2011. március 18.

Bella élete . 2 . fejezet

http://images2.fanpop.com/images/photos/6100000/Rosalie-Alice-3-alice-and-rosalie-6128685-227-398.jpg
Rosalie szemszöge:

Reggel volt már mind lent voltunk a napaliba már csak azt vártuk , hogy Bella mikor kell fel. Sokáig szokót aludni de ezt nem mindannyian bírták ki , hogy felkel jen szegény túl sokáig volt fent már megint. A zene és a tánc teljesen kimeríti. Emmett és  Jasper már nem nagyon bírták ki , hogy felkeljen. Edward éppen kint volt a garázsban és pakolászót valamit amikor Emmett felhorkant.
- Meddig alszik már…? – kérdezte kedves férjem
- Nem tudjuk de hagy aludjon csak tovább nagyon fáradt így is .- magyarázta neki Carlise
- Jó de ezt nem lehet kibírni csöndben ülni és várni tiszta unalmas… - mérgelődőt , miközben elindult felfelé a lépcsőn .
- Emmett!- szóltunk rá mindannyian – Emmett nem hagyd őt aludni.! – parancsolt rá Edward. Már vissza jött a pakolásból amikor meg látta Emmett a lépcsőn és persze látta , hogy mit akar csinálni.
- Emmett ne csináld ezt .! – már láttuk , hogy ennek nem lesz jó vége.
Láttam az arcán azt a mosolyát amikor készül valamire . meg villantotta mosolyát és meg iramodott Bella szobájába.
- Oohh , hogy ennek nem lesz jó vége . – Jasper már csak nevetve tudta kimondani a mondatát .
- Hát ennek bizony nem lesz . – helyeselte Carlise
Mindannyian füleltünk vártuk mikor fog Bella őrjöngeni. Amikor Bella szívverése felgyorsult tudtuk , hogy itt most balhé lesz.
- Felkeltette, na most menekülhet. Mert Bella biztos , hogy le fogja ordítani a fejét.. – mondta Edward nevetve.
Csak azt hallottuk amikor Bella kiabálni kezdet Emmettel .
- Emmett mi a szent szart művelsz – kiabálta Bella
- Semmit  tényleg semmit sem műveltem .- szabadkozót Emmett
- Igen semmit és akkor én magamra öntöttem a vizet, azt én nem hiszem. – kiabálta miközben kifelé jött a  szobába le a lépcsőn még akkor is kiabáltak.
- Pontosan így történt azt egész. Én csak nézetem, hogy magadra öntöd az egészet. – mondta Emmett nevetve . Már le értek a lépcsőn Bella teljesen  vizes volt
- Ohh, igen  akkor ezt is csak csinálom. Jó..?? – fel vette a legelső tárcsat ami a kezébe eset a polcról. Rá mosolygót Emmettre azzal a furfangos mosolyával és azzal a mosollyal el is lendítette . Csak repült a tárgy  Emmett feje felé és persze ahogy ismerjük Emmettet nem tért ki a  tárgy elől , már csak azt lehetett látni , hogy …pufff…
Édes férjemet leterítette egy nem vámpír családtagunk. Mindenki csak nevette persze nem mindenki…
- Bocsi csak véletlen volt…- mosolygót Bella Emmettre mi közbe felé hajolt. – Na ennyit arról , hogy nem te voltál. Most pedig fel megyek és megszárítom a hajamat  és lecserélem a vizes ruhámat , ha nem baj! – mikor befejezte a mondatot elindult felfelé a lépcsőn mindannyian csak néztük ahogy Emmettet kiosztotta habár őt nem nehéz kiosztani őt. Bella félúton meg állat és vissza fordult.
- Ro , Alice nincs kedvetek el menni a plázába most nincs kedvem  itthon lenni. – kérdezte , közbe szúrta Emmette aki lehajtotta  a fejét.
- Na végre vártam már , hogy meg kérdezed.! – kitör Aliceből – Persze , hogy elmegyünk a plázába veled.
- Oké , köszönöm, de én vetetek és a Volvóval megyünk.
- Oké persze. – válaszoltam neki
- Jó akkor félóra és mehetünk.
- Jó Bella. Siess – sürgette  Alice
- Jó van már. – kiabált  vissza a szobájából.
Hallódtuk ahogy megszárította a haját még akkor is énekel , utána gyorsan felöltözőt.
És már lent is volt a napaliba. Ahogy lejtő rögtön a konyha felé vette az irányt  egy üveg ásványvízzel a kezében jött vissza , valamit viszont nagyon kereset… és ez mindenkinek feltűnt de mire megkérdeztük volna megszólalt.
- Anyaa nem láttátok a laptopomat és a fülhallgatómat????
- Nem- nem láttam…- válaszolta Esme.
- De most minek kell az neked a plázába?? – kérdezte Carlise
- Mert kell nekem , mert szeretnék majd megnézni dolgokat nyugodtan egyedül egy kávézóba ahol nincs se Emmett se senki míg Aliceék vásárolnak .- válaszol Bella és olyat ugrott hátra . – Edward… !!!!- kiabálta Bella
- Igen. - válaszolta kedvesen mosolyogva  és aranyosan Edward.
- Hol van ..? – sétált oda Bella és mosolygót rá aranyosan ahogy szoktak amikor csak egymásra néznek.
- Mi hol van nem tudom , hogy miről beszél Bella..?!!
- Nem-eee..??
- Ohh öcsi pók mit csináltál ..?- szólat meg Emmett.
- Semmit sem csináltam… Tényleg – elsőként rá nézet Emre majd Bellsre és úgy mosolygót rá mint aki szerelmes lenne..
- Em te inkább meg se szólalj jó szerintem. Te meg add ide vagy fel megyek és elveszem. – válaszolt Bella kedvesen .
- Jóóó jóóó csöndben maradok .- mondta Emmett.
- Azt most jól teszed ezt meg akarom nézni , hogy Bella , hogy veszi el a gépet Edwardtó. – mondtam férjecskémnek.
- Áhh lebuktál mégis nálad van , na ide vele … - mondta Bells
- Jóó! De, cserébe kérek egy puszit! Ez így megfelel a laptopért egy puszii.
- Puszii ért laptopomat megkapom …hát nem is tudom … - Bella elkezdet úgy tenni mint aki gondolkodik..
- Na???- kérdezte  érdeklődően Edward
- Jó legyen. – mosolygót el Bella és nyomot Edward arcára egy puszi – Most pedig kérem szépen a laptopomat. 
Edward mosolyogva bólintott és felment a laptopért oda adta Bellának.
- Na végeztél már mehetnénk  végre.??? – kérdezte Alice már- már idegesen
- Jól van na menjünk.  Na akkor sziasztok majd jövünk .
Mindenkitől  elköszöntünk, be ültünk  Bella kocsijába, Hamar oda is értünk mert Bella is ugyan olyan gyorsan vezet mint mi mindannyian.
Bella nem sokáig vásárolgatott  velünk max 1 órát utána beült az egyik kávézóba és ott maradt minket meg elküldőt vásárolni , hogy vegyünk neki is valamit nyugodtan.
Próbáltuk hívni de azt mondta neki most nincs kedve tovább sétálgatni inkább átnézi a dolgait…
Hát gondoltuk jó akkor legyen úgy ahogy őő akarja , habár látszót rajta , hogy még nagyon fáradt nem aludta ki magát.
Ott hagytuk Bellát a kávézóba és elmentünk tovább nézelődni. Már nagyon sok ideje nézelődtünk mikor meghallottam a telefonomat , hogy SMS-em jött.
- Bella az .- szóltam Alicenek
- És mit akar.?- kérdezte kíváncsian.
Megnyitottam az üzenetet és gyorsan felolvastam .:

    
- Szia Ro ne haragudjatok de sürgősen elkel mennem mert elfejtetem próbát
        és már várnak rám . Ha megtennétek  szóljatok a fiúknak , hogy  jöjjenek              értetek.         Kösszii Bells . És ne haragudjatok .Otthon beszélünk.
                                                                                         Pussszii
- Ros írd meg neki , hogy menjen csak , majd szolunk a fiúknak. Ja és , hogy Puszilom
- Oké meg írom neki. – gyorsan megírtam  Bellának az üzenetet.:
 
           
- Szia Bells. Semmi baj menj csak majd otthon beszélünk.
                                         Pussszii Ro és Alice .


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése