2011. szeptember 12.

Isabella McCarthy Cullen élete.12.rész.

Sziasztok! Ahogy mondtam , itt van a kövi rész. Nem tudom de lehet ez nem lett olyan jó beismerem ennél jobbat is írtam mát .. de azért fel teszem .

Köszönöm az előző fejiekhez a komit Reninek és Minie95-nek.
Nagyon örülök , hogy tetszett nektek.
Reninek üzenem .. épp lehet nem olyan lett amire számítottál de ezzel nincs vége ..:D
Nem is húzom tovább az időd jó olvasást! Puszii M.
                                  
Halál vagy szenvedés ?!



Bella szemszöge :

Másnap pont időben érkeztük meg Volterrába . Amint beléptem a várba magamra vettem a fekete köpenyt. Hozzá illő ruhát is vettem fel egy fekete ruhát és egy fekete magassarkút . Nem akartam én most színeset fel venni jó ez. Mivel úgy-e tegnap még felajánlottam Charlienak , hogy jöjjön velünk így ő is itt van .
Megigazítottam ,a köpenyt magamon fel vettem a kapucnit , hogy majd amikor belépek eltakarja az arcomat. Már azt is rég eldöntöttem , hogy fogok bemenni és ez már Demetrivel is meg osztottam aki közölte Aroval. Már mindeni bement csak Edward maradt velem oda kint. Mivel nem akartam , hogy Tanya meg tudja itt vagyok ezért pajzsot vontam magunk köré.
- Kész vagy ?- kérdezte Edward, halványan végig simította az arcomon a kezét.
- Igen. - mosolyogtam rá. Úgy érzetem most itt van az a perc amikor elmondom neki mit érzek , mert lehet , hogy én leszek az aki nem éli túl hiszen még mindig egy kicsit gyengébb vagyok. De ezt nem mondom el neki mert akkor vissza tart. - Mondanom kell valamit...- szóltam meg pár perc csönd után.
- Ne elsőnek hagy én mondjak neked valamit.- vágott a szavamba mielőtt befejezhettem volna .
- Oké.- döbbentem le .Nem tudtam mit akar mondani de remélem nem valami rossz.
- Szeretlek .- jó a sok most meg volt de nagy adagba , tátót szájjal álltam előtte. - Bella HÉÉÉ élsz ?- legyezte előttem a kezét Edward.
- Igen itt vagyok ...- csuktam be a szám majd a szemeibe meredtem továbbá is .
- Tudom , hogy ezt már elkelt volna mondanom ,de úgy éreztem most képes vagyok rá sajnálom , hogy annyi mindent tettem veled de szeretlek Bella ….- ne ha folyatni akartam volna akkor sajnálom ,d nem bírtam tovább és lecsaptam rá. Nyaka köré tettem a kezeimet és közelebb húztam magamhoz. Istenem mint ha a menybe lennék olyan volt ez a csók. Mikor elváltunk egymástól még mindig közel voltunk egymáshoz olyan közel , hogy az orrunk össze ért.
- Én is szeretlek.- mosolyogtam rá . Nem mondott semmit csak meg csókolt megint amitől bele remegtem . Ott álltunk még jó pár percig mikor rá vettem magam és elszakadtam tőle. Fájt hiszen szeretem és most készülök megölni magam mert nem biztos , hogy sikerül de ha nagyon bízok magamba igen is menni fog. - Menj be !- mondtam neki.
- Rendben . - csókolta meg a homlokom , majd bement az ajtón. Összeszedtem magam megigazítottam magamon a ruhát és az ajtó elé álltam .
Rendben Bella erős vagy és menni fog. Nem fogsz itt meghalni , hiszen vissza kaptad aki szeret nem halhatsz meg .- biztattam mag oda bent.
Nem is volt tovább ara időm , hogy biztassam magam mert Aro hangjára kaptam fel a fejem , és az eddig az arcomon lévő félelmet elrejtettem jó mélyre és helyette a düht tettem .
- Akkor a nap utolsó vendégét fogadják sok szeretettel l Volterra légérősseb Vámpírját. Isabellát. - ahogy kimondta a nevem az ajtó kinyílt én meg beléptem rajta .
- Aro.- néztem rá és biccentettem egyet.
- Isabella . - köszönt ő is. - Örülök , hogy újra látunk .
- Örülök , hogy itt lehetek ...- mosolyogtam kedvesen Arora.
- És kit üdvözölhetünk az új vámpírba Bella ?- tudtam , hogy megfogja kérdezni.
-  Charlie Mike McCarthy Emmett apja .- mondta direkt kihagyva magamat Aro fel vonta a szemöldökét .
- Emmett apja de akkor a tied is nem Isabella?- miért kérdezi vissza ha tudja .
- Nem . Nekem Carlise az apám és ezen nem is lehet változtatni.- néztem az illetőre aki zavarban volt de elmosolyodott büszkén.
- Értem .- köszönöm istenem , hogy végre abba hagyta a kérdezősködést.- Akkor kezdődjön a mulatság.- ez volt az a szó amit jelzésként mondott Aro tudom , hogy várja a csatát és én is főleg , hogy megölhetem Tanyat most komolyan ki nem várná ezt. Csak álltam és Aro tekintetét álltam mintha csak üzenni akar valamit igazából persze nem csak vártam , hogy Tanya mikor fog végre nekem ugrani hátulról. Amire szerencsémre nem is kellet sokat várnom.
Sajnos Tanya nem igazán figyelt arra , hogy halkan mozogjon. Hallottam ahogy fut felém és nekem ugrik. Csak , hogy sajnos hozzám már nemért el azonnal kitoltam a pajzsom ő meg egy könnyed mozdulattal a falnak csapódót ahol nem kis lyukat hagyott maga után.
- Jaj úgy sajnálom.- fordultam meg az arcomon persze sajnálat jele nem volt.
- Te ribanc megöllek.- futott nekem megint csak , hogy sajnos már megint nem ért el hozzám most is a falnak csapódót.
-Miért nem építésznek mentél Tanya látom szereted a falakat lerombolni vagy inkább át menni rajta .- nevettem fel .
- Olyan nagynak érzed magad Kicsi Bella pedig nem vagy az!- mászott elő a törmelékek körül.
- Én egyáltalán nem érzem magam nagynak , ha nem az is vagyok.- vontam vissza  pajzsom .
- Egy fenét.- futott nekem megint teljes erejéből . Összeszedtem magam mielőtt elért volna hozzám és egy mozdulattal , hogy ne sodorjon el engem is. Egy röpke lendülettel csináltam egy előre szaltót aminek a következtében guggolva érkeztem meg . Tanya meg persze már mint át ment a falon.
- Értem én Tanya , hogy falon keresztül szeretsz át menni csak, hogy ennek Aro nem igazán örül. - álltam fel könnyedén.
- Kit érdekel engem . - mondtam mikor már megint kimászott a falból és meg állt velem szembe .
- Téged igaz semmi sem érdekelt. Csak saját magad .- úgy érzem most kihúztam nála a pöpszi gyufát.
- Meg akarsz halni ?- kérdezi pont tőlem .
- Én ugyan nem , de te igen és meg is fogsz .- váltottam komor arc kifejezésre. Nem is kellet többet mondanom eddig is nagyon pipa volt már vörös volt a feje most már méreg vörös volt. Egyenesen nekem rohant csak , hogy azzal nem számít , hogy én megölöm őt.  Tanya tisztára abba a hitbe volt , hogy letud győzni engem csak , hogy rosszul hitte semmi ereje , hogy engem  legyőzőn ahhoz ő még túl gyenge. Ahogy oda ért hozzám rögtön a nyakam után nyúlt csak , hogy kitekertem a kezét és én fogtam meg a nyakát olyan szorosan , hogy még levegőt is alig kapót.
- Tényleg azt hiszed , hogy most én halok meg és nem te?- suttogtam a fülébe.
- Igen .- nyögte .
- Rossz válasz nagyon rossz válasz. - nem láttam de tudtam , hogy a szemem fekete lett mint a szén olyan fekete. Ez azt jelenti , hogy már csak a düh van bennem, semmi más ilyenkor nehéz lenne engem leállítani . - Viszlát Tanya . - nevettem fel gúnyosan majd a nyakát megfogtam mint két kezemmel és csak egy röpke mozdulat lett volna , hogy kitekerjem a nyakát de Kate  meg akadályozta.
- Ne tedd!- kiáltotta Kate.
- Ugyan miért ne tenném ?- néztem fel Katre sötét szemekkel.
- Mert ő a testvérem legyen szíved Bella .- még ő meri nekem mondani , hogy legyen szívem .
- Nekem van szívem itt mindenki közül nekem van szívem . Ti vagytok akinek nincs … - vágtam vissza.
- Igazad van !- lépet közelebb.- De akkor se tedd ő a testvérünk .- mondta de nem igazán tudott ezzel meghatni szegény.
- Jaj , de nem érdekel ez engem Kate. Tudod előbb kellet volna gondolkodni-a te testvérednek és akkor most nem itt tartanánk én mondtam , hogy ne KÖSSÖN belém . De nem hallgatott rám akkor most itt a halál amit ígértem neki.- mosolyogtam gúnyosan már megint kezdtem nem önmagam lenni.
- De..- na jó nekem itt elég volt.
-De... mi de ?- kiabálta.- Tönkre tett ez a ribanc és még azt akarod , hogy ne öljem meg mert a testvéred akkor mi van . Vagy én ölöm meg vagy itt rohad VOLTTERRÁBA ...- még mindig hangosan beszéltem .- Nekem mindegy igaz ha itt lest Aro-val még jobb mintha meg ölöm. Aro kérlek tegyél arról , hogy szenvedjen , Tanya nem hagyhatja el a várat soha nem ehet ember vért és ha egy rossz szót is szól én jövök és komolyan mondom megölöm.- hülye ha ezt elfogadja.
- Remek !!- tapsolt Aro. Elengedtem Tanya nyakát és hátrébb léptem tőle. Meg vártam még össze szedi magát és feláll. Velem szembe fordult .
- Csönd van és ül a kutya !!!- mutattam a földre . Halkan de erő teljesen felmordult.-Á-á halál vagy csönd. - mondtam és rögtön abba hagyta.- Én is így gondoltam . - léptem a családomhoz.
- Akkor Tanya te mostantól Volterában leszel ebben a kastélyban , nem mehetsz sehova és nem táplálkozhatsz...- mondta Aro gúnyosan .Tanya nem válaszolt csak meredt maga elé.- Ideje, hogy végre elkezdjük a bált.- kiáltott fel Aro.
Nem akartam beszélni csak táncolni ezért kézen fogtam Edwardot és táncolni kezdtünk. Örültem , hogy nem kérdezte és nem is mondott semmit . Most teljesen boldog volta, bár akkor még jobban boldog lettem volna ha megölhettem volna most Tanyat , de miért is nem tette  meg ? JA igen mert van két testvére és akkor mi van ? Miért akadályoztam  én ezt meg , hogy megöljem ? Ez hülye ötlet volt tőlem. Habár ha itt rohad meg akkor még egy kis móka is lesz benne , végig nézni néha ahogy szenved . Még is jobb mint ha egy pillanat alatt megölni őt...






5 megjegyzés:

  1. Szia!!!
    Hát, meg kell mondjam, hogy nem vagy semmi kiscsaj!!!! Ez aztán a fejezet. Bár, egy minimálisan csalódott vagyok, h Tanya nem halt meg, de ez a büntetés amit kapott ez kielégített. Komolyan mondom te nem vagy semmi. Gratulálok hozzá. Remélem mihamarabb hozod a fejit. Köszi a fejit!!!!
    Puszi: Reni

    VálaszTörlés
  2. Szia Reni!!

    Istenem köszönöm szépen ezt a dicséretet. :D
    Tudom és sajnálom de nem volt szívem megölni és vérengzőnek beadni Bellát ..xD De azért nem úszta meg Tanya...D:
    Nm :D<3

    Puszi M.

    VálaszTörlés
  3. Sziaa!
    Szóltál, hogy jöjjek, és olvassak, tehát itt is vagyok. Nagyon tetszett a fejezet, szépen fogalmaztál. Már nagyon várom a következő részt, szólj, ha feltetted!
    Puszí: CsicseriiGurll.

    UI: remélem nálam is komizol!
    http://csicseriigurll.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Tudom, de akkor is jó lett volna ha nem kavar többet, de így is megfelel. Remélem több vizet nem fog kavarni. Vagy igen??
    Ugye nem??? Pls... Bella igazi anyja szerepleni fog még?? És vajon hajlandó lesz Bella megismerkedni az igazi apjával?? És Eric hogy fog képbe jönni? És Angel, Sofia és Ben?? Ők?? JAJJJJ..... Annyi kérdésem lenne még... Már nagyon várom a fejit!!!!!!!!!!
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.................. Ez nagyon szuper BLOG!!!!! IMÁDOM!!!!!!!!!!!!!!!!
    Puszi: Reni

    Ui.: Ha van kedved ide is nézz be. És ha gondolod küld el egy pár embernek. :) http://reni-naprol-napra.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon jó feji lett! Mondjuk jobban örültem volna, ha Tanya kikerül a képből, de hát ami késik, nem múlik...ugye???
    Remélem, Aro nem fogja aztán kímélni, ha már Bella egyszer életben hagyta őt!
    Örültem neki, hogy Edward-dal végre, ha mondható úgy akkor összejöttek! Itt volt már az ideje! Most aztán jöhetnek végre a jó kis hot részek is ennyi stressz és bosszúság után! :)
    Várom már a kövit!
    Puszi: Reni :)

    VálaszTörlés