2011. március 20.

Bella élete . 4. fejezet

sziasztok az elején és a végén van pár sor ami fehér nem engedi , hogy átváltoztassam másika bocsiiiii :(
http://www.thesecret.hu/files/tearing%20eye.jpg


Bella szemszöge:


Néztem őket ahogy elrohannak az erdő felé. Lassan vissza fordultam a lépcső felé és csak néztem felfelé olyan hosszúnak tűnt  még felérek de nagyon álmos voltam . El is bambultam már megint el gondolkodtam . Ezért nem halódtam amikor Edward szólt hozzám. Gondolom már egy ideje szólongat ezért ijedtem meg de nagyon és majdnem lestem a lépcsőn.
- Héé, Bella . – Edward szólt hozzám és meg is fogta a derekamat. Én pedig halálra ijedtem.
- Jééézusom.! – mondtam és már éreztem , hogy esek hátra felé.
De nem estem le csak megbillentem és szerencsémre volt aki elkapjon nem hiányzót még egy esés ezen a napon. Örültem neki , hogy ott állt mögöttem de annak nem , hogy megint ahogy megfogót az eséstől úgy hozzá is ért a  bordáimhoz és ettől megint sajgót mindenem . És persze ennek is hangot adtam mint ahogy szoktam .
- Áúúú…- nyögtem ki halkan de nem elég halkan , hogy őő ne hallja .
- Jól vagy.? – kérdezte gyorsan és felállítót a lépcsőre ugyan oda ahol álltam.
-Őő igen minden rendben na de most megyek is fel. – indultam el gyorsan a szobám felé ő is jött mögöttem mint egy őt és ez nagyon tetszett .- Ja és köszönöm .- fordultam vissza hozzá , hogy nyomjak egy puszit az arcára de az arca helyet a szájára adtam.
Ettől mind a ketten meglepődtünk de vissza csókol azzal az édes ajkával ami az enyémhez tapadt.  Nem tartót sokáig hamar elhúzódtam tőle és berohantam a szobámba.

Edward szemszöge:

Miután elmentek a többiek, Bella csak állt a lépcsőn és meg se mozdult. Gondoltam megint elmélyült magában . Ezért óvatosan megérintetem a derekát mivel nem reagált arra , hogy szólok hozzá. De viszont ettől meg úgy megijed , hogy majdnem hátra eset gyorsan elkaptam nehogy lesen már megint . Ahogy elkaptam felszisszent rögtön vissza állítottam  talpra. Megijedtem ettől a hangtól nem volt jó ötlet , hogy nem mondjuk el Carlisenek, így csak szenvedni fog. Néztem ahogy veszi a levegőt eléggé fájhat neki.
- Jól vagy.? – kérdeztem tőle.
-Őő igen minden rendben na de most megyek is fel. – elmondta gyorsan és már indult is fel.
Én indultam utána nehogy megint vissza zuhanjon nekem . Amikor felért egyenesen a szobája felé vette az irányt de meg torpan.
- Ja és köszönöm .- mondta és vissza indult felém. Oda hajolt és meg csókolt, nagyon meglepődtem de nem bírtam ellen állni és vissza csókoltam . Olyan édes és érzékeny volt, ha letehet volna el sem engedném  de egyszer csak  elhúzódott tőlem és berohant a szobájába. Ott álltam és csak bámultam az ajtóját.

Bella szemszöge:

Úristen megcsókoltam . Csak erre gondoltam miközben összeszedtem  a cuccomat és elindultam a fürdőszoba  felé.  Elkezdtem megengedni a vizet , be tetem zenét. Miután mindennel elkészültem megpróbáltam le vetkőzni de nem ment csak fájt ez az egész. Ott szenvedtem öt percig .
- Ááááá ez így nem fair . – ordítottam magamnak .
Leeresztem a vizet összeszedtem minden cuccomat és vissza indultam a szobámba. Gondoltam , hogy Edward ott lesz a fürdőszoba  előtt.
- Mi baj? Miért kiabáltál? – kérdezte de szerintem ő is tudja.
- Semmi nincs. Csak ez így nem lesz jó. Még le fürdeni se tudok mert fáj. Jó hagyom ezt majd holnap megpróbálom .- magyaráztam neki mi közben be mentünk a szobába , hogy vissza pakolja mindent ahol volt.
- Bella ez nem jó ötlet mondjuk meg a többieknek akkor Carlise is tudna segíteni és nem fájna ennyire. – mondta elég meggyőzően de nem érdekelt.
- Kérlek kapcsold be a laptopomat .! – kértem őt hátha eltudom terelni a témát. De ahogy ismerem nem lehet.
- Jó bekapcsolom de ne tereld a témát.
- Jól van na. Majd el mondom nekik de nem most lesz az . És remélem te se fogod elmondani azok után ami az előbb történt még akkor se ha nagyon fáj. – mondtam neki mi közben leültem az ágyra .
- Nem… de..
- Mi de. Edward.?
- Ez akkor sem jó ötlet de nem mondom el .
- Köszönöm . – mosolyogtam rá- Itt maradsz vagy vissza mész a szobádba ? – kérdeztem tőle mert jól eset volna ha itt marad velem egy kicsit.
- Nem tudom nem vagy fáradt.?
- Nem.
- Hát jó akkor maradok egy kicsit .- mondta én meg ennek nagyon örültem  .
Ott ültünk a szobámban és beszélgetünk videókat nézegetünk . Amikor nagyon meg szomjaztam és épp fel akartam állni , hogy lemegyek hozni magamnak vizet. De mire felálltam volna ott termet előttem és megfogta a kezemet és szépen lassan vissza ültette az ágyra.
- Hova akarsz menni.?
- Ő inni ért mert szomjas vagyok talán .- mosolyogtam rá
- Majd hozok én te itt maradsz és kész.
- Jó de akkor ha már te hozod  olyat amilyet szoktál csinálni nekem. – néztem rá boci szemekkel mert meggyőződésem , hogy annak semelyik családtagom nem tud ellen állni.
- Oké mind gyár hozom de te itt maradsz a seggeden érettük egymást.?!
- Igen is uram ! – válaszoltam neki mind ha egy őrmester lenne és ettől nevetni támad kedvem de rossz ötlet volt ezét hamar abba is hagytam.
Addig még csinálta nekem a  banán turmixomat arra gondoltam felhívom Sofiát , hogy nincs- e kedve át jönni és itt aludni nálunk. Elő is vettem a telefonomat gyorsan kikerestem a számát és már hívtam is. Pont addigra ért fel Edward.
- Kit hívsz?- kérdezte miközben oda adta a banán turmixot.
- Sofit , hogy nincs e kedve átjönni.
- Ja értem .
Már háromszor kicsöngött a negyedikre fel is vette a telefont.
- Hallo?- szolt bele
- Szia Sofii . Én vagyok az Bella.
- Bella szia jól vagy minden  oké.?- kérdezte nagyon aggódhatott értem , hiszen kiskorom otta ismerjük egymást.
- Persze , hogy jól vagyok nem nagy dolog. Épp ezért hívtalak , hogy nincs-e kedved átjönni most és itt aludni.
- De , hogy nem már megyek is . Nem sokára ott leszek csak össze szedem holnapra a cuccomat a suliba is és már át is vitettem magamat apával. Jó lesz így.?
- Persze Sofii – nevettünk bele a telefonba mind ketten Edward is velünk együtt nevette. Gondolom hallotta , hogy Sofii milyen izgatott volt.
- Ki van ott veled Bella.?- kérdezte gondolom meg hallotta Edward hangját .
- Csak Edward mert a többiek elmentek de ő is meg nem sokára. - mondtam Sofinak és közbe meg  szúrtam Edwardod . Ő meg bólintót és leeset neki.
- Ja értem . Puszilom öt.
- Átadom neki .
- Jó akkor fél óra és ott vagyok.! Szia Bella.
- Oké szia Sofii.- elköszöntem tőle és azonnal Edward hoz fordultam .
- Gondolom halottad. – kérdtem
- Igen . Na akkor én hova is megyek. Amúgy.?
- Hát el mert amúgy meg hallgatóznál. Mondjuk a többiek után mehetnél és szólhatnál ha jönne haza.
- Ja értem akkor kémkedjek .
- Nem azt mondtam , hogy kémkedj Edward csak , hogy figyelmeztess és nem akarom, hogy mindent halj mert ismerlek már jól.
- Na jó akkor megyek és kémkedek. Majd szólok de vigyáz magadra és ne erőltesd meg magad legyél óvatos. Ígérd meg jó.??
- Megígérem. – válaszoltam neki mire ő mi előtt elment volna meg puszilta az arcomat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése