2011. július 19.

27.fejezet.

Hellóka!Ma is hoztam egy újabb fejezetet.Nektek! Nem is húzom tovább a szót inkább jó olvasást nektek. És pár jó szóval is megdobhatok .. Köszi Puszi Melii<3:)

Az Elválás !
Bella szemszöge


Belépve a házba , rögtön mindenki rám kapta a tekintetét, kivéve Alice ő csak ült a kanapén maga elé bámulva.Megdermedtem az ajtóba, mindenki arcáról félelmet olvastam le.
Alice egyszer csak felpattant és rám nézet majd csak ennyit mondott.

- Bella .... jönnek !- nézet rám keserűen. Nem értettem elsőnek , hogy miről van szó.- Jönnek! - mondta még egyszer. Majd önkéntelenül is de láttam Alice látomását. Jön a Volturi.
De miért ?- dörmögtem magamba, most féltem mit akarnak!

-
Kik jönnek Alice?- riasztott ki apám hangja a gondolataimból.

- Volturi! - mondtuk egyszerre Aliccel.

- Volturi ! - mondta dühösen Szerelmem. - Miért? Hiszen nem csináltunk semmit ! - rohant oda mellém én még mindig nem tudtam , megmozdulni semmi. Csak kattogót az agyam. - Bella héé jól vagy ?- halodtam Edward hangját a fülemnél. De nem tudtam semmi másra gondolni .

- Az nem lehet ...nem,nem,nem ! - csattantam fel . Tanya volt az aki szólt nekik. -Nem ! - végre úgy éreztem , hogy mozognak a lábaim így, se szó se beszéd kirohantam a házból és egyenesen a tó felé rohantam.

- Bella !  Állj meg ! Bella ! - kiabálták mögöttem a többiek. Nem törődtem velük. Már majdnem a tónál voltam.

- Bella!! - kiabálta Szerelmem és már egy centire volt mellettem.Hogy állhatnék meg hiszen Tanya minden áron tönkre akar tenni . De miért csinálja nem okozott még elég kárt!
Rá kapcsoltam és nem törődtem vele , hogy már a kezemet fogja. Csak futottam egyenesen a szikla felé amit át kellett volna ugranom de nem én helyette a vízbe ugrottam.Edward megpróbált vissza tartani de nem sikerült neki én csak magammal rántottam.
Ahogy megéreztem a vizet az kirántottam Edward kezei közül az enyémet és nem törődtem vele.
Csak a víz alatt voltam egyidegi majd elkezdtem felfelé úszni.

Miért csinálja ezt Tanya ??- kérdeztem magamtól mikor már felértem a víz felszínén voltam .

-
Bella kicsim! - kiabálta anyám ahogy kidugtam a fejem és rá néztem.

- Bella ! - úszott oda hozzám Edward. - Mi volt ez ?- nézet rám csodálkozva. Nem válaszoltam csak kiúsztam és kiültem a fűre.

- Elmondanád nekünk miért ugrottál a vízbe és rohantál el így ?- hajolt elém apám.

- Gondolkozzatok már , mért is jön a Voltori , vagy éppen ki szólt neki ?- néztem rájuk ők meg csak bámultak elém. - Ennyire nem lehettek homályosak oda bent. TANYA!! - kiabáltam már a végén.

- Miből veszed , hogy ő volta az ?- kérdezte Eric. Ránéztem és csak most vettem észre , hogy Kate is itt van és a többiek.

- Ti meg ?- néztem Katere.

- Nem rég jöttünk. De miből gondolod , hogy Tanya volt az Bella?- ült le mellém Kate .

- Abból , hogy ma találkoztam vele , csak épp nem támadott semmi hanem csak nézetük egymást , majd megfordult és elfutott. Tudom , hogy ő volt az TUDOM! - ziháltam .

- Cssss!! - ölt át szerelmem. 

- Ennek nincs értelem srácok ! - dörmögte Emmett.

- De ,van tökre akar tenni és ha így folytatja sikerülni is fog neki.- néztem Emre aki látta rajtam , hogy igazat mondok.

- De mi nem , fogjuk hagyni ! - mondta egy vigyorral. Ami jól esett de mosolyogni nem tudtam.

- Alice !  Mikor jönnek ?- néztem kobold nővéremre.

- Holnap mikor a nap felkel. - mondta már megint üveges tekintettel.

- Rendben . - álltam fel. - Ti menjetek haza . - néztem Katere és Ericre.

- Dehogy megyek haza ...- akadt ki Eric.

- Eric ...- kezdtem volna de nem engedte .

- Figyelj rám , Bells nem megyek sehova a húgom vagy úgyhogy maradok. Ha akarod ha nem ! - szó szerint kijelentette.

- Nem értem miért nem hallgatsz egyszer rám , ugyan olyan makacs vagy mint Edward ! - mosolyogtam el, mert ez nagyon is igaz volt.

- Hé ez nem volt fer! - halódtam Edward hangját. Nem foglalkoztam vele most.

- Oké. Akkor én most haza megyek átöltözöm és lemegyek majd La Pushba szólok a farkasoknak , hogy most ne jöjjenek át a határon.- mondtam nekik.

- Menjünk ! - mondta Apám. De az arcán még mindig ott volt a félelem és az aggodalom.Bólogattam majd mindannyian haza felé futottunk.Haza érve én rögtön a szobába mentem fel kaptam egy törölközött, és pont Edward mellett suhantam el egyenesen a fürdőszobába. Becsaptam az ajtót és a tükör elé álltam. Ahogy bele néztem rögtön rám jött a sírás. Megfordultam és lecsúsztam a mosdó elé. Még mindig sírtam , térdem közé tettem a fejemet , és próbáltam meg nyugodni de nem ment.

- Bella ! - kopogott Edward. - Nyisd ki !

- Menj el kérlek ! - halkan mondtam de tudtam , hogy meghallja.

- Bella ! Kérlek ! - még mindig könyörgött.

- Jól vagyok , menj el ! - mondtam most mát hangosabban.Fel tápászkodtam nagy nehezen a földről.El sétáltam a zuhanyzóig , megnyitottam a csapot. Majd levettem a vizes ruháimat és már a forró víz alatt álltam. Most már csak csöpögtek a könnyeim nem záporoztak.
Erősnek kell lennem !  Nem lehetek GYENGE ! - bíztam magam amennyire csak ment.- A gyengének látnak akkor neked annyi ! .Nem telelt bele 20 percbe és már egy törölközőben sétáltam vissza a szobába. Belépve nem volt ott Edward, be sétáltam a szekrénybe és fel vettem egy fehér fehérnemű szettet. Majd fel vettem egy piros fekete csíkos felsőt és egy farmert meg egy fekete torna cipőt.Mikor mindent fel vettem kisétáltam a szekrényből és pont akkor jött be Edward a szobába aki rögtön oda rohant hozzám.

- Jól vagy ?- kérdezte és szórósan magához ölelt.
- Igen ! - hazudtam könnyedén.

- Bella ! - na ja előtte hazudni .

- Jól vagyok tényleg ! - húzódtam el tőle , fel vettem a fésűmet a fotelből . Kifésültem a hajamat majd ahol a fésű volt ugyan oda vissza hajítottam. - Kész vagyok! - mosolyogtam , egyet.

- Veled megyek ! - mondta Edward.

- De... - hagytam inkább a tiltakozást. Nem is akartam.- Rendben !  Hány óra?- kérdeztem mert fingom se volt.

- Hajnali 4 ! - mondta .

- Remek akkor menjünk még van 2 óránk a végzetemig ! - vigyorogtam el ahogy kiléptem az ajtón.

- Ilyet ne mondj! - dörmögte mögöttem szerelmem mérgesen. 

Leérve , mindenki a nappaliba ült és javába folyt a beszélgetés. Ahogy megláttak abba is hagyták.

- Elmentünk beszélünk a farkasokkal. Hova menjünk majd ?- kérdeztem Alictől.

- Ahol baseballozni szoktunk ! - mondta Alice.

- Akkor ott ! - mondtam és már futásnak eredtem , Edwarddal .

- Mit mondasz nekik?- kérdezte Szerelmem futás közbe.

- Fogalmam sincs de azt nem mondom , hogy jön a Volturi ! - néztem rá ő meg csak bólogatott.

Nem beszéltünk többet csak futottunk . Már a határt is át léptük. Nem tudom , hogy ilyenkor mit csinálnak a farkasok de remélem nem alasznak , vagy ha igen akkor fel kelnek.

Meg álltunk a Black ház előtt.

- Na ? - fordult felém Edward.

- NA ! - mosolyogtam . - SAM ! - kiabáltam . Semmi válasz . - SAM én vagyok az Bella . Sam gyertek ide kérlek! - még mindig kiabáltam de semmi. - Most már kezdek pipa lenni . -ezt normális hangnemben mondtam. - SAM! - kiabáltam , és végre fel bukkantak . Az erdőből jöttek ki. Elénk sétáltak ahogy láttam rajtuk néhányan kicsit álmosak voltak.

- Mi a baj Bella ? Miért kell hajnalba kiabálnod?- kérdezte Jake , na rajta látszott , hogy őt fel keltettem.

- Sajnálom , tényleg nagyon sajnálom. De most hallgassatok meg ! - néztem a nemükbe ők csak bólogattak majd folytattam. - Arra kérünk titeket , hogy ma ne lépjétek át a határt .

- Miért?- kérdezte Sam .

- Azt nem mondhatom el de annyit igen ... hogy olyan vámpírok jönnek akik nem szeretik a VÉRFARKASOKAT! - hangsúlyoztam ki.- Nem tudok most magyarázkodni . De erre kérlek titeket ma csak mára újra érvényes a szerződés . Majd a tiszta minden valamelyikünk szól nektek és utána megint olyan mint volt. - mondtam majd a telefonom rezegni kezdte a zsebembe . Kivettem és meg néztem mi az SMS. Alicetől.
10 perc és itt vannak ! 

Ennyi állt. benne.Ránéztem Edwardra ő is látta az üzenetet.

- Mennünk kell!  Kérlek titeket maradjatok itt rendben ?- néztem rájuk könyörgően.

- Rendben , de utána mindent el kell mondanotok! - mondta Sam .

- Oké! Sziasztok! - hadartam majd újból futásnak eredtünk Edwarddal , de most már sokkal de sokkal gyorsabban futottunk. Így pont oda értünk. Kilépve az a erdőből a láttam ahogy fel álltak. Kate és a családja hatul,előttük Em és Jas a két szélén középen Alice és Rose, majd ők előttük Anyám és apám. Végül legelöl Eric egyedül. Oda sétáltunk Eric mellé .Edward Eric mellé állt én őket  megkerülve leges legelőre álltam. Tudom , hogy miattam jönnek akkor meg miért hátráljak meg. 


- 5 perc! - kiáltotta Alice.

- Szeretlek ! - szorította meg a kezemet Edward , rá néztem .

- Én is ! - mondtam mosolyogva majd vissza fordultam és vártam.

Nem is kellet sokáig hamar eltelt az az 5 perc . Egyszer csak a három fő űr lépet ki az erőből mögöttük a két nagy testőr és egy kis szőke hajú lány meg egy fekete hajú fiú.
Egyenesen elénk sétáltak. A szőke hajú lány egyfolytában engem méregettet vagy hát mindenki .

- Szervusz Carlisle barátom! - szólt Aro .

- Aro! - apám biccentett.

- Ni csak Eric megtaláltad a húgodat! - nevette el magát Aro én meg Ericre néztem . - Oh hát nem mondta el neked , hogy tőlem kért segítséget csak én nem tudtam neki segíteni . Sajnos. - még mindig nevetett.- De úgy látom ügyes fiú volt és meg talált. Hát ez csodálatos együtt a Swan testvérek! - nézet mélyen a szemebe.

- Igen , és köszönöm! - szólat meg Eric .

- Igazán örülök! - mondta Aro.

- Miért jöttetek?- böktem ki.

- Ohh ... hát rögtön a tárgyra.Bella ! - mosolygót félelmetesen Aro. - Miattad és a bátyád miatt. Úgy hallottam , te nagyon jó vámpír vagy annak ellenére , hogy fél vér . És a pajzsod ! - húzta félmosolyra a száját.
 

- Még is kitől?- néztem Arora.

- Az az én kicsi titok Bella ! - jött közelebb.Mellettem Edward nagy morgásba kezdet. Hátra néztem rá , hogy nyugodjon meg. Lazított magán. - Szabad?- nyújtotta felém a kezét.Nem értettem miért.

- Aro akkor tud mások gondolataiban olvasni ha meg fogja a kezed . Még azokat a gondolatokat is látja amit én nem ! - mondta Edward mögöttem. Félelem nélkül oda nyújtottam a kezem . Aro meg fogta becsukta a szemét és csak mosolygót. De a mosoly hamar lehervadt a szájáról.

- Ez valami csodálatos! - mondta amint elengedte a kezemet. - Jane! - intette a szőke hajú lánynak aki sebesen mellette termett.- Jane ! - nézet rá majd a lány bólogatott és vissza nézet rám. Azokkal a pirosan izzó szemeivel egyenesen az enyémbe nézet.

