2011. július 16.

25. fejezet.

Helló !!!  Hát itt az új fejezet... egy kicsit későn de itt van és lehet , hogy ma még ezen kívül még egyet fel teszek. De nem biztos meglátom ezt ,hogy írom meg .... de ha nem ma akkor holnap hozom a másikat. Na de nem is húzom tovább az időt. Inkább jóóóóó olvasást nektek... és pár komit is dobjatok...:D Puszi Melii

Bella szemszöge
Döbbenten és könnyes szemmel ültem vissza a helyemre.Nehezen fogtam fel a dolgot. Meg szólalni se tudtam , ezért egy ideig csak néztük egymást. Már kezet kínossá válni a csend , mondanom kell valamit. Várjunk csak mit is mondott , hogy Kate barátja. De akkor apának ismerni-e kellett őt.
- Apa ! - kiáltottam a nevét mikor végre tudtam valamit mondani. Ő persze már az ajtóba termet , mögötte a többiekkel.
- Mi a baj ??- kérdezte , de nem jött közelebb.
- Mióta ismered Kateket. ???- kérdeztem tőle .
- Nagyon rég óta Bella ! - válaszolt egyszerűen.- Mert?
- Ismered őt?- mutattam Eric felé .
- Igen ő Kate férje ! - most már lépet egy lépést felém.
- Oké. Akkor azt is tudod remélem , hogy Eric Swan a bátyám... az IGAZI bátyám?! - mondtam , miközben felálltam , fájdalmasan de fel álltam.
- Én... nem tudtam , csak a neve volt olyan mint a tied kicsim , fogalmam se volt róla , hogy ő a testvéred. - dadogva mondta az elejét , de a végére sikerül érthetően elmondania. 
- Nem hazudsz nekem , megint úgy apa ?- sétáltam elé.
- Nem hazudok neked! - végig a szemembe nézet és éreztem, hogy igazat mond.
- Köszönöm! - öltem .- Köszönöm , hogy igazat mondtál nekem ! - öltem még szorosabban.
- Szívesen... sajnálom , hogy hazudtunk neked !- ölte meg ő is, majd mikor elengedett egy ideig a szembe nézet majd lehajtotta a fejét és úgy beszélt.- Annyiszor!
- Meg bocsájtottam úgy , hogy minden rendben. De most ezt nekem és Ericnek meg kell beszélnünk . - adtam egy puszit apámnak és a többekre rá mosolyogtam majd vissza indultam Eric mellé a kanapéra. Leültem mellé. Mikor be takartam magam a takaróval vissza néztem az ajtóba és már csak Edward állt ott és engem nézet aggódó szemekkel. Nem akartam , hogy ilyen legyen tudom , hogy nagyon félt.
- Gyere ide te is ! - mondtam a szemébe és , nem is habozott azonnal mellettem teremd és leült.Meg fogta a kezemet , bele néztem gyönyörű aranybarna szemeibe.Majd vissza fordultam Erichez, aki csak nézet és egy apró mosolyt küldött felém.
- Bella én tényleg nagyon sajnálom , hogy nem tudtam minderről....az egészről.- mondta végül Eric.
- Figyelj ide rám! - mosolyogtam , nem tudom de jó érzés volt, hogy van bátyám és van egy ember aki tud mesélni a szüleimről. Még ha keveset is . - Ne emészd magadat oké!  Itt vagy megtaláltál , vagy is én téged... - mosolyogtam fejrázás közben . - Most már itt vagy és megismerheted a húgodat, De én is szeretném meg ismerni a bátyámat.
- Ez természetes. De én már mindent tudok rólad. - mosolygót.
- Ohh tényleg szemete zsákom voltál. Oké!! - ez igaz mert, míg ott voltam tényleg nagyon sokat beszélgetünk , mindent elmondtam az életemről neki.
- Tudod mit ! - pattant fel mitől megijedtem mert kicsit elbambulta. 
- Mit?- kérdeztem mikor már fel fogtam a nagy vidámságát.
- Szeretnék neked bemutatni neked egy valakit vagy is valakiket.- ujjondót . Furcsán néztem rá. - Ohh, bocsi... csak kicsit izgatott vagyok! - ült vissza a helyére.
- Kicsit! - néztem rá mosolyogva.
- Igen na ! - fintorgót egyet.
- Na most olyan vagy mint Bella , ő is ilyeneket csinál! - szólt meg Edward.
- És zavar?- néztem rá csodálkozva.
- Egyáltalán nem ! - csókolt meg .
- Reméltem is ! - mosolyogtam a csókunk után. - És kik lennének azok?- fordultam vissza Erichez.
-Apánk régi legjobb barátja is itt él és a fia is meg a barátaik. Lent La Pushban ! És hát én elég közel vagyok hozzájuk ezért gondoltam bemutatlak nekik. Már mint ha akarod?- nézet rám. Nem volt ellen vetésem csak még túl fáradtnak éreztem magam .
- Felőlem. De ha lehet pár nap múlva .... mondjuk 4 nap múlva?- kérdeztem tőle.
- Nekem meg felel! - mosolygót.
- Oké vissza jöhettek!!! - kiabáltam tudtam , hogy oda kint vannak és hallanak mindent . És már nagyon vissza akartak jönni. Hát nem is kellet sokat várni Emmett már mellettem ült és fülig ért a szája.
- Ruha fogast nyeltél!- fordultam felé. Mire mindenki elnevette magát ezen a kis mondatomon.
- Vicces vagy húgi! - dörmögte. Már mindenki a szobába volt.
Beszélgetünk még egy jó darabig. Apám és a többiek ki faggatták Ericet. Figyeltem egy ideig de lassan elnyomott az állam és elaludtam Edward karjaiban.

