !!! - sikította a fülembe.
- Mi is megtudhatjuk miről van szó??-kérdezte érdeklődve apám és Emmett.
- Bella bele egyezett , hogy én rendezem az esküvőt..!!!- mondta - Akkor én most megyek is és hozom a dolgokat . . . Te nem mozdulsz !- mutatott rám.
- Most komolyan hova mennék!!- emeltem fel a kezem . Ő csak  mosolygott és el is tűnt. Majd egy csomó mindennel a kezébe jött vissza . Meg állt Edward előtt aki eddig mellettem ült.
- Pardon!- mondta Alice Edwardnak.
- Ö igen ??-kérdezte vőlegényem jaj de fura vőlegényem .
- Ide engedsz Bella mellé?- mondta neki.
- Fogadj szót!!- suttogtam neki . Ő csak fel állt majd át ült ahol a lábam volt.
Vagy egy órája beszéltem és ezt az esküvőt rendeztük Alicel meg anyámmal és persze Rosesal. A többiek mecset néztek a tv-ben . Én is inkább Edwardot néztem és minden amit kérdezte vagy Bólogattam vagy helyeseltem . Vagyis azt se tudtam mire mondtam igen de nem érdekelt biztos , jól megcsinálja egyedül.
Inkább csak Edward mosolyába és látványába merültem el addig a percig amíg Alice mellettem fel nem kiáltott.
- Bella !! - mondta a nevemet.
- Mi az? -fordultam fel rögtön az ijedségtől .
- Hozzád jönnek !!!- mutatott az ajtó felé.
- Ki ?- néztem oda majd egy alak állt ott . És kopogott apám oda sétált és ajtót nyitott neki. Ahogy meg láttam rögtön fel ismeretem .
- Eric !!!- mondtam a nevét.
- Szia Bella ! - jött közelebb hozzám.- Halódtam mi történt és Bella el szeretnék neked mondani valamit amit már akkor meg kellet volna mondanom amikor ott voltál Carmenéknél..- mondta nekem amit nem igazán értettem .
- Oké értem ülj le!- egyenesedtem fel ülő helyezettbe .
- Lehetne négyszemközt ?- kérdezte.
- Persze ! Kimennétek ?- fordultam a családom felé. Edward nagy nehezen kiment de láttam , hogy félt biztatóan rá mosolyogtam , hogy nem lesz semmi baj. Mikor mindenki ki ment Eric fel fordultam.
- Mi a baj ?- kérdeztem mert még nem láttam ilyennek .
- Bella . . . Engem Eric Swannak hívnak . - mondta én meg csak bámultam mint egem .- Az apámat Charli Swannak hívtál az anyámat Reneenek ők voltak a szüleim mint a tieddé !!! - mondta , hogy a szüleim és teljesen le sokkolt.
- Mii ...?- dadogtam
- Bella én a bátyád vagy . . . sajnálom , hogy nem mondtam el de nem tudtam , hogyan mondjam el . . . el mondom neked az egész történetet.- mondta én meg csak bólogattam nem is telt volna több tőlem .- Még kicsi voltál így nem emlékszel . Apa és anya elváltak sokat veszettek . . . te anyával maradtál én apával mentem . Apa 17 éves koromba halt meg és csak akkor tudtam , hogy anyám már rég meghalt én rögtön a keresésedre indultam de sehol sem találtalak . Nem akartam fel adni de nem volt más választásom egyik este haza felé sétáltam ahol apával éltem amikor megtámadott egy Vámpír de nem megölt hanem át változtatott csak azért mert ő aszt hitte én leszek neki a megfelelő partner és igaza volt teljesen szeretek Katett.  Én nem tudtam , hogy ki vagy addig a percig amíg meg nem láttalak benned volt anya össze vonása és a neved is ugyan olyan volt mint az enyém.Csak azért voltam olyan sokat veled , hogy megismerjem a kishúgomat akit elveszi tetem nagyon el akartam mondani de nem tudtam , hogyan is .Mikor rá vettem magam , hogy elmondjam te eltűntél csak a cetlit találtuk és utána Carlisle telefonja. Nagyon meg ijedtem , hogy most már teljesen elveszítettelek de rá vettem magam , hogy eljöjjek . És ha nem neked nekik elmondja. De amikor meghalódtam a hangod . .. . - fejezte be nekem meg a szemem könnybe lábadt.- Sajnálom . . . egyszerűen nem találtak. !- mondta
- Te vagy a testvérem ?- kérdeztem mikor már fel tudtam fogni.
- Igen én vagyok az egyetlen bátyád ...- mosolygót.
- Eric Swan!!!! - ismételtem.
- Igen ! - mondta . Én csak ültem egy ideig majd egy önként vezérelt mozdulatól a nyakába ugrottam és sírni kezdtem az örömtől és a meglepődéstől. . .  Ő is vissza ölet  .



Bella gyűrűje !!

13 megjegyzés:

  1. szia ez király eric bells tesója
    juppi esküvő
    puszy

    VálaszTörlés
  2. Szia!!
    Örülök , hogy tetszett:D!
    Ah gondoltam jól jönne a tesó és az esküvő.
    Puszi Melii :D

    VálaszTörlés
  3. Szia Melii!
    Itt van az én lassú komim xD
    Szóval nagyon örülök, hogy Bellának sikerült üzennie Edwardnak és hogy ki tudta nyitni a szemét. Na meg, hogy tiszta vizet öntöttek a pohárba. A lánykérés is cuki volt.
    Alice meg a szokásos :D vajon mit fog művelni az esküvőn?
    Eric jó nagy ordulat volt, de örülök, hogy van egy bátyja
    Siess a következővel
    puszi alice<3
    ui: Ez volt neked a rossz... hát ez minden volt csak rossz nem és ne mondj még egyszer ilyet mert bünti lesz xD xD

    VálaszTörlés
  4. Szia Alice!!!

    Ohh okée !!! Köszi szépen és örülök , hogy tetszett:)
    Puszi Melii<3
    Ui: Értem de mi lenne a büntim :D???!!!!Erre kíváncsi lennék!! Nem tudom de nekem nagy nagyon jött be olyan furán írtam szerintem :D

    VálaszTörlés
  5. Hát azt még nem találtam ki csak a fenyegetést xD na majd valami
    egyébként jó a karakter akit, erichez raktál

    VálaszTörlés
  6. Értem akkor csak beijesztettél ... rendben sikerült :)
    Tudom mostanában sokat nézem a Tuti gimit és más nem ugrott be :D

    VálaszTörlés
  7. csak azért, mert az én történetemben is ő a báty xD
    na ezt most jól megfogalmaztam, de mind1
    érted

    VálaszTörlés
  8. Nem nem azért :D és igen jól megfogalmaztad :D csak imádom ezt a fickót olyan uhh :D

    VálaszTörlés
  9. Szia! Nagyon jó lett ez a fejezet is a leánykéréstől kezdve az "új" tesóig... minden... nagyon jól sikerül! És örülök, hogy Bella tudott üzenni Edwardnak gondolatban!
    Kíváncsian várom a folytatást! Siess vele!

    Puszi: Minie95 (: <3

    VálaszTörlés
  10. Szia Minie 95 ღ !
    Köszi és örülök, hogy tetszett.
    Oké amennyire tudom hozom.... de nem tudok pontosat mondani sajnos:////
    Puszi Melii<3:)

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    LÁttam hogy komiztál nálam, én is komizok.
    Még nem találkoztam a történeteddel, de nagyon megtetszett. ;) Ügyesen írsz, és a történet is jó. Új báty + esküvő? Ez egy kicsit sok egyszerre. De kíváncsi leszek rá mi lesz a folytatás, és örülök neki hogy Bellának sikerült kommunikálnia Edwarddal- ha nem szemtől szembe is.
    További ihletet és sok sikert kívánok! Puszi, LaMes. ♥

    VálaszTörlés
  12. Szia LaMes.♥ !
    Köszönöm ... és örülök , hogy tetszett..:)
    Puszi Melii :)♥

    VálaszTörlés
  13. Szia! Jó a blogod!

    Nézd meg az ennyimet is ha szeretnéd és irj komit és ha akarod követheted is.
    köszi
    vampire-vampirefan.blogspot.com

    VálaszTörlés