2011. szeptember 4.

Isabella McCarthy Cullen élete 10.rész .


Hívás!
Bella szemszöge :

Már haza felé sétáltunk pont ugyan úgy ahogy jöttünk , egymás mellett nagyon közel . Egész jól elvoltam vele , fura mód még élveztem is , hogy vele lehetek és nem veszekszünk . Sokat nevetünk és még vissza is szólt a beoszlásaimra amit soha nem szokót mikor Emmett csinálja. Na ezt is örököltem a hülye bátyámtól akivel kikel békülnöm . Semmiről nem tehet és én még is vele kiabáltam habár szólhatott volna nekem , hogy egyszer ilyen lesz , legalább felkészültem volna . Igaz nehezen de fel tudtam volna. Már majdnem ki is léptünk az erőből , mikor nem tudtam az az egy kicsi mondatát szó nélkül hagyni .
- Felx és Demetri ennyire kemények voltak , hogy ilyen erősnek kellet lenned hozzájuk?- egy ideig csak emésztettem a kérdését , és arra jutottam , hogy miért válaszolnék komoran ha egy vidámat is mondhatnék.
- Ohh dehogy is ők hozzád képes csak egy kis por fingok voltak Edward. Ők csak incselkedtek de te nem incselkedtél hanem harcba hívtál ! Habár ha bele gondolók te is csak Felx és Demetrihez tudlak hasonlítani...- nevettem fel , mert hát na mondjuk ki nem annyira nagy harcos. Már az udvaron sétáltam mikor észre se vettem , hogy Edward már nem jön mellettem . Épp  , hogy csak elértem az ajtóig amikor valaki megragadott és egyenesen eldobott egy fához ahogy éles fájdalommal értem földet. Mikor feleszméltem vettem észre , hogy két faág van bennem az egyik a combomba a másik az oldalamba , mind kettőben éles fájdalom és vér szivárgót. Fáj és nagyon fáj! Fel néztem , hogy még is ki volt az és Edward dühös tekintette volt előttem.
- Mi a franc bajod van Edward ?- kiabálva kérdeztem miközben próbáltam fel állni a földről. Nem válaszolt csak nézet dühösen .
- Jézusom Bella !- apám kiáltását halódtam majd ott is volt mellettem.- Bella  ez , hogyan történt?- kérdeztem én meg dühösen meredtem rá miközben nehezen támasztottam magam egy kézzel a fánál.
- Kérdezed Edwardot!- vágtam a képébe majd neki dőltem a fának .
- Húgi mit csinálsz ?- Emmett érintését éreztem a kezemen. Miközben meg állította , hogy a fához nyúltam.
- Szerinted mit csinálok kihúzom a fát.- rántottam  ki a kezem , majd meg ragadta a fát és mély levegőt szívtam mielőtt kirántottam volna.
- Bella ezt inkább apa .- fogta meg megint a kezem bátyám.
- Erezd el a kezem Emmett MOST!- kiabáltam a végét az arcába , úgy is tett megragadtam remegő kézzel újra a fát és egy nagy mozdulattal kihuztam a lábamból ami fájdalmas volt de nagyon. - Áááá ! - egy nagy sikítás jött ki a számon ahogy kint volt a fa a lábamból. Meg rogytam de még meg tartottam magam . Éreztem , hogy egy sós könny csepp gördül le a szemem sarkából. Fel néztem és most már Edward enyhe és érhetetlen tekintettével találtam szembe magam . Mintha nem is tudná , hogy mit csinált.  Meg ráztam a fejem hiszen miért ne tudná. Kezdek nem érteni itt már semmit. Mi az , hogy nem tudja mit tette akkor ki tudja ... - nem fejezetem be a fejembe lévő gondolat menetet mert mint egy villám csapás jött a válasz.
- Tanya !- sziszegtem dühösen . Most mennék neki ha itt lenne. De mozdulni nem tudtam még mert egy fadarab még mindig bennem van .- Emmett húzd ki !- néztem bátyám szemébe .
- Nem ez nem jó Bella .- hezitált.
- Húzd már ki most !- mérgesen mondtam .
- Nem teszem !- jelentette ki.
- Gyáva !- kiabáltam utána miközben a lakás felé haladt dühösen . Meg ragadtam a fát és magamnak húztam ki amitől már nem tudtam állva maradni térdre rogytam de a fa már nem volt benne.
- Bella azonnal el kell látnom a sebeidet !- emelt fel a földről apám.
- Nem kell !- löktem ki magam a szorításából és Edward elé sétáltam. Aki fájó szemmel nézet rám. Meg ragadtam a kezét hogy oda értem és felnéztem arany barna szemeire. - Nem te akartad ezt !- nem nézem ahogy magát hibáztatja.
- De én voltam...- hajtató le a fejét.
- Befejeznéd az a rohadt önmarcangolást most ! Nem te voltál és kész . Tanya volt akit most nagyon nagyon kihúzta nálam a gyufát. Apa kérem a mobilod .- nyújtottam a kezem a mobilért. Nem értette láttam raja de oda adta. Pont mikor elvettem Alicenk látomása támad.
- Nem teheted!- jött oda .
- Dehogy nem meg tehetem és meg is fogom!- tárcsázni kezdtem a számot.
- Miért segítenék?- kérdez Alice.
- Mert félig Volturis vagyok ha segítség kell segítek ha nekem kell segítenek nekem. A családjához tartozom és segíteni fognak nekem. - mosolyogtam .
- Volturis vagy ...- na a nagy gyáva bátyám is vissza jött.
- Na mi van a gyávaság is itt van ?- csúnyán néztem rá.
- Na ide figyelj Isabella McCarthy velem kiabálhatsz bármiért is de így nem ajánlom , hogy beszélj velem azért mert nem húztam ki a fát. - mérgesen kiabált velem .
- Gyáva vagy ennyi az egész!- felhúztam a szemöldököm és úgy mosolyogtam rá féloldalas gúnyos mosolyommal. - Volturis vagyok igen félig . - mondtam majd a fülemhez vettem a mobilt.
Nem is kellet sokat várnom , hogy fel vegyél . Csak két csörgés volt és már Aro hangja volt a vonal másik végén.
- Igen itt Aro!- szólt be .
- Aro. Itt Isabella. - szóltam bele.
- Isabella miben segíthetek ?- na a kedvesség kicsit béna de most meg teszi.
- Aro. Rendez nekem egy bált Voltertában úgy , hogy csak Tanya családja és a milyen meg ti legyetek. De Tanyának nem kell meg tudnia , hogy a Cullen család jelen lesz. - mondtam neki a kis tervem egy részét.
- Rendben Isabella meg lesz . De meg tudhatom miért?- kikíváncsiskodik.
- Meg . Meg akarom ölni azért mert ujjat húzott velem .- jelentettem ki.
- Hmm.. Milyen jó kis elő adás. Holnap után várunk titeket. És Bella a fekete köpeny !- tette hozzá majd letette. az a hülye köpeny.
- Komolyan ezt fogod tenni Bella ?- kérdezte apám amint vissza adtam neki a telefont.
- Ezt!- mondtam és bebicegtem a lakásba ahol persze rögtön ellátta apám a két sebemet.
A bosszú az csak jó lehet , és én jó bosszút fogok neki adni. Utoljára látja a napvilágot ha én ölöm meg Tanyát. Én mondtam , hogy velem ne kötekedjen , de úgy látszik szeretni a veszélyt. Hát akkor most meg kapja de nagyon.
Épp az ágyamon ültem mikor Edward bejött és még mindig látszott rajta , hogy magát őrli.
- Ki is mehetsz ha csak magadat hibáztatod. Szia !- intettem pát neki majd neheze befeküdtem és a jó oldalamra fordultam .
- Oké. Befejeztem , de akkor is Bella ez nekem fáj , hogy ezt tettem veled. - ült le mellém.
- De nem fájón neked , nem ön szántadból tetted és jól vagyok csak pár kicsi és mély karcolás.- vicceltem ott mint egy hülye.
- Ez nem vicces!- komoran nézet rám.
- Tényleg nem az de én még is nevetek. Na gyere feküdj ide és CSHH mert én alszom .- kacsintottam rá mire mosolygót és befeküdt mellém . Amitől a gyomromba sok kicsit pillangó épp táncot járt
- Jóét Bella !- suttogta a fülembe amitől tetőtől talpig megremegtem.
- Jóét Edward!- suttogtam , majd mosolyogva aludtam el az nap este.

2 megjegyzés:

  1. Na szia megint Melii!!! :)
    Oltári egy feji lett, nagyon jól összehoztad!
    Jó nagyot kaphatott Bella Edwadt-tól Tanya miatt, ha ennyire bepöccent majdnem mindenkire...
    De a végén nagyon aranyosak voltak együtt! :)
    Kíváncsi leszek rá, hogy ezek után hogyan teszitek majd el az útból Tanyát, de az biztos, hogy komoly lesz! :)
    Várom már a kövit!
    Puszi: Reni :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Melii!

    Őszinte leszek veled... Nem tudom, hogy mért nem írtam eddig... =( Sorry... De ahogy a mondás is tartja "Ami késik az nem múlik" :) Most bepótolom... :D Amit előre leszeretnék szögezni az-az, hogy a feji nagyon de nagyon jó lett! Komolyan mondom, hogy nekem nagyon tetszett! :) Szegény Bellát eléggé megsajnáltam amiatt amit Ed megint tudtán kívül TANYA MIATT tett vele... Fájhatott... :( Viszont a bál amit Bella szerveztet Aro-val... Húh... Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ennél a résznél mit hozol majd össze... Biztos nagyon jó lesz a az is! Már nagyon várom :D Ja és persze a feji vége... Ed és Bella nagyon aranyosak voltak! :D Kíváncsian várom a folytatást! :D

    Puszi: Minie95 (:
    xoxo <3333

    VálaszTörlés