- Ez egy kicsit fájni fog ! - mondta.- Kín! - mosolyodott el . De én nem éreztem semmit ugyan ez volt nála mint Aronál a mosoly eltűnt csak nála már dühé hasított.

- CSODÁLATOS! - kiáltott fel Aro előttem. Rá kaptam a szemet.- Csodálatos! - mosolygót előttem Aro.


- Mit akarsz tőlünk Aro?- kérdezte mögöttem apám.

- Hogy mit hát mondtam , hogy a lányodat! - mondta Aro egy gonosz kacajjal. 


- Azt nem ! - csattant fel Edward és apám
.
- Hát ez neki kel eldönteni-e! - nézet vissza rám. Nekem , de én nem akarok.

- NEM! - vágtam az arcába. De nem úgy láttam a szemeibe mint aki fel adja.

- Demetri , Felix ! - intett neki Aro majd ők már a mellett álló Edward és Ericet szóritották a földhöz. Meg se tudtak mozdulni. - Jane! - mondta lánynak aki rá nézet a két földön fekvő fiúra aki , a fájdalomtól vonaglottak a földön.


Ne miért csinálja ez !! - kiabáltam magamban. Már sírtam , hogy így látom őket.

-
Na Bella rajtad áll vagy velünk jössz vagy ők ....! - mondta Aro mellett én meg még mindig őket néztem . Nem hagyhatom.

- Ne hagyátok abba . Veletek megyek csak hagyátok őket! - néztem Aro szemebibe.

Bella ruhája !
- Elég! - mondta majd mindannyian vissza álltak a helyükre. Rögtön Edwardékra rájuk kaptam a szememet de ők már fel is keltek.- ezt vedd fel ! - nyújtott oda nekem egy fekete köpenyt. Belebújtam majd csak néztem a családoamt.

- De !  - fordultam vissza Arohoz. - Egyezünk meg !

- Még is ?- húzta fel a szemöldökét.

- Békén hagyod a családomat és a barátaimat elkerülöd Froksot az egész területet és akkor veletek maradok! - mondta és reméltem , hogy bele megy . Ha én kellek neki és békén hagyja őket legyen.

- Rendben! - mondta Aro. - Hát Szervus Carlislie . Örültem ! - mondta és megfordult majd vissza sétált a többiekhez.
Én a szerelmemhez sétáltam aki fájdalmasan nézet rám.

-Miért teszi ezt velem ? Bella ! - gondolta magába Edward. Elé álltam megfogtam két kezemmel az arcát és mélyen a szemébe nézte.

- Mert szeretlek ezért tettem ezt Edward! - üzentem neki gondolatban . Ő meg kitágult szemmel nézett rám.

- Hallasz ? - kérdezte.

- Igen ! És most figyelj rám! - mondtam neki még mindig a szemébe nézve.- Bíz bennem ennyit kérek , ha bízol minden rendbe jön!  Szeretlek és Légy boldog! - mondtam majd elengedtem az arcát. És levettem a gyűrűt amit adott. Bele helyeztem a kezeibe.- Szeretlek!
- Bella ne kérlek meg birkózunk velük. Maradj velem .- könyörgött de tudtam , hogy nem tudnák meg birkózni belük. Ők nem én meg még nem állok készen. Kell egy kis idő de le fogom győzni a Voltorit.

- Nem menne !  Tudom!  Szeretlek Edward ! - csókoltam meg majd ahogy elfogyott a levegőm el szakadtam tőle.

Bátyámhoz sétáltam csak megöltem jó szorosan. Majd a kis kobold Alicehez mentem tudom , hogy ez  nem helyes de , meg tettem tőle is lemásoltam a képességét majd megöltem.

- Csak figyeld a jövőt! - ezt suttogtam  fülébe ő bólogatott.Tovább mentem mindenkit megöletem , anyát és apát hagytam utoljára.

- Szeretünk Bella ! - mondta anyám.

- Én is titeket! - suttogtam . Majd vettem egy nagy levegőt és Aroék felé sétáltam. Akik rám vártam. Elhaladtam Edward mellett és láttam , hogy most ez fáj neki de nincs más választásom. Már fél úton jártam vissza néztem a hátam mögött Edward szemébe.

- Szeretlek ! - mondtam neki úróljára gondolatba.

- Szeretlek! - mondat ő is , majd egy utolsó pillantás.

- Isabella ! -kiabálta Aro. Nagy nehezen el szakadtam és megindultam a fájdalom felé ami rám vár. . . .






2 megjegyzés: