2011. május 4.

Bella élete . 19.fejezet


http://dreamingdays.freeblog.hu/files/K%C3%A9pek/flores.jpgItt van még egy fejezet.. de sajnálom a következőt nem tudom mikor hozom...:( :)


Jasper szemszög
e:

Miután Bella kitett minket a sulinál csak figyeltük amint elmegy majd oda sétáltunk az ajtóhoz és csak vártunk. Kis idő múlva Edward és Tanya jöttek felénk megálltak mellettünk , láttam Edward szemén , hogy Bellát keresi.
- És hol van a kis sztár vagy szajha.???!- kérdezte Tanya nevetve de csak ő nevetett. Éreztem magam mellett , hogy mindenki nagyon dühös.
- A helyedbe befognám Tanya mert még nagyon fájni fog neked…- mondta Ros és már indult volna felé de Emmett elkapta..
- Nyugii Bébi!!!- mondat neki . Ros meg ránézet és kifújta a levegőt.
- Ohh de meg ijedtem … Várj nem én ijedtem meg hanem inkább ő..ő nem mer idejönni …!!!- mondat Tanya megint . De most már mindenki nagyon ideges volt.
- Na ide figyelj te szajha most azonnal befejezed vagy megöllek .- mondat Alice és már Tanya előtt termet de emberi tempóba. Tudtuk , hogy Alice be is húzott volna egyet Tanyanak de nem tette mert tudta , hogy mindeni minket nézne.
Miután Alice beolvasót Tanyak halódtam , hogy csak Bella jöhet mert nagyon hangosan hallgatta a zenét. Már a kocsit is láttuk Bella egyenesen a szokásos helyére állt vagyis Edward kocsija mellé ami pontosan az ajtóval átlósan és a suli irodával is átlósan állt.
Bella beállt de elég nehezére est volna kiszállni mert minden fotós a kocsija körül állt.
De nem is szállt ki rögtön még pakolászott ott vagy nem tudom , de mi egymásra néztünk Emmettel ..
- Fel hívom , hogy nem-e kell neki segíteni , hogy kiszálljon..??!!!! – mondat és Em bólintott.
Már tárcsáztam is rögtön felvette…:- Igen ?- vette fel a telefont
- Ne menjünk oda Emmel.?- kérdeztem
- Nem kell majd szólok ha kéne..- mondta és letette a telefont. Kinyitotta az ajtót , kiszállni még sikerült neki de csak ott állt a vakuk fényében amikor körbenézet de csak a két kocsit nézte . Csak azt láttuk , hogy a táskáját átteszi a vállán és felugrik a kocsija tetejére az egész suli csak őt nézte majd átugrott Edwardére végül meg a suli irodába rohant. A fotósok meg csak álltak és nézték , ahogy Bella becsukja az ajtót.
- Ez meg mi volt.!!!- mondtam
- Hát meg oldotta az már biztos..!!!- mondat Emmett nevetve és mindenki vele nevetett.
- Szerintem maradjunk még itt…- mondat Ros és mindenki egyetértett.

 Bella szemszöge:

Berohantam de csak emberi tempóba ahogy beértem nagy levegőt vettem , láttam , hogy mindenki engem néz a tanárok közül pont arra jött az igazgató.
- Jó reggelt Bella!- köszönt rám és meg állt előttem
- Jó reggelt Tanár úr.! – mondtam és most már kiegyenesedtem – Tanár úr beszélhetnénk?!- kérdeztem
- Persze ! Gyere be az irodámba …- mondat és bementünk az irodájába.
- Ülj le!- mondta
- Oké! – leültem
- Na és miről akarsz beszélni.?- kérdezte
- Elsőként szeretnék bocsánatot kérni ettől ami oda kint van , egyszerűen kiderült. – mondtam
- Nem baj és még lenne valami?- kérdezte
- Igen lenne , hát szeretnék kiiratkozni !- mondtam lesütött szemmel.
- De miért?- kérdezte csodálkozva.
- Hát ez elég bonyolult de lényeg az , hogy három nap múlva New Yorkba költözöm meg, hogy felvettek a Hollywood Arstba …- mondtam
- Értem sajnálom , hogy elmegy … de azt tudnia kell , hogy mi mindig vissza várjuk..!- mondat
- Ennek örülök…- mondtam és a tanár elém nyomot egy csomó papírt amit alá kellet írnom
- De egy valamire meg kérhetném ? – kérdezte
- Persze mi lenne az?
- Ha lehetne ezt a két napot még töltse el itt velünk …- mondat
- Persze , hogy lehetne…- mosolyogtam rá
- Köszönöm. – mondta és kezet fogtunk . Már indultam volna ki de eszembe jutott, hogy ez így nehéz lesz.
- Őő nem mehetnénk inkább azon az ajtón… - mutattam ami pont a folyosóra vezetett.
- De , hogy nem. Viszlát Bella. !- mondat
- Viszlát.!- mondtam és már a folyosóra kilépve. Oda sétáltam a szekrényemhez kinyitottam jól körbe néztem nagyon hiányozni fog de ha ezt kell tennem legyen.
Ott álltam és pakolásztam amikor meg halódtam azt a hangot amit utálok…Jessicat
- Bella hé, Szia!- mondta Jess és állt oda elém. Be csuktam a szekrényem ajtóját és csak álltam ott..
- Mit akarsz Jess…?- kérdeztem mert nagyon nem volt kedvem hozzá.
- Csak szeretnék vagyis szeretnénk bocsánatot kérni!- mondat a három majmolójával a háta mögött.. Csak néztem , hogy ennyire hülyének néz.
- Te nem bocsánatot szeretnél vagy szeretnétek kérni , hanem csak szeretnétek élvezni a fotósok körét…- mondtam neki gúnyosan.
- Ez nem igaz. – válaszolt.
- Ide figyelj nem érdekel a bocsánat kérésed de , ha ez minden vágyad legyen van három napod csak ennyit leszek Forksab ezen az időn velem lóghatok de hozzánk nem jöhettek. Meg értettük egymást .?!!- néztem rá
 - Igen meg . – mondta
- Ja és még valami mi nem vagyunk barátok ..- ezt is hozzá tettem.
- Értem, de kérdezhetek  valamit.?- mondat
- Mit?- kérdeztem vissza.
- Edward hol van ?- kérdezte én meg nevetésbe törtem ki .- Most mi van?
- Hogy Edward hol van … - mondtam amikor beléptek a többiek az ajtón .- Ott van és a barátnőjével együtt jön..- mondtam majd hátba veregettem és egyenesen velük szembe elindultam.
- Kivel?Én eddig úgy tudtam veled jár…- mondta csodálkozva
- Nem vagy ezzel egyedül…- mondtam – Na gyere ..! – fogtam és át öleltem a vállát és egyenesen kifelé vettük az irányt amerre ők jöttek.
- De … - kezdte volna
- Nincs de ez egy nagy tuskó ennyi és ha lehetne neves ne vágj ilyen képet mert nem fogsz szépen festeni a fotón ..- mondtam és nevetni kezdtem mire ő is. Pont a családommal szembe álltunk meg mindenki kerekre nyílt szemmel néztek
- Bella te és Jess?- kérdezte Alice
- Mi van velünk csak együtt lógunk baj?!!- kérdeztem…
- Nem de…!!!- mondta volna Alice
- De … Semmi szerintem  ez az én dolgom. – mondtam és egyesesen Edward és Tanya előtt álltunk meg ..- Na akkor hagy mutassam be neked Jess .. Tanyát Tuskó barátnőjét. – mondtam és mire mind nevetni kezdtünk csak Tanya háborodott fel megint..
- Na ide figyel te kis ….- mondta de meg akadályoztam
- Á-áá én a helyedbe csöndbe ,maradnák te itt egy senki vagy …- mondtam majd közelebb léptem hozzá..
- Itt inkább te vagy a senki… Tisztára ki vagy bukva , hogy Edward engem szeret és nem téged ..- mondtam amitől megint nevetni kezdtem.
- Annyira nem érdekel , hogy Edward téged szeret de ezen meg is bizonyosodhatunk. Ha akarod ..- mondtam neki és egyszerűen oda hajoltam Edwardhoz és meg csókoltam . Abban reménykedtem , hogy nem fog vissza csókolni de nem ő épp azt csinálta. Nem tartott sokáig , mosollyal  a számon váltam el tőle és vissza léptem Tanya elé.
- Remélem  boldog leszel vele , de ebben ne legyél biztos , hogy szeret is téged..- mondtam és elindultam Emmetthez és a többiekhez..
- Ne legyek ?! –kérdezte vissza
- Ha szeretne nem csókolt volna vissza…- mondtam mire megint nevetni kezdtem
- Hogy te mit csináltál?- kérdezte Tanya Edwardtól.. de ő nem válaszolt.
Mindannyian be mentünk az első óránkra ami történelem volt. Leültem a helyemre és a helyem Edward mellet volt így csak ültem és figyeltem amit a tanár mondat. De azt láttam , hogy egész órán engem bámult.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése