2011. május 21.

Bella élete 20. fejezet

http://fancilife.freeblog.hu/files/129.jpgItt a friss* végre sikerült írnom ide is ...:)Remélem jó lett ...:) puszi Melii

Bella szemszöge:


Hamar elment ez a két nap is és holnap már nem is leszek itt . Ezen gondolkodtam este mielőtt elaludtam volna.
Reggel elég nyúzottan keltem ki az ágyból, semmi kedvem nem volt már bemenni , tegnap már mindenkitől elköszöntem aláírtam még a papírokat. Rossz volt arra gondolni , hogy holnap elmegyek de én egyáltalán nem akartam ezt… dörmögtem magamnak mi közbe az ajtó felé mentem , hogy le menjek a családhoz ,ha már utoljára vagyok itthon . Lassan mentem lefelé a lépcsőn még papucsot sem vettem fel így mezítláb mentem na meg át öltözni se volt kedvem ezért ugyan abba mentem le amibe tegnap lefeküdtem , egy szabadítő naciba és egy pólóba . Már majd nem a lépcső felénél jártam mikor éles fájdalomtól amit a fejembe éreztem leültem a lépcsőfokra. Szerencsére nem tartót sokáig így mint ha misem történt volna mentem lefelé . Még mindig fogtam a fejemet hát ha úgy eltudnám mulasztani a lüktetést ami meg maradt a szúrásból. Konyha felé vettem az irányt onnan halódtam a hangokat. Amit beléptem mindenki felém fordult , nem tudtam mondani semmit mert még megint a szúrás a fejembe elő jött. Ezét csak intetem majd lehajtottam a fejem meg álltam ott ahol voltam és vártam.
- Bells mi fáj??- jött oda Jaz elém hajolt.
- Jól vagyok !!!- mondtam
- Persze én meg az angol herceg… - mondta majd halódtam Emmett kaján nevetését.
- Tényleg jól vagyok!!!- mondtam majd kiegyenesedtem , hogy bizonyos legyen róla.
- Nem hiszek neked ! – mondta és elállt az utamból.
- Hihetnél!!!- válaszoltam a nem is kicsi igazságára. Majd a szekrény felé mentek ,hogy ki vegyek valami fájdalom csillapított. Tudtam , hogy mindenki engem figyel de nem törődtem velük csak kutattam de semmi eredmények.
- Mit keresel kicsim?- kérdezte anyám
- Apa!!!!!- szóltam neki mert megint be le nyílalt. Nem tudtam oda menni csak ott álltam a szekrény polcának támasztva a fejemet.
- Igen ???- szolt mikor leért a lépcsőm.
- Hol van a fejfájás csillapító??- kérdeztem
- ott kell lenni-e én oda tetem amikor elhoztam a kórházból!!- mondta
- De nincs itt!!!!!! – válaszoltam kicsit ingerülten . Majd be csaptam a szekrény ajtót és egyenesen Emmett mellé sétáltam majd a mellette lévő székre leültem majd az asztalra tetem a fejemet. Jó hideg volt jól eset .
- Jól vagy prücsök..??- kérdezte Melák testvérem
- Nem …!!!!- válaszoltam , úgyse tartana sokáig ha hazudnék. – Sajnálom Jaz !!!- fájt , hogy hazudtam neki.
- Semmi baj !! Tudtam , hogy valamid fáj!!!- mondta
- Tudom!!!- suttogtam  még mindig az asztalon volt a fejem .
- Bells !!!!!!- halódtam apám hangját.
- Az a nevem !!!- válaszoltam .
- Ha-ha-ha !! Vicces vagy kis lányom!!- mondta majd mellém sétál.
- Tudom!!!! Mond , hogy megtaláltad. ???- kérdeztem
- Meg !!!!- mondta . Én meg olyan gyorsan kaptam fel a fejem .
- Remek ide vele !!!!!- mondtam majd meg próbáltam elvenni tőle.
- Hékásss!!!!- nézet rám
- Kérem szépen apa !!!!!- néztem rá boci szemekkel aminek senki nem tud ellen állni…
- Így már más ! Tessék!!!- adta oda , Kikaptam a kezéből és már be is vettem egyet. Majd nem meg ittam egy liter vizet amitől Emmett megint nevetni kezdte.
- Csak nem…. – kezdte volna el Em de nem hagytam , hogy be fejezte.
- Arra érted , hogy olyan amit te és Rose szoktatok!- mondta mikor már lettem a maradék vizet.
- Hééé.. ez egy kihívás volt!!????- kérdezte
- Ha te annak veszed!!! Barbie babaaa!- mondta egy mosoly között , tudtam , hogy ennek jó vége lesz ha én szó párbajba kezdek Emmettel.
- Akkor az !!!!- kaján vigyorral a száján mondta . Míg én vele szembe lévő székre ültem le és csal most nézetem jobban körbe az ebédlőbe . Egyenesen Edward és Tanya mellé ültem le .De szerencsémre a másik oldalamon Jaz és Alice volt. De a legjobb , hogy velem szembe Emmett volt így még jobb  meg , hogy mellette Rose aki csak úgy ismer engem mint a tenyerét így tud nekem segíteni ha kell. Össze is néztem Rose aki  rögtön rám mosolygót. Én is viszonoztam a mosolyt.
- A-aaa semmi segítség!!!- mondta Em
- Milyen segítség is ??- kérdeztem mikor vissza fordultam felé.
- Tudod te jó!!- mondta
- Én aztán nem de egy dolgot tudok. Hogy téged lehet a legjobban felhúzni ..- mondtam
- Ohh igen ?!!- nézet rám – És pedig mivel??- kérdezte majd hátra dőlt a széken.
- Ezen hagy gondolkodjak el …- mondtam majd abba is hagytam vámpír sebességgel felálltam és a háta mögé mentem . Meg fogtam a széket majd kihúztam alóla. Ő egyenesen a földre zuhant én meg gyorsan vissza ültem a helyemre. Csak néztem ahogy a földről feláll szitkozódások között. Mindenki csak nevette , de azt a hisztit amit Emmett levágott nem is lehette volna nevetés nélkül meg úszni..
- Istenem csak nem fáj Barbie babám??- kérdeztem tőle egy nagy mosollyal a számon.
- Ez nagyon…- kezdte volna
- Jó volt!- fejeztem be
- Nem épp ezt akartam mondani.. – mondta Melákom.
- De én igen . He-heee- mondtam .
- Igen !! Így állunk Bella Cullen..!!!!???- mondta majd elindult felém azzal a mosolyával a száján amiből tudtam , hogy ezt vissza kapom.
- Igen így !!!- hergeltem
- Tudod jól , hogy hergelsz !!!!
- Én ugyan soha nem csinálok olyat … Énnnn cöhhh- legyintem egyet.
- Bella bella bella…- mondta egymás után a nevem
- Ohh igen Szia Bella vagyok de úgy hallom már tudod mert kicsit be akadt a lemez .- mondta neki mikor már meg állt előttem
- Tudod te én miért szeretlek ??- kérdezte
- ŐŐ mert egy idegesítő kis  majom vagyok aki már kis kora óta az ő Melák bátyán ugrál!!- vigyorogtam rá.
- Majd nem .. de még mert…- kezdte volna
- Imádni való vagyok!!!- pislogtam rá
- Igen és még…- kezdte megint de megint nem hagytam
- Mert én vagyok az aki mindig benne van a szópárbajaidba bárhol és bármikor. .- mondtam majd végre megölelt .
- Pontosan…- mondta
- Tudtam én .. én is Szeretlek és mindenkit szeretek . – mondta az ölelés közben.
- Mi is !!!!- mondták egyszerre.
- Örülök!!!- mondta én is .
- Én ugyan nem szeretlek !!!- mondta Tanya amitől rögtön kibújtam Em öleléséből és egyenesen elé mentem.
- Ennek örülök a legjobban a világon!!!- mondtam gúnyosan a szemébe majd háttat fordítottam neki és apámékhoz mentem. - Apa én ma már nem megyek !!!
- Miért?? – csattant fel Edward hangja
- Mert!!!- válaszoltam
- Bella…- kezdte volna de én intem , hogy nem érdekel.
- Jó? Már úgy is elintéztem mindent és még csak a fele holmim van össze pakolva és mivel , holnap már megyek ..- nyeltem egy nagyot majd folytam. - kérlek!!!!
- Rendben.!! De egy valamit tudnod kell!!- mondta apa .
- Mit?- kérdeztem mert elég furcsán nézet rám
- Mi nem leszünk itthon ma de….- kezdte de abba is hagyta
- Apa mi az??- néztem rá 
- Edward itthon lesz …- nyögte ki gyorsan. Én mint egy hülye álltam ott nyitott szájal. – Hahhóó kicsim itt vagy????- legyezte előttem a kezét.
- Remek!!!- mondtam
- Akkor itt vagy !!- mondta apám majd meg fordult.
- Igen itt és mióta fordulsz nekem hátat apa???- kérdeztem
- Most mert látom rajtad , hogy mindjárt ki törsz. !!
- Én nem fogok… - mondta majd elsétáltam . Egyenesen a szobámba mentem és ki se mozdultam . Halódtam amit mindenki elmegy de én csak pakoltam és zenét hallgattam. Ez legalább meg nyugtatott mikor már mindent eltettem amire már nem lesz szükségem gyorsan a telefonomra pillantottam , hogy megnézem az időt. Már négy óra volt, nagyot sóhajtottam majd lehuppantam az ágyra , körbenéztem jó alaposan nem akartam itt hagyni de ez az árra annak , hogy felejtsek akkor meg teszem . Úgy gondoltam jobb ha elmegyek sétálni nem bírták meg egy percet itt ülni és arra gondolni , hogy Edward oda lent van .. Így gyorsan át öltöztem , ki vettem egy nadrágot és egy pólót meg Emmett pulcsiját magamra kaptam amit kölcsön kértem tőle nem rég. Felkaptam a sport cipőmet a telefont a kezembe vettem de nem tettem el . Egyenesen lefelé vettem az irányt a szobából amint leértem a lépcsőn , rögtön meg láttam Edwardott ahogy a zongoránál ült. Nem tudtam tovább nézni így elinultam kifelé de még mielőtt ki mentem volna a telefonomat le tettem a szekrényre nem akartam senkivel beszélni.. majd elindultam megint kifelé de meg torpantam amikor Edward mögém állt és meg szólalt.
- Hova mész?- kérdezte
- Közöd !!!- mondtam majd kisétáltam egyenesen az erdőbe mentem .
Sétálgattam és gondolkoztam, miért van ez velem hiszen nem is csináltam semmit , hogy engem büntessenek oda fent… sóhajtottam mert tudtam , hogy nem sokára rám tör a sírás. Már épp a tisztásra értem ahol a családdal szoktunk lenni. Nem tudtam mennyi az idő de már sötétedet mivel emberi tempóba jöttem így biztos eltartott egy ideig még ide értem – gondoltam magamba. - Pont a felnéztem az égre és megláttam egy repülőt ami épp felettem sétál el .. rögtön eszembe jutott Angel és ettől az emléktől minden ellő jött nem tudtam a könnyeimet vissza tartani. Egyenesen egy sziklához mentem , meg álltam előtte és csak sírtam . – Angel!!!!!- ezt mondtam sírás közbe. – Miért ???- kérdeztem majd minden erőmmel a sziklába ütöttem a kezemet ami egyet reccsent és már a fájdatom el is öntötte a kezemet. Nem bírtam talpon maradni le csúsztam és háttal a sziklának magamhoz szorítottam a kezemet kezdtem újból sírni..


