2011. július 18.

26.fejezet.

Hy!!  Nagyon sajnálom , hogy tegnap nem tettem fel a frisset amit ígértem. Csak a gép úgy döntött reggel, hogy túl fáradt ezért fel adta tegnapra a szolgálatot. És így nem tudtam meg írni.. de most itt van. Ezért jó olvasást :D Bocsi a hibákért majd kijavítom !! :D Csak nagyon sürgettek itten engem :D
Puszi Melii Bocsii a késés miatt :D



Bella szemszöge
Nem gondoltam volna , hogy ennyire repül az idő . De úgy látszik igen . Már 1 hónapja , ez volt a leges legforgalmasabb hónapom.Annyi minden történt velem , hogy azt nehéznek és lehetetlennek tűnt felfogni.
Elsőnek itt van az , hogy Tanya jóformán megölt , de nagyon rossz szerencséje volt mert élek . És ha én találkozok vele én már nem biztos , hogy olyan kedves leszek .
Vagy az , hogy Edward életem szerelme megkérte a kezem , ISTENEM ez volt aznap fő része és a legjobb is. Boldogság felhő repült végig rajtam .
Vagy amire soha életembe nem gondoltam volna , hogy van egy vér szerinti testvérem akit Eric Swannak hívnak.Olyan mintha mindig is együtt lettünk volna és soha , de soha nem váltunk volna el egymástól.Örülök , hogy van egy igazi rokonom aki él. 
Óóó és ami a legfurább az , hogy Eric által ismeretem meg a farkasokat, akik a vámpírok egyik legfőbb ellenségei. De ez itt nálunk más , itt fura módon mindenki kezdte megkedvelni egymást. És meg ígértük egymásnak , hogy bármi van megvédjük őket.
Ezek azok a dolgok amiket egy emberi lény agyának túl nehéz lett volna fel fogni. De nekem sikerült igaz egy kicsit ember is vagyok de inkább vámpír.Egy vámpír amiket egy titkos képessége van !

De a legrosszabbat kifejtettem , ami elől már azóta csak menekülök vagy bujkálok , mint egy kis óvodás!Igen akkor se gondolkodtam ésszerűen az a boldogság felhő hibája.Most minden nap csak bujkálok , persze ki elől hát nem olyan nehéz kitalálni, hogy  ALICE az a személy. Csak az esküvő körül forog minden egyes szava de most már Rosenak is. Ez az én formám szerencse , hogy anya még nem talált be ezzel de már ebbe se csodálkoznék ha ő lenne a következő. Kikészítenek de nagyon.
Ezért is bujkálok előlünk , mint most is . Fogalmam sincs hova meneküljek el.Persze Edward az elment apával be a kórházba . Én miért nem hazudtam az ,hogy szívesen mentem volna. Bármi csak ne kelljen Alice és Rose közelébe lennem.Ezt most mát be vettem apánál , ha kell térden állva könyörgök neki csak mentsenek meg .
Kikukucskáltam a résnyire kinyitott ajtón.Kidugtam a fejemet és jól szemügyre vettem a folyosót. Sehol senki , remek akkor gyerünk.Rögtön lerohantam a lépcsőn , persze halkan meg álltam a napaliba . Épp Em és Jas néztek valami meccset a tv-ben mint mindig. Gondoltam ki tudok osonni az erkély ajtón . Elkezdtem lopakodni az ajtó felé. De mikor már fél úton voltam Emmett a nagy medve hangjával felkiáltott.
- Csajszi! Hova -hova ?- kérdezte Emmett  én meg tudtam , hogy itt végem . Ennyi Bella!
- Ohh hogy az a ....- álltam meg az ajtóba mikor Alice és Rose siklót elém. - Ezt direkt csináltad!- fordultam Emmett felé dühösen aki csak azzal a hülye vigyorával nézet.
- Szia Bells!Csak nem menni készültél vagy épp bujkálsz valaki elől?-kérdezte mosolyogva Alice .
- De igen épp bujkálok valakik elől! - mondta nekik. - Ti vagytok azok a valakik ! - mosolyogtam .
- Ez nem jó pedig van még , egy csomó dolog amit meg kéne nézned !!- mondta Rose . Nem bírom !!!! - kiabáltam magamba.
- Na jó , én meg halok! Figyeljetek! - léptem közelebb hozzájuk.- Én mikor azt mondtam neked igen rendezd te én , úgy gondoltam engem nem vesztek be semmi. Nincs kedvem és se energiám csokrokat és meghívogat választani meg ilyenek. Épp ezért bíztam rátok!Úgy néz ki az egész ahogy nektek a legjobb lesz ... nekem csak akkor szóljatok , hogy mikor kell az oltár elé sétálnom és ki mondanom az IGENT. Addig pedig felejtsetek el engem . Ebbe ti vagytok a jók. Rendben ?- elmondtam a kis mondókámat és reméltem hatok rájuk. Egy ideig csak néztek semmi, mosoly vagy valami. 
- Rendben ! - adta be végül a derekát Alice.
- Köszönöm !! - ugrottam a nyakukban . Egy gond le tudva.- Akkor én majd jövök! - mondtam és se beszéd kiszáguldottam mellettük . És már futottam is az erdőben.
Egy ideig csak futottam , majd épp ott kötöttem ki ahol vadászni szoktunk. Nem éreztem volna , hogy éhes vagyok de, a szarvas illat meg hozta az étvágyamat. Rögtön a szag irányába futottam . Tőle Északra volt egy csorda. Nem is törtem vele , rá vettettem magamat az egyikre.Ahogy megéreztem a vér izét csak akkor jöttem rá , milyen rég is ittam már vért.Kiszívtam az össze vért ami abban a szarvasban , volt és úgy éreztem elég is volt nekem egy. Épp lettem a tetemet amikor meg éreztem egy ismerős vámpír szagot. Felkaptam a fejemet és a szag irányába néztem .
Az a valaki messze állt tőlem egy sziklának dőlve.Szőke haja válláig ért, bőre hófehér olyannyira mint a többi Cullenek. De még mindig nem tudtam ki az az illat ismerős volt .Próbáltam az illat alapján fel ismerni de nem ment. DE miért nem ?
Majd ahogy felemelte a fejét meg láttam az arcát. Ugyan azt a gonosz mosollyal teli arcot.Ami jó formán megölt.
Ez Tanya ! - dörmögtem magamba tagoltan. Megrémültem de egyben támadó és védekező állásba álltam azt vártam , hogy megtámad. De nem ehelyett nézet egy ideig majd elemelkedett a sziklától, rám nézet még egyszer egy morgással együtt, majd elnyelte az erdő.
Térdre rogytam ahogy elment és láttam , hogy már nincs veszély egy ideig. Mert tuti , hogy valamibe mesterkedik.
- Nagy baj lesz ! - szűrtem a fogam között alig halhatóan.
Észre se vettem , hogy bárki is lehet mögöttem addig még az a valaki meg nem bökte a vállamat. Ijedten fordultam hátra és csak akkor láttam , hogy Jake állt mögöttem farkas alakban.Kifújtam a bent tartót levegőt.
