2011. október 21.

Isabella McCarthy Cullen élete.14.rész.

Sziasztok!!
Hát itt lenne a friss. tudom nagyon sokat kellet rá várni és ezért nagyon de nagyon haragszom magamra. de nem volt időm és tudom még a kifogás is béna , de ez az igazság. ma végre volt annyi időm , hogy ide is írja . remélem jó lett ...van benne pár fordulta.
na jó olvasást. Pusz M. pár kominak örülnék. :D







Pont mint Montagu-ék és Capulették egy titok bármit elront!
Bella szemszöge         

James
Viktória
Unalmas volt az irodalom óra nem is figyeltem mit , hord nekem ott össze a tanár . Csak bámultam magam el , ahogy az eddigi három órámon tetem . Fura mond amikor véletlen szerűen minden órán eddig mindegyik tanár felszólított tudtam ,mit kell válaszolnom . Mintha az agyam egyik rész ott lett volna és figyelt, is volna az órára de a másik rész nagyon nem . Inkább megint csak a tapló bátyám járt a fejembe  és , hogy miért is lett velem ilyen genya . Ki kell derítenem de mit tegyek , hogyan . Gondolkozz Bella !
A csengőre riadtam ki a gondolkodásomból és még mindig csak a nagy nulla volt . Felálltam vállamra kaptam a táskám kezembe fogtam a kabátom és így indultam neki az folyosónak . Edward most nem volt bent velem irodalmon valamit elkellet intézni-e és nagyon nem tetszett nekem amilyen arcot vágott. Tuti , hogy van valami amiről én nem tudok . De azt is ki fogom deríteni valahogy . Teljesen bénának érzem magam , hogy semmit sem tudok és kideríteni még jobban nem tudom . De miért nem ? – ezzel a kérdéssel a fejembe léptem be az ebédlőbe ahol jó formán egy hadsereget lehetne csinálni a csomó gyerekből. Éhes volt picit ezért beálltam a sorba , míg vártam a soromra ami elég hosszú volt de szerencsére nem egy nap volt mire sorra kerültem .  Végre oda jutottam , hogy kérjek egy  kakaós csigát és egy nagy üveg gyümölcs levet … kifizettem és vissza tettem a táskámba a pénztárcámat , majd felnéztem és keresni kezdtem a családom . De semmit nem láttam .
- Bella hé, ide !!! – hallottam meg Alice kiáltását és már azt is láttam , milyen sebesen integet nekem . Feléjük vettem az irányt. – Már azt hittem nem is látsz meg minket .- mosolygót rám Alice mikor leültem szerelmem mellé és nyomtam egy csókot a szájára ő meg csak mosolygót rám.
- Nem is mivel semmit nem láttam ebbe a tömegbe .- mosolyogtam vissza Alicere majd enni kezdtem a kakaós csigámat. Csöndben ültünk és egymást bámultuk mindegyikük arcáról lesütött , hogy ŐK előlem titkolnak valamit. És tudtam , hogy önszántukból nem fogják elmondani egy hamar ezért kikel szednem belőlük. – Tudjátok mit tanultam meg ma…- más ötletem nincs csak a rávezetés .
- Mit ?- kérdezte Jasper.
- Azt , hogy ne hazudj senkinek ne titkold el ami rá is tartózik és , hogy ne lég olyan mint Capulett és a Montagu család . Harc tombolt köztük és még is elveszítették a gyereküket mert nem tudtam igazságot tenni maguk között. Olyan hazugságot és tervet eszelte ki a két gyerek amibe mind ketten bele haltak .- mondtam és közbe csak a kakaós csigámat ettem . Érzetem , hogy a levegő egy pillanatra feszült lesz .
- Ez bölcs volt meg nagy igazság is Bella de miért mondtad ezt nekünk így ?!- kérdezte Rose .
- Semmiért csak gondoltam elmondom .- néztem fel rá .- Gondolom ti nem vagytok ilyen velem ? – vettem elő az üdítőm és ittam belőle. Majd kidobtam a szemetet és vissza ültem a helyemre. Végig néztem a rémült tekinteteken aki próbáltak semmi nem történt maszkot húzni a fejükre de nem igazán sikerült .
- M…mii soha nem lennénk ilyen veled ..- nehezen de sikerült kinyögni-e Rosenak ezt a röpke mondatott ami nem volt valami biztató .
- Oké. De nem tudom miért vagytok ilyen feszültek mikor csak egy kérdést tettem fel .- nyugodtam hátra dőltem pedig már kezdtem nagyon pipa lenni , hogy nem megy ez ilyen könnyen . Most bezzeg !
- Mi nem is vagyunk feszültek .- szólt meg bátyám.
- Oké.- ennyit mondtam . – Tudom , hogy titok van és én nem tudok róla , de jobban jársz ha megszólalsz és elmondod mi az , amit nem mondtok el nekem .küldtem gondolatba Edwardnak .
- Mi ?De mi nem is titkolunk előled semmit ! Ezt honnan veszed Bella ?- tette nekem ott a hülyét .
- Mert tudom . És jól tudom Edward … nem akarok veled kiabálni de nekem is tudnom kell azt amit nem vagytok képesek elmondani nekem .- mondtam neki és úgy érzetem nekem itt most ennyi bőven elég volt, felálltam fel vettem a kabátom kivettem a kocsi kulcsom a táskámból.
- Hova mész ?- kérdezte Alice.
- Olyan helyre ahol vannak normális emberek és akik nem titkolóznak .- mondtam ezzel otthagytam őket. Nem érdekelt , hogy még van órám annyira nem tud ez engem érdekelni ilyenkor mikor tudom jól, hogy van valami amit nem tudok. Beszálltam a kocsiba és padló gázzal indultam el haza felé, ki kellet most egy picit szellőztetnem a fejem .
Haza érve épp , hogy csak leparkoltam a ház előtt mikor egy ismeretlen és egyben . Halkan próbáltam meg kiszállni de nem is tudom miért hiszen hallották , hogy jöttem . Jól van Bella légy még ennél hülyébb. Besétáltam a házba , persze közben elrejtettem magam a pajzsomba és óvatosan halkan mentem  a szag irányába , na meg a hang irányába is . A konyhából jött a hang . Oda álltam a konyha ajtóba és benéztem két idegen vámpír és Charlie voltak bent de nem épp baráti hangulatba . Charlie épp egy késsel szúrták hasba . Nem hagyhatom, hogy ezt csinálják vele , Emmett még jobban meggyűlölne .
- Hol van a lányod ?!- kérdezte az egyik pont a nő , a másik vámpír akinek hosszú szőke haja volt és ráadásul férfi. Fúj már! A nőnek hosszú réz vörös haja volt.
- Nem tudom .- mondta Charlie és látszott , hogy fájdalmai vannak.
- Na ne mond nekem , hogy nem tudod. – hajolt le elé. – Hmm.. milyen szép kis látvány lesz a fiadnak és a lányodnak , ha haza jönnek és itt látnak téged fej nélkül. Jobban jársz ha elmondod hol van , így is úgy is vissza jövünk a lányodért. Tanyával senki nem tehet ilyet büntetlenül. – tudtam , hogy csak ő küldhette rám ezeket. Tennem kell valamit . Meg van . gyorsan kifutottam az udvarra.
- Keresd hangom ! – elkiáltottam magam és védekező állásba álltam . Nem is kellet még egy percet se várnom és a két vámpír már az udvaron is termet velem szembe .
- Á-á tehát még is tudjuk ma a tervünket végbe vinni . – mondta gonosz mosollyal a száján a nő.
- Lehet!- mondtam és összeszedtem minden erőm mert tudom , hogy most kelleni fog hiszen ketten vannak én meg egyedül és még nem is teljesen egészségesen .
- Pont olyan amilyennek Tanya leírta. Büszke magára és olyan erősnek is érzi magát. – mondta a férfi és tett felém egy lépést . – És még szép is .- én csak hátrébb ugrottam .
- Köszönöm  ezt bóknak veszem . – mosolyogtam el gonoszul , nem tudtam mit tegyek még mindig nem éreztem magam olyan erősnek .
- Oh.. – mondta a nő és már felém vettette magát , nekem meg még időm se volt felfogni ezért nagy erővel csapódtam a közeli fa törzséhez . Fájdalmasan rogytam le a földre.
- Áááááááááááá! – kiáltottam fel amint a földön éreztem magam . Sajgót mindenem de nagyon.
- Talán még se olyan erős mint mondta Tanya. – pontosan a fülem mellett éreztem a férfi leheletét . és már csak az éreztem , hogy a föld eltávolodik tőlem és még egy erős csapódás amit már a bordáim és lábam kapott jobban .
- Ááá.!-  na ez a sikításom kicsit tompább volt. Nem igazán tudtam megmozdulni , most háttal értem földet így láttam a két vámpír tekintettét amit fölém hajolnak .
- Upsz . A kicsi Bella megsérült , vigyük orvoshoz .- mondta a nő és rá nézet a férfira .- James kérlek .- mondta a férfinek aki csak bólintott és a hátára vett.
- Hova Viktória ?- kérdezte tőle .
- Neeee !! – egy kiáltást hallottam nehezen de oda néztem Charlie állt nehezen a lábán és engem nézet. Többre már nem emlékszem mert el nyelt a sötétség.

Carlisle szemszöge

Nagyon rossz elő érzetem volt , mikor épp egy műtétem után ültem le a székembe . Valami baj van . Érzem !Törtem volna a fejem de már nem volt időm mert  a telefonom megszólalt és Esme neve villogót rajta .
- Szia Kicsim!- szóltam bele a telefonba .
- Azonnal gyere haza , Bellát elvitték .- sírt a telefonba és meg azonnal fel kaptam a fejem .
- Megyek ! – ezzel le is tettem a telefont és már mentem is kifelé. – szóljon mindenkinek , hogy sajnos ma nem érek rá család probléma .- hadartam  titkárnőmnek majd már a kocsim felé futottam emberi tempóba.  Padló gázzal haladtam haza felé. Tudtam , hogy valami baj van és tessék Bella . Miért pont őt miért pont a lányomat.
Ahogy a ház elé értem rögtön kiugrottam a kocsimból és vámpír tempóban rohantam be a házba ahol , mindenki a nappaliba ült. Charlie vérzett és láttam rajta, hogy fájdalmai is vannak.
- Hol a lányom ?- kérdeztem .
- Elrabolták .- borult sírva a karjaimba Esme .
- Cshh nyugodj meg … - puszilt meg a fejét , majd oda mentem Charliehoz. – Alice hozd le az orvosi táskám .- néztem  másik lányomra aki már az emeleten is teremt. Vissza néztem a sebesült férfira .- Mi történt ?- kérdeztem  tőle miközben nézegettem a két sebet az egyik a hasán volt a másik meg a karján .
- Én csak a konyhába álltam és néztek a képeket a hűtőszekrényen mikor ők ketten megjelentek és késsel támadtak rám majd a földre kerültem és csak kérdezték tőlem , hogy hol van Bella. Azt mondtam nem tudom , de látszott rajtuk , hogy nem hiszik el nem tudom , hogyan került ide Bella mert nem éreztem , hogy itt lenne meg haltam volna csak , hogy őt ne vigyék el . – nézet a szemembe és tudtam , hogy igazat mond én is pont így érzek . Óvatosan tisztítani kezdtem  a sebét és bekötni. – De itt teremt és a két vámpír az udvarra szalad ahol pár szót beszéltek még hozzá azt mondták , hogy” Pont olyan amilyennek Tanya leírta. Büszke magára és olyan erősnek is érzi magát” majd már csak Bella kiáltására emlékszem és arra , hogy felkeltem nehezen a földről és el vánszorogtam  az ajtóig . amikor kinéztem rajta pont akkor akartak elszaladni Bellával , kiáltottam egyet Bells rám kapta a szemét bele nézet az enyémbe majd lassan lecsukta a szemét és már el is tűnt a vámpírokkal együtt. – egy könnycsepp gördült végig az arcán. Sikerült bekötnöm mindent majd fel álltam és ide- oda járkáltam .
- Meg kell találnunk ! – mondta Edward és a hangja te volt dühvel . – Tudtam , hogy nem jó ha eltitkoljuk előle . Én meg mondtam …. El kellet volna mondani neki az ebédlőbe mikor kérdezte tőlünk . – jó formán kiabált.
- Miről beszélsz fiam ?- fordultam felé.
- Arról , hogy Alicenek volt egy látomása amibe pontosan ez volt csak azt nem tudta mikor lesz . És nekik meg úgy mond eszükbe jutott ez a remek őt lett , hogy ne mondjuk el Bellának , ne izguljon majd mi megoldjuk. De én tudtam mikor Bella fel hozta a két régi családot aki gyűlölték egymást , hogy tudja , hogy mi titkolunk előle valamit. – kiabált majd felfutott a szobájába .
- Ez igaz ?- fordultam a többi gyerekem felé.
- Igen … de nem gondoltuk volna , hogy ez lesz .- sírta el magát Alice.
- Nyugalom , meg találjuk . Senki nem tehet ilyet a Cullen családdal és főleg nem a Húgommal .- mondta Emmett és láttam rajta , hogy kezd észhez térni .
- Pontosan . Charlie . Véletlenül nem tudod , hogy hívták a két vámpírt?- fordultam vissza felé.
- De . A nő akinek hosszú réz vörös haja volt és a szembe olyan piros mint egy rózsa Viktóriának hívta a férfi akinek meg a haja mint a sárgán tüzelő nap és neki is a szeme olyan piros volt mint a nőnek , őt meg a nő James-nek hívta ….


5 megjegyzés:

  1. szia ez király edék megérdemelték hogy bellát elvitték ha hazudtak neki
    pszy

    VálaszTörlés
  2. Szia!!!
    Hát igazad volt. Van benne csavar meg csavar. Csak nem értem, hogy miért kell mindig titkolózni egymás előtt. Nagyon tetszett. Várom a kövit.
    Puszi
    Reni

    VálaszTörlés
  3. Szia Melii!

    Nagyon jó lett a feji! Tetszett Bella ötlete, ahogy rávezette a többieket, hogy tudja, hogy titkolnak előtte valamit. Sajnálom, hogy szegényt elrabolták és csak úgy mellesleg megjegyzem, hogy ebben a töriben Tanya-t nagyon utálom!!! :/ Kíváncsian várom a folytatást... :D

    Sok puszi: Minie95(:
    Xoxo (L)

    VálaszTörlés
  4. Szia! :)
    Most tévedtem ide a blogodra, és még nem is olvastam el egy fejezetet sem, de már szemet szúrt a sok nyelvtani- és elírási hiba. Ezek -szerintem- rontják az olvasási élményt. Pl.: "Unalmas volt az irodalom óra nem is figyeltem mit , hord nekem ott össze a tanár . Csak bámultam magam el , ahogy az eddigi három órámon tetem . Fura mond amikor véletlen szerűen minden órán eddig mindegyik tanár felszólított tudtam ,mit kell válaszolnom . Mintha az agyam egyik rész ott lett volna és figyelt, is volna az órára de a másik rész nagyon nem . " Leginkább az elírások zavarják az olvasót, amit egy átolvasással ki tudnál javítani. Aztán ott vannak még, a vesszők. Ők csak a gondolatmenetet tudják kissé megzavarni, de csak akkor, ha figyelnek rájuk. És egy esztétikai hiba: a szóköz. A pontok előtt miért használsz szóközt? Elég csak utána. Szintúgy a vesszőknél.
    Szóval javaslom, hogy előbb írd meg a fejezeted (lehetőleg 10 percenként elmentve,mivel mindig ilyenkor megy el az áram, vagy csak befuccsol a gép stb.) Word-be, ott piros vagy zöld, hullámos vonallal aláhúzza a hibás szavat a program. Ha egy ilyet látsz jobb egérgombbal rákattintasz a szóra, és remélhetőleg megadja a helyes alakot. Ha az egész ki van javítva és átolvasva, akkor onnan másold be a bloggerbe. Így már az olvasóid is jobban fogják élvezni a remek történetet, és tépni a hajukat a függövégek miatt (ha használsz ilyet).
    Remélem nem bántottalak meg! Jó tanácsként írtam őket, amiket nyugodtan figyelmen kívül is hagyhatsz. Nem szeretném, hogy bárki is rosszul érezze magát miattam.
    P.S.: A kinézete a blognak igazán szép, de a blogspot-on lehet mindkét oldalra tenni oldalsávot. Ha képeket és díjakat átraknád az egyik oldalra, míg a linkeket a másikra, úgy a blog függőleges hossza rövidebb és jobban áttekinthetőbb is lenne.
    P.S.2: A szavazz két 'z'. :)
    PuszPusz
    Aztán nem megbántódni! :D xD

    VálaszTörlés
  5. Szerintem pont így jó ahogy van ! Claubella szerintem meg nagyon jó, és nem minden ember hibázik, szerintem te is. Melii imádom a
    történetet!
    Puszi Rose!! :D

    VálaszTörlés