Edward szemszöge:

Miután el viharzott csak néztem ahogy eltűnik az erdőbe. Nagyot sóhajtottam majd a kanapéra ültem és csak bámultam ki a fejemből . Vagyis csak Bellán járt a fejem minden gondolatom körülötte forgót. Nem tudom mennyi ideje ülhettem ott amikor Emmett jött be …
- Hát te??- kérdeztem meglepve.
- Alice küldött haza !!!- mondta
- Mért?? Mi történ!!!! És hol vannak a többiek??
- El mentek a plázába nem sokára jönnek. – mondta – Edward Bella hol van ???- kérdezte
- Elment az erőbe. – mondtam szomorúan. – Miért?
- Alice látta hogy megint össze omlik ezért jötten haza. !!- mondta Em én meg elsápadva néztem – Megyek meg keresem !!!
- Én is megyek !!!!- mondtam
- Edward…- kezdte de én nem hagytam
- Nem megyek!!!!- mondtam ő meg csak bólintott egyet és a már követtük is Bella illatát. Egyenesen a tisztásra vezet ahol szoktunk lenni. Amint meg láttuk Bellát ahogy ott ül a szikla előtt és sír.
- Miért kellet ezt velem csinálni ????- mondta Bella
- Oda megyek!!!- mondta
- De…- kezdte volna Emmett de nem figyeltem rá egyenesen Bella elé mentem . Nem tudtam nézni ha sír le guggoltam elé.
- Bella minden renden?- kérdeztem . Majd felemelte a fejét és csak nézet könnyes szemekkel
- Nem nincs semmi rendben!!!!- mondta
- Bella sajn…- mondtam volna neki de nem tudtam be fejezni mert egyszer csak felállt és kiabálni kezdet velem .
- Ki ne mond…!!!!
- Sajnálom!!!- mondtam ki végül
- Én még jobban !!!- mondta majd hátat fordított nekem .
- Bella kérlek értsd  meg …- kérleltem
- Miért tenném te se értettél meg engem !!- mondta amit nem nagyon értettem.
- De …- mondtam de abba is hagytam hiszen akkor hazudnék.
- Te nem értettél meg egyáltalán  nem ….- fordult vissza  még mindig sírt és hogy észre vettem valami történt a kezével mert nagyon szorongatta.
- Bella …
- Ne Belláz nekem itt . Semmit nem értetsz Edward!!!- mondta
- Bella nagyon sajnálom …- mondtam. Két percig csak állt előttem és meg se szólat. Nem bírtam , hogy ne halljam a hangját .- Kérlek mondj valamit- kérleltem
- Tudod te Edward Cullen  , hogy mennyi ide így tartott nekem , hogy rá jöjjek többet érzek irántad ,hogy nem csak bátyámként tekintek rád.. Tudod te ezt ???
- kérdezte de nem válaszoltam – Persze , hogy nem tudod… - törtek elő a szeméből a könnyek. – Tudod te mennyi erő kellet hozzá , hogy megtegyem azt a lépést  hogy csókoljak  … nagyon nagy kelet, nem akartam megint pofára esni ezért nem mertem ezt fel meg tenni. Meg az ahogy ki is mondjam neked, hogy SZERETLEK . – sóhajtott egyet –  Nagyon nagy !!!! Hiszen én meg BÍZTAM benned.. azt hittem , hogy te benned nem fogok csalódni és nem fogok pofára esni. De úgy látom tévedtem te is… - mutatott rám a másik kezével. - olyan vagy mint a többi csak kihasználják az ember szeretetét aztán pofára ejtik… miért is hittem azt , hogy te más vagy… Mért nem láttam be amikor kerültél , miért nem vettem észre , hogy csak kihasználsz… de nem én nem láttam be inkább csak még jobban szerettelek.. De amikor meg láttam Tanya veled akkor a szeretetem GYŰLÖLETTÉ alakult át. Nem elég , hogy Angel is itt hagyót nem de még te is a földben döngölsz. – szűrte a fogai között .- Bíztam benned Edward bíztam neked adtam a szerelmemet. De rájöttem , hogy soha többé nem leszek ilyen soha többé nem teszek ..- mondta majd olyan közel jött hozzám hogy legszívesebben meg csókoltam volna de nem tudtam még mondani se semmit csak bámultam a szemébe .- Legszívesebben megütnélek ..- emelte fel a kezét de vissza is ejtette. – De nem teszem mert egy ha meg ültek el törik a kezem kettő nem akarom , hogy fájjon neked. – mondta majd hátat fordított nekem és elindult. Én is követtem és csak annyit mondtam :- Sajnálom ! Én csak annyit akarok , hogy bocsás meg nekem!!!!- mondta
- Bocsássak meg neked !!!- fordult vissza hozzám. – SOHA!!!- majd megint elindult .- Emmett kérlek segíts ..- szólt Bella majd Emmett melle
tte is termet.

Bella szemszöge :


- Itt vagyok !!!- mondta Em amit mellettem termet.
- Em nagyon fáj…- mutattam meg neki a kezemet.
- Gyere menjünk haza már mindenki otthon van … - mondta és rohanni kezdtünk egymás mellet . A kezemet magam hoz szorította, már majdnem a házhoz értünk. Halódtam ahogy Edward is jön mögöttünk. Halódtam , hogy a házba épp beszélgetnek ezért pajzsot húztam magunk köré , hogy ne halják ahogy megyünk, hallani akartam miért vitatkoznak. Még mindig sírtam , nem tudtam abba hagyni egyszerűen nem ment. Már épp a verandán mentünk fel amikor halódtam Rosalie hangját..
- Miért tesz ezt???Miért megy el olyan hülye és makacs ilyenkor!!!!!- mondta a konyhából jött a hang ezért a konyhába mentünk de mivel nem halódtak , hogy jövünk így azt se látták amikor a konyha ajtónál meg álltunk és csak hallgattam.
- Ros kérlek ne mondj ilyet.!- mondta Alice
- Miért ne mondja … igazam van nem gondolkodik miért nem gondol ránk…- mondta én meg beléptem a konyhába .- Nem értem olyan…- mondta de amit észre vette , hogy mindenki mögé bámul így ő is meg fordult.
Csak néztem nővéremet könnyes szemekkel …
- Bella kicsim mi történt???- rohant oda apám és anyám . De nem törödtem velük kikerültem őket.
- Miért mondtál ilyen ?- kérdeztem Rosalitól.
- Mert igaz!!
- Tudod , hogy mennyire szűkségem van rád??- mondta neki
- Bella én …- kezdte
- Nem , én se akarok el menni de meg kell tennem és , hogy itt hagylak titeket nagyon rosszul esik. És pont ezért teszem mert rátok gondolok. Nagyon szeretlek Rosalie és nem csak téged hanem mindenkit a családból…- mondtam és egyenesen a karjaiba vettettem magam . – Sajnálom!!!!
- Én is , hogy ilyet mondtam . Szeretlek húgi…- mondta
- Apa kérlek kösd be a kezem !!!- mondtam mikor már elszakadtunk egy mástól.
- Mi történ?- kérdezte amint meg fogta a kezemet én meg fel szisszentem
- Bele ütöttem a sziklába !
- Bella !!!- nézet rám mérgesen .
Nem hagyta annyiba nem kötötte be még meg nem röngenezte  és jól le is cseszett mert kárt tetem magamba megint. Mivel sikeresen meg repedt egy csontom így egy kicsit erősebb kötést tett rá. Mikor ezzel is végzet már nagyon álmos voltam így úgy döntöttem aludni megyek de nem akartam egyedül.
- Rosalie!!!- mondtam
- Igen ??- nézet rám
- Velem alszol ha meg kérlek …- néztem rá
- Persze !- mosolygót - Gyere menjünk!!!- mondta majd a szobám felé mentünk.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tudod én most találtam rá erre a blogra ! Már elolvastam az összes részt! És IMÁDOM ! De ezt nem bírom elolvasni mert nem látszik! Lécci módosíttsd!!!
    Köszi,puszi

    VálaszTörlés