- Szia Jake ! - mosolyogtam egyet.Bólogatott egyet köszönés képen.  Majd leültem török ülésbe. Ő mellém feküdt a fűbe .De azt nem gondolta , hogy hallom amit mond a gondolataiban.
- Miről beszél ?Milyen baj ?- gondolta magába Jake.
-
Semmiről nem beszélek Jake ezzel nem kell törődnöd ! - válaszolta a gondoltba fel tett kérdésére. Szerencse , hogy valamelyik nem miközben Edwarddal volta lemásoltam a képességét. Tudom nem szép de szükségem volt rá. Főleg, ha Alice ellen kell.
- Mi te halassz , hogyan én eddig azt hittem Edward hallja csak !! - csodálkozott el.
-
Igen hallak!  De ez nagyon nehéz lenne most , elmondanom és nincs is kedvem ! Ne haragudj. De kérlek senkinek egy szót se. Se gondolatot! - mosolyogtam el az utólsó szavamon.
- Jó , ha te ezt akarod. Akkor nem mondom! - mormolta Jake. Éreztem , hogy nagyon tudni  akarja de én nem akarom elmondani még nem. Úgy érzem , jobb ha ez most titokba marad. Egy idegig. Még segíthet is!
-
Köszönöm! - ennyit mondtam , még nem tudtam teljesen fel fogni Tanya jelenlétét és úgy éreztem , hogy lesz valami nagyon nagy baj! Hamarosan.
Nem tudom mióta ülhetünk ott csöndben mikor Jake megszólalt.
- Tudod Bella ha előbb találkoztunk volna én biztos beléd estem volna és elhívtalak volna egy randira! - mondta én meg felé fordítottam a fejem. Ő csak mosolygót a nagy farkas fogsorát kivillantotta . Ez nagyon meglepet .
-
Az lehet és el is mentem volna , hogy ne bántsalak meg , de tudod az én szívemet már akkor elrabolták mikor ide kerültem ! - mosolyogtam el .
- Nem értelek csajszi! - fintorgott el Jake.
-
Elmondom neked , hogy meg értsd! - fordultam felé teljesen és így bele tudtam nézni a nagy szemelyibe. - Mikor kicsit voltam és Cullenékhez kerültem aminek nagyon örülök még a mai napig, ők a családom! Szeretem őket de nagyon! És hát már akkor nagyon szerettem Edwardot, imádtam vele lenni , imádtam amikor mesét olvasott nekem vagy csak amikor velem aludt.Akkor még nem tudtam , hogy szerelmes vagyok belé ,hiszen kicsi voltam . De ahogy egyre nagyon lettem jobban szerettem mint, hogy a bátyámnak tartsam. Emmettet és Jas annak tartom csak a bátyáimnak. De őt nem soha nem tartottam annak. És erre csak akkor jöttem rá és ismeretem be magamnak . Mikor volt egy balesetem a tánc terembe és nem tudtam , hogy mit csinálja.Anyát és Apát nem hívhattam se a többieket mert kiabáltak volna . De akkor nem is gondolkoztam igazán csak hívtam Edwarddot. Ahogy segített nekem gondoskodott rólam na csak akkor hittem teljesen annak az érzésnek , hogy még az életemnél is jobban szerettem . Még akkor is amikor hibákat követünk el. Ohh bocsi KÖVETETT el! - helyettesítettem magamat ki .-  De én akkor is szeretem és szeretni is fogom . MINDIG ! - mosolyogtam el amikor teljesen be fejeztem .
Jake nézet egy ideig gondolom próbálta fel fogni azt amit mondok.
- Értem hát akkor nem lett volna értelme ha én töröm magamat?- kérdezte .
-
Sajnos nem . De barátként téged is szeretlek ! - mosolyogtam rá.
- Ennek örülök!  Én is szeretlek barátként Bella ! - mondta és ez is nagyon jól esett.
-
Na én megyek haza kell mennem ! De kérlek senkinek erről semmit főleg arról , hogy halom amit mondasz oda bent !  Egyszer majd elmondom! Oké?- kértem tőle miközben föltápászkodtam a földről. Le poroltam  ruhámat.
- Persze meg egyeztünk ! Szia Bella ! - örültem , hogy megbízok bennem és , hogy én is benne megtudok.
-
Szia Jake! - mondtam és meg simogattam a bundáját. Majd rámosolyogtam és haza felé futottam.
Hamar haza is értem és még mindig nem tudtam kiverni Tanyat a fejemből.
Vajon miért jött? - kérdeztem magamtól amint megálltam a verandán.De úgy érzem meg is fogom tudni. Hamar! 
Bella ebbe volt az erdőbe!
Jake farkas !

2 megjegyzés:

  1. Szia! nagyon jó lett! Remélem hogy Bella és JAcke itt is nagyon jó barátok lesznek! de minek jött Tanya??? erre én is kíváncsi vagyok!ugye nem tönkre tenni mindent????
    puszi
    angel1533

    VálaszTörlés
  2. Szia Angel1533!
    Köszi :D
    ezt majd a köviben meg tudod minek jött Tanya !!
    Na puszi :)
    Melii<3

    VálaszTörlés