Ebben a négy napban ... csak Ericcel töltöttem mindent elmesélt apámról és anyámról. Legfőképpen apámról mesélt. Hogy ő volt itt Forksban a rendőrkapitány.Nagyon szeretett horgászni Billyvel aki a legjobb barátja volt. Ő neki akart be mutatni Eric. Meg , hogy apám imádta a meccseket amit legfőképpen minden nap nézet a tv-ben. Elmondta mennyire hasonlítok anyámra. Igaz apám szemét és haját örököltem . De bennem van anyám ereje és önbecsülése vagy mi. Meg , hogy kiállok magamért. Sajnos ő se tudott , sokat anyánkról.De el mondat , hogy ugyan olyan szép vagyok mint ő. 

Már sokkal jobban éreztem magam és már a sebek és minden más is elmúlt. Szerencsére! El kezdtem öltözni mivel ma akarja Eric bemutatni nekem Billyéket.Lefürödtem és fel vettem a magammal vitt fekete fehér neműt. Fel vettem őket , majd magam köré tekertem a törülközött és úgy mentem vissza Edward szobájába. Most már vele szoktam aludni valamikor itt vagy az én régi szobámba. De mivel itt van Eric így én most Edward szobáján költöztem. Mikor beléptem ő pont az ágyon feküdt becsukot szemekkel . Tudom , hogy nem alszik de ilyen kor olyan békés az arca.
- Min gondolkozol?- kérdeztem tőle miközben a gardróbba sétáltam.
- Miből veszed ezt ?- állt mögöttem.
- Ohh a francba ...! - ijedtembe csak ezt tudtam kimondani.
- Ennyire ijesztő vagyok ?- kérdezte egy kaján vigyorral a száján ami pont olyan volt mint Emmette.
- Nem , de ezt ne !! - mutattam a szájára.
- Mit?- nézet furán rám.
- Ez a mosoly olyan mint Emmette amikor hülye perverz vicceit mondja. - mondtam neki mire elnevette magát.
- Értem !  - mondta. 
- Szeretlek ! - csókoltam meg majd egy fekete nadrágért nyúltam amibe bele is bújtam nagy nehezen. 
- Én is szeretlek ! - ölte meg a derekam mikor fel egyenesedtem. Mosolyogtam egyet majd egy világos barna torna cipő után nyúltam. Azt is fel vettem és már a felsők előtt állta. Mióta itthon vagyok egyre több ruhám lett. Levettem egy hosszú ujjú barna felsőt aminin színes kockák vagy éppen nyomi kockák voltak.
- Biztos jó lesz ez ?- kérdezte Edward miközben bele bújtam a felsőbe.
- Persze ! - mondtam amint kidugtam a fejemet. - Miért?-kérdeztem miközben elrendeztem magamon a ruhát.
- Nem tudom fura érzésem van ! - húzta el a száját.
- Nyugi oké minden rendben lesz és , van nálam mobil ! - öltem meg.
- Jó de ... Bella !- nézet rám boci szemekkel.
- A-a , ez nekem jobban megy . Nyugodj már meg mert megfogsz bolondulni. Én is vámpír vagyok nem esik semmi bajom Ericcel leszek! - emeltem fel a kezem majd , megfordultam és le vettem a fogasról egy fekete hosszú kabátot. Fel vettem begomboltam majd kisétáltam a szekrényből Edwarddal az oldalamon.Fel vettem az ágyról a telefonom . Majd szembe fordultam Edwarddal.
- Nyugodt leszek ?- kérdeztem miközben körbe fontam kezeimet a derekán.
- Lehet ! - mondta .
- Lehet ? - emeltem fel a hangom.
- Nyugodt leszek ! - adta be a derekát.
- Reméltem is . - pusziltam szájon.Épp elakartam szakadni tőle, hogy induljak. De nem engedett. Így még közelebb húzott magához és hosszasan csókolt. - Mehetek ?- kérdeztem csókunk közbe. 
- Nem !- felelte.
- Szia ! - csókoltam meg majd , elszakadtam tőle és lerohantam a nappaliba. Pont mikor meg álltam a kanapé mellett , Emmett akkor jött ki a konyhából.
- Szia !! - mosolyogtam rá. Már ott is volt mellettem Edward.
- Gonosz ! - suttogta a fülembe.
- Nem ! - vágtam vállba.
- Áúúú!- nyűgöt fel.
- Meg érdemelted! - mondtam majd Emmett felé fordultam aki úgy röhögött mint egy medve. - Te is kapsz ! -néztem a szemébe mire abba hagyta.
- Ohhh .... félek!!! - mosolyogt Emmett felemelt kézzel. 
- Félhetsz mert van pár dolog amiről nem tudsz !! - néztem rá . Mire kikerekedett szemmel nézet engem.
- Hmm?? - kérdezte Edward. Tényleg volt pár dolog amit nem mondtam el például az , hogy van még egy képességem ami csak annyi , hogy másik képességét el tudom sajátítani , vagy is ha nekem Alice jövőbe látása kell egyszerűen elveszem és nekem is lesz. De ezt nem akarom elmondani nekik még. A másik meg a pajzs a fejembe ami miatt Edward nem tud olvasni a gondolataimba. És , hogy jóval gyorsabb és erősebb vagyok mint egy félvér.
- Aki kíváncsi hamar megöregszik!- szegtem fel az állam.
- Ennél öregebb! - mondta Emmett.
- Eric mehetünk!! - kiáltottam. És már ott is termett.
- Rendben! - mondta pontosan az ajtóba állt már.
- Em oda adod a Dzsip kulcsát?- kérdeztem medve bátyámtól.
- Persze tessék.- dobta felém a kulcsot én meg simán elkaptam.
- Köszönöm! Sziasztok! - intettem és már a kocsi felé mentem . Vámpír tempóba .
Be is szálltunk és már indultam is . Kitolattam és már a főút felé vettem az irányt. Pár perc múlva már az úton haladtunk.Mikor már a suli előtt is elhaladtunk ....
- Hova is megyünk ?? - kérdeztem tőle.- Az lehet , hogy La Pushba , de fogalmam sincs hol van ?- néztem rá.
- Csak menny egyenesen ! - mondta én meg tettem ahogy kért . Nem beszéltünk többet csak mentem és mentem.
- Itt fordulj balra!- mondta és én már fordultam is . És pár perc múlva már egy ház előtt álltam. - Itt is vagyunk! - mondta egy nagy mosollyal a száján. Én meg csak néztem kifelé.
Ahogy kinéztem a szélvédőn , csomó kölyök volt az udvaron és hülyültek. De olyan büdös volt.
- Menjünk! - mondta Eric majd ki is szállt. Rögtön az ott álló emberekhez rohant . Jól megölelgette őket. Majd egy öreg ember jött ki a házból tolókocsival. Még mindig ne szálltam ki. Mikor már a tolókocsis embernek is köszönt . Gondoltam ő az a Billy . Rá vettem magam , hogy kiszálljak. De amint kinyitottam a kocsi ajtót és kiszálltam rajta a büdös még jobban meg csapot.
Ohh anyám ! - dörmögtem magamba .Bezártam a kocsit és elindultam a kíváncsi szempárokkal szembe.
Mikor már végre oda értem Eric nagy mosolyával az arcán fordult hozzám majd vissza és beszélni kezdett.
- Na , ő itt a húgom Isabella Swan!- mondta Eric én meg rutinból kijavítottam.
- Isabella Cullen . De csak Bella ! - mondtam nekik. Mire Eric felém fordult.- Bocsi de megszoktam!
- Szia én Billy vagyok apád régi jó barátja ő meg itt a fiam Jacob! -mutatott egy velem egy magas barna hajú izmos fiúra.
- Sziasztok! - köszöntem .
- Szia Bella ők itt a barátaim! Paul , Jared, Sam , Embry, Quil, Seth és végül Leah .- mutatta végig a barátait fura volt, hogy ennyi fiú között egy lány.
- Helló! - mosolyogtam rájuk.
- Szia ! - köszöntek egyszerre. Épp meg szólalt a mobilom . Kikotortam a zsebemből és amikor láttam , hogy Edward az .
- Bocsánat a vőlegényem ! - néztem rájuk bocsánat kérően majd elfordultam és fel vettem. - Szia ! - köszöntem bele.
- Szia mi van ? Alice nem lát téged! - szolt bele aggodalmas hangon.
- Edward Cullen ha , most nem leszek nyugodt, megnyúzlak!- mondtam mert ez már nem állapot.
- Bella én egyszerűen...- mondta Edward.
- Aggódsz ! - fejeztem be helyette.- Otthon oké! Szia szeretlek !
- Jó de... oké. Én is szeretlek ! - mondta majd le tettem és vissza fordultam .
- Bocsánat! - mondtam . 
- Semmi baj de te már férjhez mész hány éves vagy ?- kérdezte csodálkozva Jacob , ha jól emlékszem . 
- Ő 18 ! - mondta .
- 18?- dadogta Leah. Épp válaszolni akartam amikor meg csapot az a bűz ami akkor amikor a kocsiból szálltam ki.
- Istenem mi ez a a bűz?- fintorogtam el és rögtön az orromhoz kaptam.
- Azt hiszem mi ! - mondta Sam ha jól tudom. Csodálkozva néztem rájuk . Majd Ericre aki csak mosolygót.
- Hmm ? - fordultam vissza feléjük.
- Mi vagyunk , de ezt mi is kérdezhettük volna tőled ? - néztek rám , tőlem én ezt nem értem most fürödtem .
- Eric! - fordultam felé. Mire ő meghökkent és egy lépést hátra ugrót. - Mit nem mondtál el nekem?
- Nem mondtam én nem , így mondanám csak gondoltam jobb ha ők mondják el ! - mondta . - És jobb ha te is elmondod! - mondjam el mit.
- Eric ! Az nem tehetem hiszen ezek EMBEREK !!! - szűrtem a fogam között.
- Nem teljesen ! - mondta Jacob. Mire feléjük néztem .- Mi alakváltoztatók vagyunk vagy is Vérfarkasok! - mondta könnyedén én meg álltam ott mint egy hülye majd , be ugrót , hogy apám egyszer mondta , hogy a vér farkasok nem a mi barátaink.
- Vérfarkasok!! - dadogtam . - Nekem mennem kell . És már mentem is a kocsim felé de Eric előbb oda ért és az ajtó elé állt.
- Bella nem bántanak ők nem ! - mondta én meg hátra ugrottam.
- Farkasok! - mondtam a szemébe . 
- Igen de nem bántanak Bella .- mondta és elindult felém. De én avval a mozdulttal a mellettem álló ház tetejére ugrottam , guggolva érkeztem meg . 
- Te , hogyan ... oda fel ??- fordultak hátra.
- Ha nem bántanak akkor miért nem mondtad el nekem , hogy az apám legjobb barátjának a FIA vérfarkas ja , és az egész baráti sereg  ?- kérdeztem a tetőről .  
- Isabella azt akartam , hogy ők mondják el .... és ha meg említettem Cullenék előtt akkor nem hiszem , hogy elengedtek volna ! - mondta Eric.
- Cullenék?- kérdezte Sam.
- Igen Cullenék a családom , és vámpír vagyok . Tudom , hogy Edwardra gondolsz de azt megoldottam volna.- mondtam majd leugrottam a tetőről , így előttük értem földet.
- Edward ? - húzta fel a szemöldökét Billy.
- A vőlegényem . - válaszoltam.
- Te és ő ???  - csodálkozott el Billy .
- Igen én és ő !! - mondta gúnyosan. - HA ti nem bántotok. És a bátyám barátaitok vagytok akkor. Gyertek át hozzánk ! - mondtam és elindultam a kocsim felé.
- Az nem bizos , hogy menni fog! - mondta Sam. 
- Mert? - fordultam hátra. 
- Van egy határ amit nem léphetünk át ...- mondta Sam a szembe.
- Csak bízd rám ! - mondtam . - Ja és ti akkor ismeritek a családomat?
- Igen , velük kötöttük ezt! - mondta Sam.
- Én haza megyek és beszélek apámmal ! Te itt maradsz és majd írok ha jöhettek. - néztem Eicre aki csak bólintott majd elállt az útból. Beszálltam a kocsiba és padlógázzal fordultam meg majd, indultam el a Cullen ház felé.
Még mindig nem fogtam fel farkasok , bátyám , az igaz apám és barátok.
Istenem mi ez az élet.- mondta magamba amint meg álltam a ház előtt.
Még ki se szálltam de már Edward jelent meg a kocsim mellett. Megint szívinfarktus kaptam.
- Te .... barom ! - ennyit mondtam miközben kiszálltam és próbáltam élni.
- Mi van ?- kérdezte .
- Semmi !  - mondtam és már rohantam befelé.
- Hol van Eric?- kérdezte mellettem mikor be értem. Körbe néztem de apám sehol nem volt .
- Itt maradsz! - mondtam Edwardnak , majd fel rohantam apám dolgozó szobájába  tudtam, hogy nem marad ott olyan sokig. Be kopogtam.
- Gyere!- halódtam apám lágy és kedves hangját. Benyitottam  és már bent is voltam , becsuktam az ajtó és elé sétáltam. - Szia Bells . Miért vagy itthon ?- kérdezte.
- Apa ismered . Jacob és Billy Blacket? - kérdeztem ő meg rögtön kitágult szemekkel nézet rám.
- Igen !  Miért ? - kérdezte gyorsan.
- Semmi csak ők azok a régi barátok. És szeretnélek kérni valamire!
- Mire?- állt fel a székéből.
- Enged nekik , hogy át lépjék a határt!?- mondtam , mire oda ért elém. 
- Bella ezt ne kérd tőlem! - mondta majd , az ajtó kivágódott és Edward állt ott.
- Nem!!! - mondta dühtől izzó szemekkel.
- De kérhetem , és meg is teheted APA ! - néztem rá.
- Nem teheti meg ! - ragadta meg a kezemet Edward.
- De meg teheti ! - néztem rá , nem voltam dühös még.
- Bella nem !- szorított a falhoz. Szemeiben düh izzót még mindig . Engem meg szorított. Na itt lett nekem elég. Épp mellettünk volt az ablak. Egy nagy lendülettel kilöktem az ablakon. Ő kizuhant és a földön landolt. Nagyon fájt , hogy ezt kellett tennem , de ezt már fájt nekem. 
- Bella ! - mondta apám és már ki is ugrott az ablakon . Egyenesen Edward mellé ment . Mikor ő fel állt. Én is kiugrottam az ablakon. És pont a bámészkodó Emmett mellé értem földet. 
- Mit csináltok?- kérdezte.
- Veszekszünk ! - válaszoltam. - Meg teheti apa és meg is teszi , mert be kell , hogy válnod magadnak Edward, ha bántani akartak volna már meg tették volna ott és akkor ! - álltam elé.- Apa kérlek ! A barátaim ! - néztem apámra.
- Barátaid ?- förmedt rám Edward megint.
- Edward ha most nem nyugszol le isten biztos , hogy bántani foglak!- néztem rá most már én is dühösen.
- Álljatok le most ! - kiabált ránk apa! - Rendben !  Át léphetik a határt bármikor , de ha valakinek egy baja is esik akkor vége ! - mondta a szemebe.
- Köszönöm ! - mondtam és odébb álltam. Majd kivettem a telefonom és írni kezdtem egy Sms-t.
Gyertek! Ennyit írtam és elküldtem Ericnek . Majd meg fordultam és néztem ahogy Edward be megy a házba . Dühös voltam nagyon , hogy nem bízik bennem .
- Bella ezt miért ?- kérdezte Alice és már mellette álltak a többiek is.
- Ha bízni akar bennem akkor tegye ezt, de nem teszi ! - mondtam majd fel rohantam a szobába . Egyenesen Edward elé álltam.
- Rohant DÜHÖS vagyok rád ! - mondtam a szemébe.- Miért nem tudsz bennem bízni , Edward . Bíz bennem erre kérlek most! Mert ha ez nem megy neked akkor nekem se megy ez az egész ! - mondtam és elindultam kifelé . De már ott is volt előttem.
- Bízok benned! - mondta és mélyen a szemembe nézet.
- Köszönöm! - mondtam és megcsókoltam. Elég sokáig csókolóztunk , mert már mások is voltak oda kint és éreztem a bűzt is. - Gyere le velem kellesz nekem oda ! - mondtam mikor elváltunk. Ő csak bólogatott , majd vámpír tempóban már az udvaron is voltunk. És nem csak mi hanem a nagy farkasok is .
- Hűűű oké ez már nagy ! - nevettem el magam . 
- Azt mondják nem mertek csak így jönni ! - tolmácsolt nekünk szerelmem. 
- Változatok emberé kérlek titeket. Nem fognak bántani . És én is örülnék ha nem egy nagyon farkashoz kéne beszélnem ...- mosolyogva mondtam nekik. A fekete farkas bólogatott , majd eltűntek az erdőbe és pár perc múlva ember alakban jöttek elő.- Kösz!
- Sziasztok! - köszönte apám. - Mivel Bella megkért engem , hogy engedjem meg nektek az ,hogy át léphessétek a határt így meg tettem . Nem nagyon akarom , hogy a gyerekeim össze verekedjenek .- nézet rám . - Így meg engedem netek , hogy át lépjétek a határt bármikor de ha bárkinek is baja esik akkor vége .- mondta apám .- Rendben?
- Igen. Mi is erre kérünk titeket. Nem igazán van nekem se ehhez de meg teszem ! - mondta Sam.
- Meg tesszük! - mondta apám.
- Vérfarkasok és vámpírok !! - nevetett Emmett.
- Talán bajod van vele ?- csattant fel Paul.
- Neki mindenkivel baja van ! - mondtam .- Tudjátok ő vagy viccelődik vagy mások életével van elfoglalva.! - néztem nagy medve bátyámra.
- Mert néha jó benne kutakodni! - mosolygót.
- Neked . De tudod mit egyszer én is szeretném kihallgatni az amit te és Rose műveltek na és akkor nekem mennyire jó lesz ! - vigyorogtam kajánul ahogy ők szoktak.
- Nyugodtan! - egyezetbele . 
- Te jó ég neeemm !!- ráztam a fejem . - Fújjjj!!!
Mindenki elnevette magát még a farkasok is.
Egész este beszélgetünk és fura módon Edward is meg békét és ellazult . Ő is be kapcsolódót a beszélgetésbe.Nem tudom , hogy és miként . De úgy éreztem , hogy kezdenek megbarátkozni a farkasokkal. Aminek nagyon örültem. Jó érzéssel váltunk el tőlük reggel.Amint elmentek álmosan de , meg öletem anyát és apát. 
- Köszönöm ! - mondtam a szemükben
- Nincs mit ! - mondta apám. - És tudod mit nem is annyira szörnyű jól meg leszünk.
- Tudom éreztem !- mosolyogtam rájuk.- Nektek is ! - néztem a többiekre.
- Szívesen Bella !- tiszta egyszerre mondták mire elnevettem magam.
- Szeretlek titeket ! - mondta egy nagy ásítás között.
- Mi is! - mondta Rose .
- Megyek aludni!- mondtam és Edwardra néztem aki fel állt és mellém jött. - Ja és még valami a barátokat meg védjük!- néztem apára aki csak mosolyogva bólogatót. Mosolyogtam majd Edwarddal a sarkamon elindultam fel felé. Amint az ágyat meg láttam le dobtam magam rá. Meg vártam még szerelmem is lefekszik hozzá fészkeltem magam .
- Szeretlek ! - mondtam és éreztem , hogy már majdnem alszom.
- Szeretlek! - mondta majd már aludtam is . Elaludtam életem szerelme mellett és úgy éreztem most jó most boldog vagyok és soha nem választ el senki sem minket.




Emmett Dzsipje , amivel Bella ment!

Bella ruhája amikor Ericcel ment!




6 megjegyzés:

  1. szia ez király bellsnek igaza van
    puszy

    VálaszTörlés
  2. Sziia! Nagyon tetszett ez a feji is: D Bella nagyon aranyos volt benne amikor megvédte az igazát... :) Bár akkor egy kicsit meg ijedtem, amikor Edwarddal összevesztek... :( A végére szerencsére kibékültek.. :D Nagyon tetszett a feji! Csak így tovább! GRAT! Kíváncsian várom a folytatást! Siess vele!

    Puszi: Minie95 (: <3
    xoxoxo

    VálaszTörlés
  3. Szia Minie 95 ღ!!

    Nagyon szépen köszönöm .. és örülök , hogy ennyire tetszett neked is :D
    Holnap hozom a kövit de egy kis fordulat lesz benne. ennyit mondok ... de nem sokáig ígérem :D
    Puszii Melii <3

    VálaszTörlés
  4. Szia! nagyon jó lett! egyet értek az előttem szólókkel! igaza van Bellsnek :)! csak így tovább!
    puszi
    amgel1533

    VálaszTörlés
  5. Szia Angel1533!
    Köszönöm szépen és örülök , hogy tetszett :D
    Puszi Melii<3:)

    VálaszTörlés